MTM van onze trailer is...
2500 kg.. dus kan lekker veel in..maar wil je niet achter een te licht autotje doen hahahaha..Naaltje krullen in het haar....
Tallechie balen......druk aan de studie dus..sterkte ermee.
Avaluna, oplossing is een liertje en rijplaten in de bus, kun je zelf alles op en afladen...werkt super !
Tine da's balen als mensen hun afspraken niet na komen...misschien kan idd iemand anders de balen voor je van het land halen, kon nu wel eens de laatste droge periode zijn !
Nou ga auto laten wassen, en nog een boodschapje doen.
Iedereen alvast een fijn weekeinde allemaal.
en vanmorgen vroeg op pad. Janouk ingespannen aan de duinrand en het dorp in op weg naar de flat van de lerares. Het was druk op de weg en het regende licht, waardoor sommige straten flink glad waren

.
ben nu beetje prut.

Diddle
merrie, maar zo heel af en toe als ik niet lekker in mijn vel zit word ikzelf opeens bang en dan gaat het bij mij ook niet hoor. Bij Bente stap ik dan af en ga ik gewoon wandelen (dat gaat bij haar altijd goed want ze let goed op me en is erg makkelijk aan de hand). Als ze voor de wagen loopt heb ik dat niet, ik heb wel eens dat ik denk nou, nou, nou moet dat nu zo, maar ik word (tot nu toe) niet bang. Voor Snuit ben ik paar keer bang geweest, toen we zo de weg overvlogen toen ik hem niet stil kon laten staan of geen goede overgang kon maken naar halt-stap-halt. Maar ook bij hem is dat nu nooit meer zo, gelukkig.
zooooo moe