Beter dat Shanna hier nuttige info krijgt van ervaren menners dan dat ze het moet doen met "ik denk dat" - antwoorden, die tegenwoordig veelal gegeven worden in de topics, waar de ervaring zich niet meer laat zien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biancacoo schreef:hej ML, daar ben je weer..alleen nu NdV..haha..hoe is het met Vjelko ?
hier de honden al weer gedaan..ze worden wel steeds meer druk met dit koelere weer...het zit er weer aan te komen....superspannend...want onze eagle zal niet meer mee gaan trainen....4 dame's in span straks...wat zal ik eagle in lead ( voorop) missen.....geen idee hoe dat uit gaat pakken...
zoon naar school..hij kwam gisteren vrolijk uit school, en moest toch toegeven..dat het leuk was geweest..zoo fijn voor hem !
tine10 schreef:Nou, ik ga Samoerai maar even goed rondslingeren. Zoonlief had gisteren weer les met allebei. Wow, ze gingen super. Zoooooo trots op dat kleine mannetjeEind van de middag heeft hij zijn debuut in de L1 met Amerigo. Ik ben heel benieuwd. Volgens de juf moest hij als hij zo zou lopen als in de les, wel zeker met 2 wp thuis komen.
VanHuisUit schreef:Hoop wel dat de gevoelige voetjes inderdaad over zijn straks met de ijzertjes er weer onder want ik zie dan direct overal spoken natuurlijkze loopt op de betonplaat ook gewoon. Maar ja, dan heeft ze niet 25 km op flink tempo rondgereden. Ga dus vrijdag of zaterdag even flink testritje maken. En dan maar hopen dat ze na afloop niet gevoelig loopt. Denk dat ik er voor deze keer anders maar even zooltje tussen laat zetten. Vind dat altijd zo moeilijk dit soort dingen