Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en even goed bij te komen van alles wat gebeurd is

, en zo zou even ander 2 topics bekijken.
. 

wat heb ik toch een leuk werk! Als het meezit kan ik een paar hele leuke bedrijfsbezoeken gaan doen binnenkort
heb ik langzamerhand een beetje het idee dat ik iets begin te snappen van die mensport / het mennen
Het is echt een andere discipline en ik denk dat als je serieus met je paarden / pony's / sport omgaat die lessen gewoon heel belangrijk zijn (al was het alleen maar voor jouw veiligheid, die van je paarden en die van de omstanders). 

Kreeg gisteravond sms van weidegenootje dat ie met z'n dikke kont weer aan de verkeerde kant van de draad stond.. je zou 'm toch he? Maar ze had 'm verhuisd, naar de goeie kant
wel lief dat ze dat laat weten, vind de stal echt fijn 
IvysToeter schreef:goedemorgen!
Wat een klote weer.
Helaas... Dat word mennen in de regen zo...regenjas aan en gaan.
Anders heb ik gisteren voor jan banketstaaf met dubbele longe gelongeerd.
Al twijfel ik of dat het nu nog wel veel effect heeft haha.

Mn vriend is ook geslaagd voor nikes en een mooie dikke vest 
, prehistorie zeg maar) en wij (moeder, ik en mijn zus) naar de markt om een ponydeken voor onze andere pony te kopen. We kwamen dus terug met een deken en een grotere pony voor mijn zus. Want ze stond er zo zielig bij
nee hoor, dat was helemaal niet zo, ze was juist helemaal niet zielig
ze stond laat in de middag nog te huppen naast een enorme kermisattractie met haar koppie er dus nog vrolijk op. Dat viel dus op aan haar.
) en ik heb ontzettend veel lol met die pony gehad, ze kon fantastisch springen, dressuur, crossen en we hebben ook bestgaande rijpony rubrieken gewonnen plus vier-achttal gereden. Niet kapot te krijgen en nooit ziek. Nooit gesteigerd, gebokt gebeten of getrapt. Ze is nadat we overgingen op paard verkocht aan een meisje die er ook heel veel plezier mee heeft gehad. Ben haar daarna uit het oog verloren.
om maar te zeggen dat er echt wel goede pony's op de markt staan / stonden.