[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:06

@Gem ja zo'n gele. Kan supersnel :):) . Je voelt je inderdaad erg klein zeker als er net een groot schip langskomt, de voorkant kwam helemaal omhoog en we gingen echt 'plat door de bochten'.

Vandaag is zoonlief jarig :# en dan besef je je als je het bericht van Gem leest hoe gelukkig je mag zijn met alles om je heen....

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:09

Gefeliciteerd met Han VHU! :)

Oh, die HNY bootjes heb ik wel 's gezien geloof ik toen ik in rotterdam was. Van die schieterige bootjes die overal gauw nog ff langsgingen. Indd heeeeel klein (en retesnel :P ) Leuk dat 't avondje uit zo'n succes was :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:38

Goedemorgen,

Hier ook even snel een teken van leven :o , hier gaat alles ook even niet zoals gepland. Volgende week moet ik geopereerd worden... brrr zie er enorm tegen op :o

@Gem, wat een verschrikkelijk nieuws, zo jong :oo
@Baudy, wat een heerlijke foto's <3
@Tine, met Brutus gaat het super goed, geen last meer van zijn gebit :D
@Aks, waardeloos zo'n varkens ervaring.... welke super leuke foto's van Did's :D

En vwb de Mensport die heb ik niet meer, ik denk wel dat ik weet om welke foto het gaat (met zijn viertjes op rij) maar heb hem zelf niet gezien :+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:56

Hee ollie je leeft, fijn dat je er weer even bent. Oh jee opereren. Gaat vast allemaal goed. In elk geval sterkte. Duim voor je!

Jeetje gem dat is ernstig, kan me voorstellen dat je schrikt. Komt zo dichtbij hé. sterkte!

Leuk hoor VHU met bootje over de maas naar HNY. Ben der ook ooit eens wezen eten. Toen stond dat gebouw nog mooi helemaal alleen op de kop van dat schiereiland. Vind het nu zooooo zonde dat het helemaal is ingebouwd.
Maar gefeliciteerd met je zoon!

Ik heb net een hele colonnie mieren uitgeroeid. We hebben last van mieren in de keuken. Vanmorgen waren er zoveel dat ik er de spuitbus over gehaald heb en net alles opgezogen. Nu een mieren kerkhof in de stofzuiger. Leuk hoor wonen op een boerderij. Kwam gisteren ook al een enorme zwarte spin tegen in de douche. Ik heb zo een hekel aan die dingen, wordt er helemaal onpasselijk van .

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 09:57

@ollie; oei sterkte met operatie!

@baudyh; geen mieren hier, maar van de week wel zo'n huge achtpoter in de gang... En toch echt een rijtjeshuis :=
En een vader die al heel de week loopt te verkondigen dat spinnen in groepen leven en dat de rest ook nog ergens moet uithangen _O-

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:45

@ollie: oei, zo plotseling? Wil je alvast heel veel sterkte wensen :(:) .

Verder nog didds en ikke gezien <3

*sorry nog niet fit, dus weing reactie van mij kant :o *

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:03

Ollie: sterkte met de operatie. Ben je lang uit de running? Fijn dat Brutus weer helemaal heel is.
Baudy: heeft een volk uitgemoord. Hier weinig last van mieren, maar spinnen... :x
VHU: gefeliciteerd en een geslaagd uitje gehad.

Vanmorgen heeft mijn auto weer zomerbanden gekregen, daarna snel boodschappen gehaald. Ben zo moe, dat A en R vrij krijgen en ik zit nog ernstig te twijfelen over de les van vanavond. Het is steeds zo'n gehaast met eerst judo, dan heel snel eten en naar les. Bovendien zit mijn nek erg vast en doet erg veel pijn..... lastig, want voor Thabor en mij is het wel heel erg goed om naar de les te gaan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:49

Ff snel reactie tussen van alles door: Ollie1 heel veel sterkte :(:) :(:) :(:) en wat Tine zegt wat een geluk dat Bruutje in ieder geval weer helemaal 100% is, hoef je je daar geen zorgen over te maken.

**gaat snel verder met alles wat gedaan moet worden**

PS stormt het bij jullie ook zo vreselijk? Het is hier niet normaal, takken/halve bomen vliegen je om de oren.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:58

hier ook storm :\
Ga zo naar stal fietsen :\ . Kan morgen niet dus moet vandaag. Dids is vreselijk aan het verharen weer (fase 2, de wollige ondervacht) dus wel zo eerlijk om 'm regelmatig schoon te schrapen :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 14:20

Hier ook storm. Mijn zand waait weer uit de bak. Ondanks dat ik al dagen aan het sproeien ben |o -:(- Wilde de paarden voor 2 uur naar de zomerwei brengen om te wennen aan het gras, maar ik kan heel de zomerwei niet zien door alle zand in de lucht.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 14:30

-O- Tine...

Hier ook gezandstraald bij stal.... poown wel buiten gehad en daarna op windvrij stukje lekker aan het tutten geweest <3 ingevlochten was ze nog knapper :P

Zoonlief gisteren in watertaxi..
Afbeelding (heenweg, niet voorin, voorin ging zo schuin, was niet te fotograferen :+ )

Olliebollie :)
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:48

http://i991.photobucket.com/albums/af39 ... 3e7e87.jpg

Dit is tijdens een "helder" moment. Die achterste bomen is het begin van de zomerwei. En voorop zie je de bak, die eindeloos gesproeid wordt. De sproeiers staan nu al uren in die hoek en je ziet nog steeds droog spul.

