Merk alleen geen verschil, die is al zo *Zen* (tot je hem ergens anders in een stalgebouw zet
)Ik ben echt helemaal gebroken..
rug hartstikke auw.. oeps
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Merk alleen geen verschil, die is al zo *Zen* (tot je hem ergens anders in een stalgebouw zet
)
rug hartstikke auw.. oeps

En jullie even rondje oma's gedaan… tsja, de weken vliegen voorbij idd en je kunt je tijd maar één keer gebruiken helaas… bij ons schiet de familie er ook met regelmaat bij in en wij waren dus ook gisteren op familiebezoek 

Over naar de L, super gedaan zeg! Gefeliciteerd

dus ik gok het niet. Die heeft ook geen paard meer gok ik, staat iig niet meer bij ons.
(schade inhalen dan zeg maar)
, ik hoor boven dat gerommel van haar te staan. Ik word eigenlijk in principe nooit boos op mijn paarden
doe wel eens alsof zo van nou hallo waar zijn we mee bezig, maar echt boos
zij was in ieder geval niet beledigd (ik wel
).
ze trekt haar neus bijna overal voor op. Maar ik zal even tros ophalen zo met boodschappen doen en meenemen naar stal. Misschien had ik gisteren zelf een banaantje moeten nemen
VanHuisUit schreef:Het mooie dan weer is als je Aks bezig ziet met Diddle, na mijn gevecht met Bente en de elementen, dan weet je dat het daar om gaat, plezier hebben met je paard, want dat straalde er bij Aks en Diddle zo van af, prachtig

tine10 schreef:Ben vanmorgen begonnen met het koolhydraten arm dieet. Ik sterf nu zon beetje van de honger. GRRRRRRRRRR
Wordt een leuke week
ik heb weer een wagen voor Bente en een waar ik tweespan mee kan rijden met de pony's
zo blij om zelf weer een wagen te hebben. Vind het superlief dat ik de wagen van de stalhouder kan lenen, maar vind niet dat ik die een hele dag kan meenemen naar wedstrijd, die mensen hebben hem zelf nodig voor de stal natuurlijk. Plus dat ik er echt niet van hou met andermans spullen te sjouwen (ben altijd bang dat ik iets stukmaak
). De wagen van Nouvel vond ik vorig jaar net wat te klein voor Rizanta (want toen had Nouvel hem te koop). Maar voor Bente is hij echt ideaal.
nu we weer eigen menwagen hebben dus maar weer eens kijken naar wedstrijdjes in de buurt
Had gelukkig een zakje bij me.
dat punt wat je 2x moest rekenen was 1x geteld, ik had dus 168 en 174. Dat klopt wel met mijn gevoel. Die 168 liep echt nog niet, was bij de 'paraplu-ring'. Die 174 was in die enorme regen
.
Maar 10 eraf ofzo, is best welkom.
Helemaal gaaf van die wagen!!
De zin om verder te werken aan die presentatie is echt WEG!! Ik heb echt wel genoeg van school!
Ik zal zooo blij zijn als het morgen 2 uur is! VanHuisUit schreef:Bedankt voor de tip Tine.
Ik heb ooit een Aryuvedisch dieet gevolgd om meer energie en balans te krijgen. Werd er helemaal hyper van hahaha. Het hielp echt. Gecombineerd met acupunctuur trouwens. Was ten tijde van onze onvervulde kinderwens. Ik was toen behoorlijk depri. Na enige tijd weer losgelaten trouwens maar bepaalde principes helpen gewoon wel en die gebruik ik af en toe nog. Maar heeft gewoon te maken met gezond eten en leven. Geen alcohol, koffie. Veel fruit, groenten. Geen vlees en weinig / geen melkproducten. Dat soort dingen. Maar die geen koffie dat is echt niets voor mij ik hou zo van mijn koffie![]()
Nu dus ook aan de koffie
) en toch zo vreselijk moe.