[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:09

zooo gave combinatie's hoor op vorige pagina's...
MTM van onze trailer is... :Y) 2500 kg.. dus kan lekker veel in..maar wil je niet achter een te licht autotje doen hahahaha..
Naaltje krullen in het haar....
Tallechie balen......druk aan de studie dus..sterkte ermee.
Avaluna, oplossing is een liertje en rijplaten in de bus, kun je zelf alles op en afladen...werkt super !
Tine da's balen als mensen hun afspraken niet na komen...misschien kan idd iemand anders de balen voor je van het land halen, kon nu wel eens de laatste droge periode zijn ! :j

Nou ga auto laten wassen, en nog een boodschapje doen.
Iedereen alvast een fijn weekeinde allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:43

Omdat een koetsier ziek was, waren wij benaderd om in Zandvoort een lerares, die met pensioen gaat, thuis op te halen en naar school te brengen als verrassing met de koets.
Het is weer eens wat anders dan Sinterklaas.

Dus gisterenavond Janouk gewassen *D en vanmorgen vroeg op pad. Janouk ingespannen aan de duinrand en het dorp in op weg naar de flat van de lerares. Het was druk op de weg en het regende licht, waardoor sommige straten flink glad waren :(
Natuurlijk moest de vuilnisman met zwaailicht een heel stuk achter ons aan duwen, en veegkarretjes met zwaailichten, etc. Janouk's coolheid werd flink op de proef gesteld, maar ze deed het super. (soms even met wat steun van mij als groom naast haar; dus zelf mijn lichaamsbeweging rennend weer gehad vandaag).

De lerares kwam met haar man naar buiten en was hoogst verbaasd over de vreemde taxi voor de deur. Ze hadden nog nooit op een koets gezeten en vonden het wel eng. :j
Janouk had er flink de sokken in, dus we waren 5 minuten te vroeg bij school. Niet alle kinderen stonden nog buiten, dus we moesten even een extra toeristisch rondje maken.

Alle kinderen stonden buiten de zingen en te klappen, maar maffe Janouk vindt dat echt prachtig. Heeft nog even haar SPaanse Pas een aantal keer gedemonstreerd onder luide toejuichingen. Volgens mij zit deze oefening er nu wel goed in _/-\o_ *\o/*

Daarna lekker terug naar de duinrand en opladen. Het was wel verleidelijk om even het strand op te gaan. Maar we hebben vanavond ook nog dressuurles. Overdrijven is natuurlijk ook een vak.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 13:59

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:01

way to go janouk!!!!
lekker rennen!!!

wel heel leuk zo'n verzoek... :))

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:01

Tallechie; wat voor studie doe je ?

Mooie combi's zie ik allemaal voorbij komen zeg !
Ik heb ook m'n E gehaald jaren geleden om "onafhankelijk" te zijn. We hadden toen ook nog een auto die 1,5 paards trailer met groot paard erin kon trekken, helaas is die overleden en kan dat nu niet meer.
Soms wel handig, ook al heb ik zelf geen paarden meer.

Tine, vervelend als mensen hun afspraken niet nakomen !! Lijkt me dat het land wat eronder ligt nu verstikt raakt ?

Haha die Janouk doet het wel op applaus he, leuk zeg en fijn dat ze braaf was !!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:06

super van janouk

ik doe de opleiding pedagogisch werker via een thuisstudie

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:07

Wat goed van Janouk zeg :)) :D.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:09

wil je in de kinderopvang Tallechie ? En blijkbaar bij de LOI omdat je het over leiderdorp had ? :D
Ben je al ver ?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:13

Wil de kinderopvang in inderdaad. Via de loi, klopt ook. Ben redelijk op weg, maar ben nog minimaal wel een jaar bezig, maar ben bang dat het nog wel 1,5 jaar duurt. Ik loop nu stage.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:15

Wat leuk Janouk! Super haflinger hebben jullie!

