[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:18

@prinsje; oh wat leuk! Gaat 't hem goed? (rob?) Die stond bij ons op stal eerst. Vond het een heerlijk bot eigenwijs beest :D

@bic; gelukkig van nijn!

@biancacoo; :(:) voor zoontje!! :(:)

@tine; lekker naar de dierentuin geweest, peerdjes binnen, blij met bus, en met pony lekker gemend!

@happytime; oooh distels!! Dat zijn echt de :9 voor die van mij ook. Vindt ie heerlijk! (ik zoek ze altijd op het terrein, en loop er dan met hem heen :D ga ze niet plukken, auw!)

Nou, en wat ik vandaag gedaan heb waarvoor ik al heel de week aan het rommelen en voorbereiden was?
Ik heb vandaag, na het groomen bij VHU, een menles gehad. Met eigen pony! VHU had dat geregeld. Bij haar stalhouder, en het gaafste, met eigen pony! :D De schat had geregeld dat we die eerst nog gingen ophalen met de trailer enzo. Helemaal gaaf!! :):)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:23

Gaaf Aks!! Wat lief van VHU. Hoe ging het?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:27

Ja hartstikke goed.. heb het mooiste compliment gehad wat ik kon krijgen denk ik zo :)
En hij was superbraaf, deed zijn best. En met de les heb ik heel simpel, maar heel fundamenteel wat bijgeleerd zegmaar... :P ''als je nou gewoon zo *knijpt in leidsel*''... En daar ging ie :+:
Zucht :P Waarom verzin ik dat zelf niet :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:36

Aks: helemaal op een roze wolk. Is je startkaart al aangevraagd??!!
Ben heel benieuwd naar hoe het VHU is gegaan.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:37

Ik ga niet veel verklappen, maar ik vond dat VHU heeeel netjes heeft gereden!

En wbt de startkaart. tja, niet haalbaar met vervoer/wagen etc. Maar anders per direct gedaan _O- :P
En die wolk, die is fluorroze!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:43

:D jullie deden het super Akshay :j Diddle is zo grappig, die voelde zich een Zeer Belangrijke Poown :)

Tja, en Bente... heb net de punten gezien, vind wel dat we meer verdienden maar aan de andere kant.... de swung zat er totaal niet in en ik moest rijden in zo'n vreselijke regen. Nu moest iedereen dat natuurlijk maar goed, de combi van zo'n 3 kwartier op een werkelijk totaal compleet ongelovelijk vervelend paard te hebben gereden en zeiknat te zijn geregend, ik had het he-le-maal gehad.
Ze was echt zo dramatisch vervelend.
Enige voordeel was dat ze in de ring eigenlijk nog wel enigszins te rijden was, dat was wel positief maar baalde er wel van hoor. En dat in dat hondenweer.

Gelukkig was Aks mee :+

Nou ik ga hier even bijkomen :7

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:00

:wave:

ik ga mee met de samenvatingen :)

vandaag maaike, en stoere bente en knappe wis ontmoet!

aks aangemoedigd met haar les!! wat liep hij lekker!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:13

Aks was stoer want die heeft Bente met een gericht optreden wel zo even de trailer ingeslingerd :+
Eigenlijk als ik eerlijk ben heeft Bente inderdaad de proeven best wel aardig gereden, alleen was het te slecht weer om er iets fatsoenlijks van te maken. Groot, groot voordeel van vandaag is dat ik gewoon de hele ring heb kunnen rijden en het in de ring dus beter ging. Alleen een mens wil altijd beter en meer en sneller he.... dus ...
Ben alweer wat minder chagi :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:15

VanHuisUit schreef:
Aks was stoer want die heeft Bente met een gericht optreden wel zo even de trailer ingeslingerd :+

_O-
Ik trilde er harder van na dan zij geloof ik _O- (en nee, niks barbaars, gewoon een ''ik mep een daas dood'' type klets op haar bil.. :') )

