Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Volgens mij word ik maar voor 1,5 dag uitbetaald ipv 3. Zucht......
, maar ook daar een jury die het anders zag). Bij het springen helaas 2x uitgebeld. We hebben nu een ponyruiter gevonden die volgende week bij een wedstrijd hier in de buurt op Sam wil gaan springen. Zij is wat ouder, meer ervaren en kan hopen wij, Sam er even door drukken, want ze kan het allemaal met gemak, maar op de een of andere manier lukt het op wedstrijden even niet. Zij rijdt heel netjes en beheerst.
. Gelukkig is hij inmiddels ook groot genoeg voor de poort (hij paste tussen de spijlen door). Nu hoeft hij bij mijn afwezigheid niet meer in een paardenbox opgesloten (daar zat hij dan wel met de andere 2 hoor), maar kan lekker los in de tuin.
.
. Stiekem zat ik ook wel te genieten.
overdag lesgegeven en 's avonds ook nog
nu gesloopt. Gek he. 
komt er nog zo'n mooie airbrush van Biancacoo
ene paard was onder andere paard terecht gekomen, had ook bloed uit haar neus maar of dat nu ernstig was of niet was niet helemaal duidelijk. Ze liepen gelukkig zo op het oog niet kreupel. Zou zelf DA erbij hebben gehaald maar weet niet of ze dat hebben gedaan... En menner, die werkt altijd bij ons op stal, is gepensioneerde stalhouder die zijn hele leven al koetsen rijdt dus echt heel ervaren naar ziekenhuis.
, een paard wat in draf gaat, voorwaarts is en voorwaarts blijft. Heeft ze nog nooit gedaan. Was altijd twijfel, terughoudend, niet in een normaal tempo maar veel te rustig.
helaas voor sun geen bosrit maar braaf aan de dressuutraining, zondag ook wedstrijd, prestatie/trainingswagen van de week maar weer een uit de schuur gehaald en kilometers ermee aan het maken.