Ben ik weer
Natuurlijk Tass, vertel eens wat van jezelf en foto's zijn we gek op
Citaat:
Hij drinkt al 2 dagen slecht, 's nachts wakker en wil nu om het uur drinken
soms heb je gewoon van die dagen erbij zitten. Dan moet je borstvoeding weer 'inregelen'. Doordat ze dan heel veel 'komen', krijg jij weer meer melk, jaja, het is allemaal puur natuur
En dan kan hij zich na een paar dagen weer in een keer goed voltanken. Het waren altijd van die dagen dat ik zoiets had van ik word gek
bereid je maar voor, heb je elke zoveel weken
zeker als ze goed groeien.
@IT yep alles is voorbereid, nu nog de uitvoering
Ben ondertussen ook bezig met Rizanta dus te trainen voor onze mendurance 11 juni in Zelhem. Dat doe ik ook door haar onder de man in het bos te trainen, yes yes het gaat goed, ben zo blij
Hoop dat ik over een week of twee, drie zover ben dat we een uur of twee in het bos kunnen rijden en lekker tempo draven. Vandaag dus 2 uur in het bos geweest, ging al zoveel beter dan zondag. Ook stukjes goed gedraafd. Maar nog vooral veel gestapt. Eekhoorntje en twee herten gezien, echt genieten hoor dat je gewoon zo relaxed buiten kunt rijden, ik ben zo'n enorme drukte gewend dat is toch echt eigenlijk helemaal niets met buiten rijden (joggers, hondenuitlaters, zelfs mountainbikers op de ruiterpaden, overal auto's, brommers, pfff). Eerst nog even losgereden in de bak, wat heeft dat dier toch een heerlijke galop
Jullie merken het ik ben zo blij met dit paard
we worden steeds meer maatjes, echt super.