Ik heb e rijbewijs. Mijn ouders hebben hem gratis erbij gekregen. Mijn vader is loonwerker en kan ook goed met trailer sturen. Mijn moeder durft het niet. Mijn vriend heeft geen e, maar kan ook goed met aanhangwagen rijden.
Mijn hoofd is vol van de studie dus ga nog even tv kijken en dan naar bed.
Morgenvroeg naar stal, wil er al om 8 uur zijn, even mijn eigen 2 doen en waarschijnlijk nog 2. In de middag leren en 's avonds ook leren. Moet nog 10 hoofdstukken.
Dribbel is vandaag bij de trimmer geweest, is net weer een puppy.
Daan ligt net op bed, hopelijk slaapt hij een beetje door
Ollie1
Geplaatst: 28-10-11 22:49
Het is nog niet zo'n raar idee...want het bestaat écht .
In het Duitse Beieren wordt de traditionele kledij niet alleen door vrouwen gedragen. Sinds kort mogen ook paarden, katten en honden zich optutten. Ontwerpster Hildegard Bergbauer maakt al jaren dirndl-jurken. Nu zijn het niet alleen vrouwen die de jurken dragen, maar ook paarden, katten en honden hebben een eigen exemplaar. Bergbauer kwam op het idee toen ze als klein meisje naar theater ging kijken: "Alle dieren verschenen op het podium met kleine handtasjes en hoeden. Ik zal het nooit meer vergeten en het heeft mij op het idee gebracht om dirndl-jurken voor dieren te maken. Het is een succes, mensen vinden het een heel leuk idee."
tine10
Geplaatst: 28-10-11 22:53
Ollie geweldige plaatjes. Zou ik mijn paarden (en mezelf ) echt niet willen aandoen.
Kan jullie verder echt niet bijhouden. Hier druk geweest met voorbereiden van wedstrijd van zoonlief morgen en met de startlijsten voor 12 november. Wat een werk. Manlief had dat outdoor voor me gedaan, maar wilde het nu toch wel zelf ook kunnen. Ben helemaal gaar. Even bankhangen en een heel klein beetje snoepen en dan naar bed.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 28-10-11 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt
VanHuisUit
Geplaatst: 28-10-11 22:54
OK dan nieuwe trend Zal Bente even laten weten, wellicht dat ze meer voor groen en rood gaat dan rose Geen probleem toch
Zeg ik kruip in bedje, Tallechie hoop dat je een fijne nacht hebt
Ik had een teek.. Bah! Pluk hem er net uit. Hoop dat ie geen vrienden bij zich had. Plekje jeukt als een malle...
Ollie1
Geplaatst: 28-10-11 23:23
@Naaltje, euwww een teek... vervelende beesten @Tallechie, een goede nachtrust gewenst @VHU, Ik zou Bente inderdaad wel voorbereiden ook als is ze een merrie... 'die mannen' van mij lopen hebben nu een identiteitscrisis .Ze dachten stoer een pintje te gaan pakken in een tent, krijgen ze ineens een dirndl aan @Tine, slaap lekker
Manlief heeft avonddienst en komt op de fiets naar huis... ik wacht dus nog even maar voor iedereen slaap lekker
helaas weer een rotnacht gehad. Om 1 uur en om 4 uur er uit geweest. Om half 5 daan maar bij ons neer gelegd. Ga even broodje eten en kopje koffie doen en dan naar stal
janouk
Geplaatst: 29-10-11 07:25
haha Ollie Zo'n jurk wil ik ook voor Janouk. Als je klaar bent met jouw jurk, mag ik hem dan lenen?
@ Nouvel Nieuwe sport voor jou en Spook? http://www.youtube.com/v/5895K-Xjupk zo een slalom rijden, dat zou ik ook wel eens willen. haha als die Spaanse Pas er goed in zit onder het zadel, ga ik dit maar eens proberen.
@ Naaltje; als de teek al aan je vastzat, moet je antibiotica halen bij de huisarts. Als een teek lyme overbrengt, krijg je maar in 50% van de gevallen van die rode kringen. Dus geen rode kringen wil niet zeggen dat de teek niet besmet was.
@ Ollie veel plezier in de biertent in je achtertuin
Ik heb een lekker dagje voor de boeg. Kreeg gisteravond wéér een smsje van de osteopaat. Of ze vandaag aan het eind van de dag kan komen ipv maandag. Graag!
Fijne dag allemaal! Bicci succes met de jumpcross! Lacuna gaat ook dacht ik? Jij ook succes!
@frensie; hij was er zeker weten binnen 24 uur op de juiste wijze uit. Ik ben er niet echt voor om meteen om AB te gaan.. Maar heb wel mijn moeder even gemaild. We hebben iemand in de kennissenkring die dus neurologische schade heeft opgelopen door een tekenbeet met borrelia. Dus ik pas zeker op. Maar meteen AB.. Liever niet
Ik wist alleen niet dat die bijtplekken zo jeukten
meningen over lyme zijn heel erg verdeeld (zit natuurlijk wel te googlen ) maar als ik er zonder AB vanaf kan graag. Aangezien ik dat echt maar rommel vind idd.
Hij was er volgens mij binnen 24u uit. Hij zat geweldig grappig in het zicht, en anders had ik hem met 't douchen echt wel opgemerkt. 't leek op een korstje, dus 't is maar goed dat ik altijd overal aan zit te pulken
VanHuisUit
Geplaatst: 29-10-11 08:08
En een goedemorgen. Man- en zoonlief naar hockey ik zo naar stal Iedereen fijne dag vandaag.
Tallechie wat een ellende! Kun je anders wat bijslapen overdag? Dat je vriend dan Daan neemt en omgekeerd ga jij er toch elke keer uit begrijp ik? Ditlijkt me niet vol te houden.
Teken bah.... had paar jaar geleden tekenbeet, jeukte ook enorm. Toen naar HA geweest maar die gaf geen AB. Kreeg uitleg over rode kringen en opletten op tekenen van koorts, lamlendigheid e.d.