die van mij die zou door een kattenluik proberen te kruipen voor een banaan

die is daar echt helemaal
van.En indd, school weer bezig..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

van.
) Meneer wou het nog niet, dus mengde ik de biet met zijn voer. Omdat hij honger kreeg, at hij het toch maar op. (hij kreeg niets meer van mij, ik was er te koppig voor, die bieten moesten op
)
(beetje overdreven, zo een sok van een hond, maar toch
)
)
) naar moeten verleiden (verhouding steeds aanpassen). Nu lust ze het ook ongemengd. Lucerne lust ze niet. Van die appelsnoepjes lust ze ook niet. Krentenbol ook niet. Maar sultana's die vindt ze wel lekker.... als ze niet beledigd is (=als ze bijv in trailer moet).
ik sla dus twee vliegen in een klap, en kinderen lekker er uit en de hond straks afgedraaid
). Was zo bij die pony waarbij ik het voor het eerst meemaakte (was mijn haflinger die dus hoefbevangen was geweest). Die had een iets gekanteld hoefbeen wat waarschijnlijk extra druk veroorzaakte zo nu en dan op de zool, dus vaker last van hoefzweren, was toen de redenatie. Ik ben hem toen standaard hoefcure gaan geven van de paardendrogist en toen heeft hij het nooit meer gehad (bij mij) maar toen ik hem had verkocht had hij het ook weer .... (ging ook weer over natuurlijk so don't worry).
...vind ik nog steeds het gaat met vallen, opstaan en weer doorgaan
.....een heel mooie dag gisteren
, onthoud die !!! hoe moeilijk dat ook is.....je kunt het.....dat weet ik zeker.....duim voor je dat je snel van school af bent en je eigen ding kunt gaan doen !!!!!!
Het is écht zielig om te zien, maar je kunt er weinig aan doen. Romeo wou zijn voet niet laten weken, dus dan is het eigenlijk einde verhaal. We hebben moeten wachten tot het over was.
Maar eerst ga ik donderdag nog rijden.
hopelijk is die snel weer de oude.
Goedemorgen...
) klinkt eigenlijk wel raar als ik het zo opschrijf.... Ik kan er niet tegen hoor al die gestresste mensen om mee heen. Nu eindelijk mijn mail bij kunnen werken en wat dingen telefonisch af kunnen handelen. Straks weer verder met nakijkwerk.

Citaat:@ Maisie, getsie wat vervelend voor Ferro hopelijk is die snel weer de oude.
Ben je al klaar voor zaterdag? Zag dat het voor ons allemaal uitslapen wordt
Maak uit de verhaaltjes op dat je nieuwe pony ook al voor de wagen staat? Leuk zeg, ben wel benieuwd naar de look a like
Heb gister nog een nieuw tuig gekocht, staat super mooi op de pown
Hopelijk heb ik op vrouwenpolder niet zo'n binnenkomer als laatst bij Vermue
Als het maar droog is !!
Maisie schreef:nieuw tuig !! zo oud was je andere toch niet?
Nope nog geen jaar, want 27 augustus hebben we de Pown pas een jaar!