Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lukt soms tot 08.00 maar dat is voor mij al best wel heel laat.
wanneer zijn de districtskampioenschappen eigenlijk dit jaar? En chip weg bij Jane, ja raar is dat he dat dat kan gebeuren...

. Maar ook leuke dingen onderweg er werd gevraagd of ze ons mochten filmen, geen probleem we gingen toch richting huis die en die route dus we werden gefilmd, pony liep er net super flitsend bij op zijn nieuwe schoenen met knal fuchsia roze sokken erin aan en een keurige hengstenvlecht in z.n manen en dat op zijn verjaardag
nu maar afwachten of we inderdaad een kopie krijgen.
verstandige beslissing met zulke temperaturen een hele marathon is niet te doen. Bij de marathon in Rotterdam wordt het altijd al kritisch met 25 graden... halve lijkt me ook al hele klus
Hondjes hebben uitgebreid gezwommen in de plas hier in de buurt. Was erg leuk met aantal andere leuke honden. Ze zijn nu compleet uitgeteld.
maar gaf mij vaak ook duidelijkheid..
volgens mij moet er 1 op dieet.
en mag nu L starten in de dressuur, maar de eerstvolgende wedstrijd hier is gelijk met onze oefenmarathon dus dan rij ik met 2-span B dressuur hiermee door de B is een meer jarenplan (1x per jaar voor het echie). Dus nu is het oefenen met het span. In het najaar weer verder met enkelspan.
en al op kamp nu? Heel veel plezier!!