Ik heb net lekker gewandeld met de honden in het bos. Ben nu paar foto's aan het uploaden.
En heb zin in pepernoten :D en die heb ik :D dus die ga ik nu pakken :))

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 15:30

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 16:17

Jeetje wat is er gepost.... heb het nog niet bijgelezen.
Stond vanochtend om 7.30 uur in de koelcel van de bloemenveiling :+ moest dus om 5.30 uur opstaan }:0 ben nu beetje prut.
Las al wel dat Tallechie het leuk lijkt bij iemand langs te gaan, je treft het niet want ik werk maandagmiddag in Leiden. Mag je langskomen natuurlijk :D is naast Naturalis. Maar ik zit in een meeting :7

Nu dus wel :+
Je haar is leuk Naaltje inderdaad :D ;)

Citaat:
vreselijk dat je vroegahh...gewoon bijkreeg en nu dik betaald...
ik ben een van de laatsten die dat heeft gehad, zomaar erbij zeg maar. Maar goed ben 3x gezakt voor mijn rijbewijs dus het heeft me geld genoeg gekost. Nadat ik hem had gehaald kon ik direct met trailer rijden, heb ik geloof ik al eens verteld, pa was blij dat ik toen zelf op pad kon }:0

Straks nog naar sportveld met zoonlief, boodschappen doen, nog wat spullen ophalen bij de wei.

Zie mooie trailers... *D
@Evelli inderdaad even meten hoe lang hij is stang/stang kun je morgen kijken of Bikkeltje ertussen past. Hij lijkt niet zo lang eerlijk gezegd? Kan meevallen natuurlijk.

Had ik dat al verteld dat ik dus veel te veel heb gewerkt afgelopen twee maanden? Wel lekker want krijg dat dus nog uitbetaald :D maar ik dacht al jeetje wat heb ik het druk en ben ik inefficient, maar blijkt dat ze bij het berekenen van mijn fte's gewoon 0.2 zijn vergeten bij een hogeschool (...). Dus ik werk bij de ene ipv 0.5 0.7 en bij de andere dus 0.3. Dus heb afgelopen 2 maanden full time gewerkt.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:05

fijn VHU toch weer een klein meevallertje dan :)

ik ben stuk :o

janouk is braaf geweest lees ik
frensie wil pepernoten :9

nou ik ga even pasta koken, voor de maaltijdsalade :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:12

Naaltje, ik kan niet zeggen of ik je kapsel leuker of minder leuk vind dan eerst want ik weet niet hoe het eerst was. En dat betekent dus: foto ! :-) haha

nog 20 minuutjes op werk en dan weer weekend.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:13

haha :)) 't is er ook alweer uit gezakt hoor :+ 't waren krullen van vlechten
Afbeelding
dit doet m'n haar normaal
(hanguuuuh :+ )

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:15

Ja dan leuk die krullen !! Precies goed, niet teveel niet te weinig !

echt hele leuke foto trouwens van jullie saampjes, diddie staat er zo lief op ! (sorry, noem shet Diddle meestal Diddie)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:16

Afbeelding
waarschijnlijk wordt deze uitvergroot afgedrukt. Mag er 1 uitkiezen. En wil er graag 1 van ons beide
en op deze foto is diddle zo... Sja :') Diddle :P

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:16

zo ik ben gedoucht. Zat onder het haar. Maar robijn is weer netjes kaal inclusief zijn hoofd. Nu is het weer echt een pony. Kwam een pak haar af echt niet normaal. Het is ook zo warm heb in mn shirt geschoren. Daarna nog een rondje met ferro gedaan.

Zo ff eten daarna met de hond van mn ouders naar de DA voor een prik en daarna bij een vriendin kijken die heeft dressuur wedstrijd ze rijd M1.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:22

Dat dacht ik ook Naaltje, ben er ook wel blij mee. Ben ook zo blij dat ik die telefoonkosten niet hoef te betalen.
Wat een prachtige foto!
@Maisie da's lekker, weer mooi netjes! Fijn gemend met Ferro 8-)
@Janouk wat is Janouk toch een geweldig paard, knap van haar hoor. En die Spaanse pas voor de kinderen 8-) 't is ook echt zo'n sprookjes penny paard met die mooie witte manen en 'gouden' vacht natuurlijk.