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:33

Goedenavond,
@PrinsjeH, dat is schrikken dat een pony zo aan zijn 'eindje moet komen' :oo en Mick in de tuin was je niet bang voor omploegingsgevaar met al die regen ? :=
@Biancacoo, beterschap voor je zoontje :(:) , met Brutus gaat het goed.. vandaag lekker rust gehad.. gisteren een ontspannen buitenritje en woensdag mag hij naar de tandarts + apk-check ;)
@Tine, jij bent écht een bikkel om nog zo in de regen te gaan rijden +:)+ en lekker nog naar de dierentuin geweest met als klap op de vuurpijl lekker Italiaans gegeten :9 ... en vanaf morgen op een koolhydraatarm dieet... :Y) :(:)
@Poeltje gefeliciteerd met jullie overwinning en 3 wp's *\o/*
@Tallechie, heel verstandig om even je rust te pakken en zeker met het rotweer van vandaag :j
@VHU, je gaat met sprongen vooruit en soms zijn er dan omstandigheden waardoor het niet niet helemaal gaat zoals je zou willen... maar ik vind je een Kanjer, want je doet het toch allemaal maar weer even +:)+
@Aks, wat een gaaf cadeau en super dat het zo goed ging (had ook niet anders verwacht met knappe Did's) *\o/* +:)+

Nou vandaag maar een verplicht familierondje gedaan langs de oma's van manlief.. die waren helemaal gelukkig dat ze weer een teken van leven van ons kregen :o , helaas wonen ze wat verder weg en door ons drukke programma thuis vliegen de weken voorbij zonder dat we even sociaal op bezoek zijn geweest :o ... Dus ons schuldgevoel is vandaag ook weer voor een poosje weg ;)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:47

Herkenbaar Ollie... vwb druk en bezoekjes aan ouders.... of eigenlijk meer vooral aan mijn schoonmoeder.... maar dat ligt niet alleen aan de afstand en druk :o :+

Lees net van de pony bij PrinsjeH op stal, wat een drama wat erg voor zo'n beestje ;( sluit verder ook maar even aan bij Ollie want anders herhaal ik van alles :7

We geven Bente wel magnesium bij sinds deze week waarbij ik dus hoop(te) dat ze net wat minder heftig zou reageren maar gezien haar reacties van vandaag moeten we daar nog maar even mee doorgaan hahaha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:51

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:16

Super Aks de foto's zien er leuk uit. Jammer van het weer alleen maar ja niets aan te doen.

VHU niet lekker gereden kan ik begrijpen met dit bagger weer. Nou ja volgende keer beter dan maar.

Tine heeft ook nog gereden in de regen knap hoor !!

Ik ging vanmiddag toen het droog was naar de pony's. Wou een rondje met ferro gaan doen maar
haalde hem kreupel uit de wei. Nog even met m gestapt en het lijkt wel vanuit 1 van zn voorbenen
te komen. Was natuurlijk ook gelijk bang voor hoefbevangenheid. Dus toch maar terug op de wei gezet en
zn graasmasker opgezet. Morgenmiddag maar weer kijken en dan miss de DA maar laten komen.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:23

FF snel, straks bijlezen!

Ben in Heesch (D + V) 2 x 1e geworden met 202 en 192 punten *\o/* . Dat betekent dus 3 wp's en L - startgerechtigd *\o/* !

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:26

@Maisie, waardeloos dat Ferro niet goed loopt... hopelijk valt het mee :(:)
@Aks, *gaat nu even je topic bekijken* :j
@Gem, wat een mooie punten van harte gefeliciteerd *\o/* , kan ook haast niet anders met zo'n knappe pony voor de wagen <3 +:)+

*gaat nu als een gek het masker van mijn gezicht afspoelen want is super hard geworden := *

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:39

@Mais wat vervelend voor Ferro...hoop dat het een simpel hoefzweertje of zoiets is bah. Robin doet het goed he, 't is ook zo'n knapperd!
@Gem wow superrrrr. Was het bij jullie ook zulk baggerweer?

**hoopt dat het goedkomt met Ollies maskertje**

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:44

Ollie1 schreef:
@Gem, wat een mooie punten van harte gefeliciteerd *\o/* , kan ook haast niet anders met zo'n knappe pony voor de wagen <3 +:)+

Dat vond de eerste jury ook, moest bij hem komen na de proef om complimenten in ontvangst te nemen :o . Hij was zeer gecharmeerd van Ster, en vond het zeer plezierig om te zien dat ik alle foutjes voorwaarts probeerde op te lossen!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:48

@Gem, dat zijn complimenten waar je wat mee kunt en dat je de bevestiging krijgt dat je op de goede weg bent +:)+ :j

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:51

@ gem met zulke punten ben je wel klaar voor de L !!!

@VHU ja robin doet het goed. Ben wel benieuwd om hem voor de wagen te zien en om er zelf
mee te gaan rijden.

