[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 17:58

@Tine: wow wat gaaf *\o/* . Wat veel vlaggetjes, gelukkig zien ze die ook bij jou in de rijbak :D .

@VHU: volgende week heeft ze nog. Duitsland heeft nu de laatste week. Afgelopen 3 dagen had ze voltige-trainingsdagen, nu heeft ze ook vriendinnetje, hier. Ze wilde wel rijden, maar dat is echt te veel; hand doet natuurlijk toch zeer na zo'n drukke dag, dus morgen. Ik heb dus echt veel te veel gras, of te weinig paarden, dat kan natuurlijk ook, hahaha. Die van jou dus lekker uit de wind aan de smikkel <3 . Leuk naar de dierentuin :j .

Vandaag huis maar eens goed gepoetst, nu ff spaghetti maken, ben benieuwd of vriendinnetje dat eet, pfff, die is nogal lastig met eten, dus niks culinairs :D.
Daarna nog even lekker wat met de paardjes; heb ik wel verdiend na zo'n vlijtige huisvrouw geweest te zijn :') .

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:06

Ik ben aan het werk maar poes word ongeveer nu ingeslapen. Echt raar als ik thuis kom is hij er niet meer.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:16

@Ips: bah, wat naar :(:) :(:) , heel veel sterkte Y;(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 18:32

Ips: sterkte

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 19:47

Ach wat zielig, sterkte Ips. Zo naar altijd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:24

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:18

Sterkte ips.

Hero die nu toch echt naar een nieuwe baas moet.

Onze Just Viantha liet zich helaas wat minder goed zien. Maar mocht toch door naar de kampioensgroep. En is uiteindelijk 8e van Nederland geworden. Super goed. Ze roemde haar op haar mooie exterieur.
Ze is ook echt een plaatje

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 07:20

*\o/* *\o/* just viantha *\o/* *\o/*

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 07:42

Goedemorgen :wave:

Even een paar dag afwezig geweest en wil me voor de komende twee weken ook even afmelden ivm vakantie en dan heb ik echt de tijd er niet voor om te reageren :o

@ VHU dappere beslissing, maar ook jammer, maar wel begrijpelijk......het is dat ik al een Pown heb anders zou ik het wel weten :j heel veel sterkte iig met de verkoop :(:)
@Ips :(:) voor de het gemis van de poezel
@ Iedereen die in een dipje zit :(:)
@ Baudyh *\o/* Viantha wat een knapperd :D
@ Ava heeft geen culinair vriendinnetje, lastig is dat als je iet voor iemand te eten moet maken, die niks lust, hopelijk heeft het goed gesmaakt. :Y)

Ik ben aan mijn laatste uurtjes werk begonnen voor mijn vakantie :D dat geeft de burger hoop.
Verder een beetje in gaan pakken en geestelijk voorbereiden voor de SGMW voor volgend weekend.
Pown ook geestelijk voorbereiden :):)
Verder ben ik de vliegen helemaal beu, ff een paar dagen geen boerka opgehad en gelijk twee vieze prutogen ^) Mocht ik ook zijn ogen niet schoonmaken, werd hij gelijk peunerveu en gaat hij onderuit, gelijk een klein wondje aan de binnenkant van zijn achterbeen, bloeden als een rund (zat precies op een ader) ff afgepoetst en toen was het gelukkig al opgehouden met bloeden, maar schrok met het appelazer zeg :roll: dacht kan ik straks nog ff DA gaan bellen om het dicht te laten branden, want het was zo'n klein gaatje dat het volgens mij ook niet te hechten zou zijn......maar gelukkig niet nodig.
:wave: allemaal het beste en tot snel weer

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 10:11

@Dingetje wat een gedoetjes :(:) lekker hoor straks vakantie.
@Baudyh super hoor, is toch altijd erg lastig zo'n jong dier moet er net zin in hebben en alles. Maar zag de foto op facebook, wat een prachtig plaatje zeg <3 echt geweldig.
@Avaluna logeetje is ook zeer kieskeurig. Lijkt me hopeloos als je zo'n kind hebt :x onze zoon eet bijna alles en trouwens mocht hij er anders over denken heeft hij geen keus :)) maar goed. Pasta, pizza en patat afgelopen dagen en morgen is alles weer back to normal.

Zit te wachten op mijn coach, en vanmiddag gaan we naar Corpus in Leiden.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:05

@Dingetje: :(:) . Alvast een heel fijne vakantie *\o/* *\o/*

@Baudyh: wat goed: *\o/* *\o/* .

@VHU: :(:) ; vast een nieuw fijn thuis voor Hero.

