. Wat veel vlaggetjes, gelukkig zien ze die ook bij jou in de rijbak
.@VHU: volgende week heeft ze nog. Duitsland heeft nu de laatste week. Afgelopen 3 dagen had ze voltige-trainingsdagen, nu heeft ze ook vriendinnetje, hier. Ze wilde wel rijden, maar dat is echt te veel; hand doet natuurlijk toch zeer na zo'n drukke dag, dus morgen. Ik heb dus echt veel te veel gras, of te weinig paarden, dat kan natuurlijk ook, hahaha. Die van jou dus lekker uit de wind aan de smikkel
. Leuk naar de dierentuin
.Vandaag huis maar eens goed gepoetst, nu ff spaghetti maken, ben benieuwd of vriendinnetje dat eet, pfff, die is nogal lastig met eten, dus niks culinairs
.Daarna nog even lekker wat met de paardjes; heb ik wel verdiend na zo'n vlijtige huisvrouw geweest te zijn
.
. Ik vind dat geen succes. Hij gaat dus nu echt weg. 
Mocht ik ook zijn ogen niet schoonmaken, werd hij gelijk peunerveu en gaat hij onderuit, gelijk een klein wondje aan de binnenkant van zijn achterbeen, bloeden als een rund (zat precies op een ader) ff afgepoetst en toen was het gelukkig al opgehouden met bloeden, maar schrok met het appelazer zeg
dacht kan ik straks nog ff DA gaan bellen om het dicht te laten branden, want het was zo'n klein gaatje dat het volgens mij ook niet te hechten zou zijn......maar gelukkig niet nodig.
onze zoon eet bijna alles en trouwens mocht hij er anders over denken heeft hij geen keus
maar goed. Pasta, pizza en patat afgelopen dagen en morgen is alles weer back to normal.
, hahaha, had de komkommers ook maar met een witte kindersaus gemaakt en ook die waren lekker.
en ook mee rondgestapt terwijl ik er in allerlei houdingen overheenhang.
maar dan nog), kon hem zo wegsturen.

vies hoor. Dus maar even wat Italiaans opgehaald bij de traiteur.
Die rust pakken is belangrijk he. Dat vind ik wel erg moeilijk .... Beetje proppen met de paardjes op stal