Ollie is je masker er af ??? En we moeten idd nogal vroeg volgende week. dat word rond half
uit bed oef. Maar wel op tijd weer thuis !!

Zo nu ga ik slapen !!!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:56

:(:) voor ferro en maisie!

@gem; :):) :):)

En ollie, je masker indd al afgebeiteld? :D

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 06:58

@aks mooi kado! smaakt naar meer.
@gem *\o/* mooie punten!! Dat wordt L oefenen.
@maisie benieuwd hoe Robin het gaat doen.
@vhu niet fijn menwedstrijdweer. Weet je wat ook helpt om bij Bente de scherpe kantjes eraf te halen: banaan. Echt dat helpt. Gebruiken ze ook op de Koninklijke stallen voor de Gouden Koets heb ik uit betrouwbare bron :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:13

* Gaat bananen inkopen!!! * Janouk enig idee waarom dat zou werken?

VHU jammer van de wedstrijd, maar Bente heeft nog maar weinig ring-ervaring, dus komt vanzelf goed!
Maisie hopen dat het iets onschuldigs is bij Ferro!
Ollie komend weekend vroeg opstaan, kan je niet de dag ervoor er al heen en dan kamperen met pony in een paddockje?
Gem wauw wat een super punten! Gefeliciteerd!! Wanneer is je volgende wedstrijd?

Vandaag Gwin weer aan het werk zetten na een dikke week rust.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:33

http://www.gezondenzo.net/bananen-%E2%8 ... en-banaan/

In bananen zit magnesium en kalium.
• Bananen zijn sportfruit bij uitstek. Een banaan bevat veel, maar meerdere soorten koolhydraten. De aanvoer van suikers is hierdoor gelijkmatig en energie wordt langzaam verdeeld over het lichaam. Zodoende kun je langdurig blijven presteren. Ook de B-vitaminen, kalium en magnesium van bananen zijn belangrijk bij het sporten.

• Een banaan bevat veel kalium. Kalium is mede verantwoordelijk voor de vochtbalans, de bloeddruk, de zenuwprikkeling en de spierstofwisseling.

Ik denk dat het daar in zit.
Maar wij geven Janouk een banaan voor ze de trailer op gaat en op het wedstrijdterrein bij het inspannen. Onze ervaring is dat het net de scherpe puntjes eraf haalt van de kijkerigheid, zonder dat ze inboet op prestaties.
En boven alles vindt ze het gewoon ook heel erg lekker :Y) :Y)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:42

Goedemorgen

Maisie: fijn dat Robin het zo goed doet. Dat vraagt om foto's!!
Janouk: aan de banaan. Grappig
Frensie: gaat Gwin weer aan het werk zetten. ~~}>
Aks: mooi kado. Ik ga zo topic bekijken. Jammer dat je door vervoer geen wedstrijden kunt starten
Gem: mooie punten en door naar de L
VHU: Bente heeft weer heel veel geleerd. Thuis is gewoon zo anders als in de ring. Dat leert ze zo vanzelf, komt helemaal goed. Weer hielp natuurlijk niet heel erg he, vergeet dat niet.
Maisie: hoe is het met Ferro?
Ollie: mooie samenvatting. Hoe is het met Brutus?

De bak is hier gelukkig voor groot deel weer gedroogd, dus straks les met pony. Rembrand en Thabor krijgen vrij vandaag, tenzij ik het geregeld krijg dat er vandaag nog een werkende stekker bij de trekhaak komt, dan mag Thabor mee naar verenigingsles.

We zijn gister met mijn nieuwe bus naar dierentuin gereden om te kijken hoe hij bevalt voor langere ritten en dat gaat prima, dus de bus gaat straks mee op vakantie. Wel zo handig als je gaat kamperen, past veel meer in

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 07:42

@gem, super gedaan op wedstrijd, kon helaas niet, had verjaardag waar ik helaas, letterlijk helaas niet onderuit kon. Wel droog gehouden, was even droog in de middag.
@aks, super fjord diddle, heb gereageerd
@maisie, balen van kreupel, benieuwd wat dierenarts zegt, is die al vaker hoefbevangen geweest?
@ollie, familiebezoek gedaan lees ik.

over bananen gelezen, is niet zo ilona haar ding. Mist eerder scherpe kantjes.
hier bezig met koetjes melken, zoonlief slaapt nog, had gisteren overdag geslapen, dan wil hij in avond niet slapen, zo fijn....not -O-