@Biancocoo & Lacuna meestal gaat het goed met mijn :):) merrie, maar zo heel af en toe als ik niet lekker in mijn vel zit word ikzelf opeens bang en dan gaat het bij mij ook niet hoor. Bij Bente stap ik dan af en ga ik gewoon wandelen (dat gaat bij haar altijd goed want ze let goed op me en is erg makkelijk aan de hand). Als ze voor de wagen loopt heb ik dat niet, ik heb wel eens dat ik denk nou, nou, nou moet dat nu zo, maar ik word (tot nu toe) niet bang. Voor Snuit ben ik paar keer bang geweest, toen we zo de weg overvlogen toen ik hem niet stil kon laten staan of geen goede overgang kon maken naar halt-stap-halt. Maar ook bij hem is dat nu nooit meer zo, gelukkig.

Nou op naar het sportveld, booschappen, etc etc -O- zooooo moe :O

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:39

@ Naaltje: wat een mooie foto's van jou en Diddle! <3

@ janouk: wat heeft Janouk dat geweldig gedaan! Je mag trots zijn op haar!(wat je denk ik wel bent :o )

Romeo was net ontzettend jaloers :o Hij gaf me de indruk dat hij het echte werk mist! Ik ging dus met de hond wandelen... Toen Romeo zag dat we naar het bos gingen, draaide hij helemaal door: hinniken alsof het einde van de wereld eraan kwam, galopperen en bokken door de wei, tussendoor even kijken of ik niet terug kwam, en dan vertrok hij weer in rengalop :D Toen ik thuis kwam, stond er een natte pony in de weide, die heeft zijn conditietraining dus ook alweer gehad voor vandaag :Y)
Je zou nog gaan zeggen dat HIJ diegene wilde zijn die het bos in mocht! (helaas is mijn lamoen nog niet helemaal gemaakt...)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:58

Citaat:
@Janouk wat is Janouk toch een geweldig paard, knap van haar hoor. En die Spaanse pas voor de kinderen 't is ook echt zo'n sprookjes penny paard met die mooie witte manen en 'gouden' vacht natuurlijk.

Het is echt een Penny paard! En dat weet ze ook. Die truukjes die ze nu kent, weet ze natuurlijk prachtig te gebruiken.
En voor mij was het handig om Janouk een beetje op mij te laten concentreren, toen het om haar heen een beetje hektisch werd met wel 200 zingende en klappende kinderen. Focus op de snoepjes :Y)

Ze is nu aan het eten. Kijken hoe ze het vanavond in de les gaat doen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:02

Een half jaar terug heb ik gezworen dit nooit te doen, maar nu zat ik er alweer voor de 4e of 5e keer op
Afbeelding
alleen gestapt hoor :)) Voor mijn rug op dit moment is het veel te beweeglijk :)

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:09

Hoi :wave:
heb een heel drukke week gehad, dus ongeveer 20 pagina's gemist :o

Zijn er belangerijke dingen gebeurt?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:37

Mijn haar is ook hanghaar...dus altijd in staart met een vlecht, durf het niet eens los te doen, ziet er echt niet uit..
Diddle foto is gaaaaf, op die 2e dat neusje van hem !!!! hahahahaha grappig *\o/*
verder nog een foto dat naaltje op een draver ?? zit...hm..ielig paardje.....niet geheel mijn ding, maar gelukkig zijn er mensen die dat helemaal te gek vinden...
Janouk die echt een braverd is geweest, en spaanse pas heeft geshowd !! leuk leuk leuk ! :j

VHU, ik kan me voorstellen dat je even afstapt als bente ril doet onder het zadel...voor de wagen heb je niet veel keus...je moet wel door, gelukkig is er nog een groom, maar bij mij 1x nodig geweest dat die afstapte, voor een bruggetje...waar melody rechts langs wilde lopen, leek mij niet zo'n goed idee met al dat diepe water..
Volgens mijn vorige instructeur was de rillerigheid van melody mijn schuld, en bouwde ik dat alles op...maar als hij er zelf achter zat was het ook hetzelfde...dus was niet helemaal waar denk ik..
Thuis op buitenrit is ze supercool en thuis trainen is ze ook cool, dus wellicht is het gewoon de binnenbak die haar wat benauwd, en ik geef haar daar geen ongelijk in.
zo vanmiddag een nieuw trainingspak gekocht van adidas....zit prima en is lekker warm, heeeerlijk !!

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:38

staat je goed naald...

:))