Hihihi, jullie meegeleefd; nou ze heeft een tweede keer opgeschept _/-\o_ , hahaha, had de komkommers ook maar met een witte kindersaus gemaakt en ook die waren lekker.
Normaal zijn ijs en pannekoeken al lastig, zelfs nog naar de ijssalon geweest met ze.
Maar heel simpel koken als ze komt en tja, pannenkoeken zijn in Duitsland idd heel anders, dus daar waag ik me niet meer aan. Andere vriendinnetje vindt alles uit Nederland en ons "avontuurlijke" eten geweldig, die eet nu vijgen, dadels, allerhande noten, scampi e.d. :D .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 14:30

hallo allemaal..
ben ik weer, beetje bijgelezen..
vhu.. :(:) :(:) niet leuk voor hero nieuwe baas zoeken..maar misschien wel de juiste beslissing..maar wel lastig voor je..
tine haha..vlaggetjes..fijn dat ze nergens om geeft.
janouk, je hebt wel gelijk hoor...alles komt op z'n tijd....we hebben nu eerst geregeld dat de verwarming in orde komt dmv houtkachel !! .... dan volgende week moet de electra aangepakt worden..en dan...zien we wel weer verder...honden zitten echt super, ze zijn veel meer op hun gemak dan bij het vorige huis. _/-\o_ dus die hadden het niet beter kunnen treffen !

maisie.. :(:) :(:)
dingetje, fijne vakantie *\o/*
baudyh, gefeliciteerd met justviantha, ze is echt schitterend. :~
avaluna, haha..een goede eter op logeren !! goed zeg !
vhu, corpus is dat die reis door de mens ?..lijkt me gaaf !! en beetje luguber..maar misschien valt dat mee, en puber-wil-niets-doenvriendinnetje op bezoek..vermoeiend..zoiets..haha..
Ips..sterkte met het gemis van poezel..niet leuk. :(:) :(:)

vanmorgen toch nog een kast uit het oude huis gehaald...ik kwam omdat de keuken afgebroken moet worden..niet verwacht..bergruimte te kort..staat die kast hier toch nog veel mooier als verwacht..haha..dus die mag nog blijven.. +:)+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:08

Zo ons top veulentje gewoon weer met zijn vriendjes in de wei. Wat was ze blij. Ha ha. Kan nog even van haar genieten want over een maandje gaat ze naar haar nieuwe eigenaar.

Vandaag lekker db weer gereden alleen jammer dat ik zeiknat regende. Ach ja.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 07:30

goedemorgen,
dat is altijd minder leuk baudyh,..als ze gaan verhuizen/verkocht worden..maar ze zal een fijn thuis krijgen.
dat helpt wel weer mee..

vandaag ga ik onze nieuwe houtkachel ophalen...ben heel benieuwd......thuis is het altijd anders als in de winkel..haha...

gisterenavond met mijn zoontje en man met gps het bos verkend waar ik komend seizoen zal gaan trainen..ik ben erg benieuwd, het ziet er supergoed uit !

fijne dag allemaal..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 13:27

**zwaait voorbij** wifi/of wat het moge zijn valt steeds uit dus....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:39

:D net voor het eerst op Hero gezeten en stukje gestapt. Hij was super relaxed.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:47

Hier al een tijdje in een dip. Vandaag gaat het echt niet lekker. Bah, ben het zat. Komt totaal niets uit mijn handen, huishouden ligt op zijn gat.

Spelweek is weer afgelopen, ze hebben het weer erg leuk gehad. Maandag begint school weer.

VHU: het is jammer dat Hero nu nog te groot is voor zoonlief. Denk dat het een geweldige pony is.
Bianca: kan straks lekker de nieuwe kachel opstoken.
Baudy: raar idee dat ze weg gaat, maar ja, je kan niet alles houden natuurlijk. Stapt db weer helemaal goed nu?

Nou, ik ga maar weer wat hangen en moed verzamelen om eten klaar te maken. -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:08

't Is ook niet zo leuk voor je natuurlijk Rembrand in de lappenmand en persoonlijk vind ik het altijd maar lastig die vakantietijd (als je niet op vakantie bent uiteraard), met zoonlief goed en gezellig door te komen plus dat je ook nog wat 'eigen tijd' kunt hebben. Tenminste zo zit het bij mij hoor.

Ik hoop dat ik het een beetje door durf te zetten met Hero en dat hij dan ook ophoudt met achter zijn dames aan te gaan. Dan hoeft hij wat mij betreft ook helemaal niet zo nodig weg. Want daar baal ik wel vreselijk van, ik had (denk daarom) vanmiddag zoiets van kom op, been erover en gewoon doen. Heb er al bijna 100x bij wijze van spreke naast/overgehangen :+ en ook mee rondgestapt terwijl ik er in allerlei houdingen overheenhang.
Hij reageerde totaal niet (nu hadden we hem ook in een hooinet geparkeerd :P maar dan nog), kon hem zo wegsturen.

Het was hier vanochtend best wel lekker geweest om even een houtkacheltje aan te doen, het was best fris.

