Beter dat Shanna hier nuttige info krijgt van ervaren menners dan dat ze het moet doen met "ik denk dat" - antwoorden, die tegenwoordig veelal gegeven worden in de topics, waar de ervaring zich niet meer laat zien
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Concourswagens zijn misschien niet heel veel zwaarder dan tweewielers, maar ze hebben vaak een (te) hoog zwaartepunt met alle enge gevolgen van dien. Bovendien vind ik dat zeker bij zo'n kleintje iedere kilo telt.
terwijl ik echt iedereen wil helpen
moet ook zeggen dat als ik er af en toe eens kijk mijn broek afzakt van sommige tips / opmerkingen en ook van de vragen

. Waar ik me wel aan kan ergeren is als iemand iets vraagt, maar vervolgens zegt "dat is niet zo" of "we doen / ik zie het altijd zo en het gaat altijd goed". Stel je dan een vraag om gelijk of om info te krijgen
. En waar ik me nog veel meer aan erger is wanneer men lukraak een topic neer kwakt zonder zelf de zoekfunctie of FAQ te gebruiken. (Dus Shanna:
dat je echt zoiets hebt van vraag dan geen advies maar doe gewoon direct wat je al van plan was.

t'was een bijzonder ponneke !! 
..pony stond braaf 30 meter verderop te wachten tot ik weer overeind kon..en we zijn naar huis gewandeld...alsof er niets gebeurd was..
) en door de heg in de tuin van iemand terecht was gekomen ... oeps.
.
Eind van de middag heeft hij zijn debuut in de L1 met Amerigo. Ik ben heel benieuwd. Volgens de juf moest hij als hij zo zou lopen als in de les, wel zeker met 2 wp thuis komen.
komt met kwaliteit http://www.hansvandermee.nl heeft wel eens 2e handse. Die kleinere maatjes zijn best zeldzaam.
zoonlief L1 debuut dat is leuk. Mooie afleiding.
hoe is het met je nieuwe werk?
ze loopt op de betonplaat ook gewoon. Maar ja, dan heeft ze niet 25 km op flink tempo rondgereden. Ga dus vrijdag of zaterdag even flink testritje maken. En dan maar hopen dat ze na afloop niet gevoelig loopt. Denk dat ik er voor deze keer anders maar even zooltje tussen laat zetten. Vind dat altijd zo moeilijk dit soort dingen

.
. Als het goed is krijg ik ze deze week binnen. Biancacoo schreef:hej ML, daar ben je weer..alleen nu NdV..haha..hoe is het met Vjelko ?
hier de honden al weer gedaan..ze worden wel steeds meer druk met dit koelere weer...het zit er weer aan te komen....superspannend...want onze eagle zal niet meer mee gaan trainen....4 dame's in span straks...wat zal ik eagle in lead ( voorop) missen.....geen idee hoe dat uit gaat pakken...
zoon naar school..hij kwam gisteren vrolijk uit school, en moest toch toegeven..dat het leuk was geweest..zoo fijn voor hem !

tine10 schreef:Nou, ik ga Samoerai maar even goed rondslingeren. Zoonlief had gisteren weer les met allebei. Wow, ze gingen super. Zoooooo trots op dat kleine mannetjeEind van de middag heeft hij zijn debuut in de L1 met Amerigo. Ik ben heel benieuwd. Volgens de juf moest hij als hij zo zou lopen als in de les, wel zeker met 2 wp thuis komen.
VanHuisUit schreef:Hoop wel dat de gevoelige voetjes inderdaad over zijn straks met de ijzertjes er weer onder want ik zie dan direct overal spoken natuurlijkze loopt op de betonplaat ook gewoon. Maar ja, dan heeft ze niet 25 km op flink tempo rondgereden. Ga dus vrijdag of zaterdag even flink testritje maken. En dan maar hopen dat ze na afloop niet gevoelig loopt. Denk dat ik er voor deze keer anders maar even zooltje tussen laat zetten. Vind dat altijd zo moeilijk dit soort dingen
ben voor mijn burnout in april door aantal molens gehaald had oa dezelfde klachten maar was dus echt die burnout... voor zover het na te gaan is/was.
Bedankt voor de tip mbt de koordsingel.