En weer eens een foto van Rotterdam. Ben daar al zo lang niet geweest, terwijl ik er vroeger, aan boord van het schip van mijn ouders heel vaak was. De haven waar we in lagen bestaat niet meer, staan nu allemaal gebouwen op (Zalmhaven). Ik liep dan heel vaak naar het centrum. Heb ook mijn hbo in Rotterdam gedaan, maar die staat er vast ook niet meer (Pabo bij Blaak)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:54

Jemig Tine! Is dat alleen zand van jullie of ook van de omgeving??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:02

"Gelukkig" ook zand uit omgeving. Alle landbouwgronden rondom ons zijn hier nog kaal, en alles is kurkdroog want nauwelijks regen gehad, dus alles verstuifd enorm.
Land naast onze winterwei/bak en achter onze wei werd vandaag met drijfmest bereden. Sprak een van de chauffeurs van de tankwagens, maar hij had bijna een botsing met een college op de weg een stukje verderop. Het zicht was zo slecht, dat hij de koplampen van tegenligger pas op laatste moment zag. Ik wil echt regen, flink wat. Liefst snachts, zodat ik er geen last van heb, maar dit is echt niet leuk meer, het is zoooooooooooooo droog.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:40

wow tine :\
Waait je zand nu ook de andere kant op dan eerst?..

Bij ons valt het qua zandstormen wel mee. Ja achteraf een paar akkers gezien waar het ook tekeer ging. Maar het meeste ligt hier wat ''vaster'' denk ik?

Wel risky ook om te fietsen nu.. :\ Bij een hobbeltje waaide m'n fiets zowat onder me vandaan :oo
Ben lekker met pa zijn fiets geweest O:) Met trapondersteuning :)) Anders was het niet te doen geweest met de fiets :P

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:41

Erasmusbrug en de Spido op de achtergrond :) . Ben er ook al lang niet meer geweest. Zalmhaven was al gedempt toen ik begon met varen in 1995.

Wat een zandstorm... als je je auto kaal wilt hebben om over te spuiten :P ? Ga naar Tine!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:46

Ja, zand waait nu ongeveer de andere kant op. Maar waar we hier nog bergjes hebben liggen, gebeurt niets helaas. Die liggen uit de wind. Paarden hebben heel vieze neuzen en ogen en hebben zichzelf al heel wat beweging gegeven. Maar goed ook, want heb mijn les voor vanavond maar afgezegd. Kies toch eindelijk maar eens voor mezelf en ga vroeg naar bed. Zal ik op mijn oude dag toch nog verstandig worden :D

Ga zo heel lui patat bakken ipv echt koken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:16

Ollie1..heel veel sterkte met de operatie !! is ook niets aan operatie's...

Tine..hier ziet het er ook al de hele dag zo bruinmistig uit...je word gezandstraald als je naar buiten gaat..zand zit nog in mijn ogen...bah !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:42

Ik kreeg net een heel naar telefoontje. De zoon van de jury die 11 mei de vaardigheid zou jureren belde me net. Zijn vader ligt ernstig ziek in het ziekenhuis en de kans dat het nog goed komt is zeer klein. Ben echt helemaal van slag. Het is zo'n aardige man, altijd vrolijk en vriendelijk. Zo triest.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:51

he tine, ook al zo rot nieuws,
sterkte, wellicht komt het toch nog goed..
:(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:52

Gem, hoe ging het met je zoon vandaag op school?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 18:17

Tine, jemig... als je nu op 18 april al afzegt voor 11 mei, dan is het idd wel heel foute boel :(:) .

Zoon is vandaag naar school gegaan, en ze hebben in het Studiehuis een gedenkplek ingericht voor Zoe. Heel 3VWO mocht de hele dag doen waar ze behoefte aan hadden. Samen praten, huilen, ook lachen, stil zijn...
Ik moet erbij vertellen dat de 3 klassen 3VWO een heel hechte groep is geworden. Van begin dit schooljaar tot eind vorige maand hebben ze geisoleerd gezeten en op een basisschool les gehad. In de zomervakantie was er nl asbest geconstateerd bij een kleine verbouwing, en aangezien de school het grondig wilde aanpakken, werd er een compleet leerjaar verhuisd naar een andere school en hadden alleen nog gym op hun eigen school. Omdat deze 3 klassen op elkaar waren aangewezen, kennen ze elkaar nu heel goed.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 18:48

een :(:) voor tine, wat een rot nieuws zeg..
Hopen op die kleine kans, dat 't nog goed komt.

en een :(:) voor zoon van gem

Ben lekker naar stal geweest. Dids hoefde niks te doen, gisteren zo braaf hard gewerkt, nog een dag is niet eerlijk :) Heb 'm alleen lekker grondig gepoetst, en verharen joh :oo
Maar weer helemaal schoon en in z'n weitje terug gezet bij z'n merries :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 18:58

hier het resultaat van uurtje uitwaaien,
lekker in t zonnetje even wachten, want mam moet foto maken van mijn uit-mekaar-waai-vlaggetje

:D

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 19:02

gave foto bicci..

Gem...het is een hele schok voor zo'n groep !! goed dat de school wel een gedenkplek heeft !

woeiwoeiwoeiwoei.. >;)