We hebben zondag wedstrijd Kootwijkerbroek. Gaat het enorm waaien en regenen zeggen ze nu. Naja, we zullen wel zien. Heb me nog nooit zo beroerd voorbereid op een wedstrijd want Ollie heeft / had allemaal plekjes bij singel/voorbenen en om dat goed te laten genezen al niet meer gereden vanaf zondag. Ze zal wel knap fris zijn op de wedstrijd =:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:10

@Tine: :(:)

@VHU: wat gaaf *\o/*

@Baudyh: nog maar even flink van genieten <3 ; laat je ons nog ff mee genieten?

@Biancao: nieuwe kachel; leuk, hier ook 1 voor hout en kolen, vind kolen erg handig, die branden 24 uur zonder bijvullen. Nieuwe routes voor de hondjes *\o/* .

@Dingetje: lekker aan het genieten van de vakantie *\o/*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:41

Erg leuk trouwens Biancocoo op zoek naar nieuwe routes voor met de honden.
Nou moet me hier ook er erg toe zetten om wat eten te gaan koken hoor :O
Worden kippenbouten met boontjes en rijst. Lekker & simpel :9

Baudyh is de rust weer een beetje teruggekeerd?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:37

Net geluk gehad. Bij het voeren van de paarden bleken ze allemaal genoeg opgedroogd na een enorme hoosbui om ze een regenjas aan te kunnen doen. Ze kunnen wel schuilen onder de bomen, maar met die enorme regen is dat niet voldoende. Amerigo is pas nog geschoren en heeft door al het wassen voor de wedstrijden nauwelijks bescherming. Maar nu gelukkig een jasje aan, want ons oudje moet het niet koud op de spieren krijgen. Zondag geven ze helaas erg slecht weer op. Ben benieuwd of hij nog wat puntjes scoort voor de laatste keer in de B.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:43

Tine..balen is dat als alles niet zo lekker loopt...
vhu..gaaf !! hero rondje gestapt !! topper !! ik hoop dat je zelf wat misschien met wat hulp door kunt pakken, t'lijkt me een heel fijn paard !! vhu, alvast veel succes voor zondag !!
maisie..succes voor morgen !
dingetje op vakantie.

zwaai..ik moet van pc af....tot laterrrrr

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:44

Ja de rust is weer een beetje terug. Ik neem ook duidelijk die rust. Dingen waarvan ik weet dat ik me ga ergeren doe ik niet. Ga morgen in mijn uppie naar de tuigpaardendag in ermelo. Weet zeker dat ik veel bekende zie dus dat komt goed. Gerrit had eigenlijk geen zin dus ga ik gewoon alleen.

Ga zondag niet mee naar de endurance in Kootwijkerbroek. Ga je dus niet tegen komen VHU. Zelko doet mee in de lange klasse 2. Team Hippo gaat zonder mij dit keer.

Nee db stapt nog altijd niet goed. We hebben zitten denken om zijn rug op de foto te zetten. Maar kost ook weer zo duur. Hij wil ook weer slechts links inbuigen maar moet weer naar de tandarts denk dat dat het probleem is.
Hij liep beter na de vorige keer dat die masseuse was geweest. Denk toch dat ik die weer laat komen.

Nee inderdaad alles houden kan niet. We hebben er zat. 4 drachtige merries, 1 guste merrie, 2 ruinen, mijn oude ted, een jaarling, en 1 veulen wat blijft. Oh ja en ikke. Dat zijn er alweer 11 voor deze winter. Stal is vol!
Nou hebben eigenlijk plek voor 10. Maar 11 gaat wel lukken denk ik.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:51

Groot gelijk met de regendekens. Bij die van mij doe ik het nog niet maar die zijn jonger en ik poets ze niet zoveel :o en was ze nooit. Dat maakt een groot verschil.

Zo zeg de kip was niet goed meer :r vies hoor. Dus maar even wat Italiaans opgehaald bij de traiteur.

Leuk de tuigpaardendag Baudyh, jammer dat we je niet zien in KWB. Lange klasse II voor Zelko, zo dat is 'n eind tuffen 8-) Die rust pakken is belangrijk he. Dat vind ik wel erg moeilijk .... Beetje proppen met de paardjes op stal :P lastig is dat met de stap van DB. Kan van alles zijn, van bot tot spier tot zenuw tot mond ... ja zeg het maar ... heb je gelegenheid om veel met hem te stappen Baudyh, soms kan gewoon lang / laag stappen en dan kilometers maken de boel erg verbeteren (zeg ook maar wat hoor wat soms bij spul van mij hielp).

Nou ik zwaai net als Biancacoo ook af :evaw:

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 06:30

Vandaag districtskampioenschappen. Het belooft een bijna droge, gezellige dag te worden.

Een aantal zie ik straks, gezellig en voor de rest.............have a nice day