Citaat:
Het kan ook zijn dat hij gewoon op zijn tong heeft gebeten toch???
Maar inderdaad wat lessen nemen, is voor je zelfvertrouwen ook goed. Ik geloof niet dat snuit het met op zet doet, h ij zal je wel niet helemaal hebben gesnapt en met je mee hebben willen denken.
Ik heb zijn mond nagekeken en kon niets vinden, alleen bloed rond het bit aan een kant
zou maar zo lip of tong hebben kunnen zijn (hoop ik dan maar). Denk na een middag wat rondgedacht te hebben ook inderdaad dat het een groot misverstand is geweest. Dat leidsel en dan mijn wat angstige reactie, hij maar driftig doorstappen / draven, weet niet eens meer wat hij deed, ging zo snel allemaal. Ik ga gewoon door met oefenen en rij voortaan niet meer met mijn gewone leidsel maar altijd met antislip
Ik vind dat punt gewoon een rotpunt en breng dat blijkbaar ook op hem over, denkt hij nu vast net zo over
@Maisie, ik denk dat Snuit helemaal geweldig is om een marathon/vaardigheid mee te mennen want hij luistert echt ontzettend goed en wil altijd door. Weet jij trouwens of je met D/V wedstrijden ook de dressuur moet doen of mag je ook alleen vaardigheid starten? Of moet je eerst een winstpunt in dressuur halen? Dressuur is zoals jullie zullen begrijpen niet echt zijn ding
Lijkt me wel leuk een startkaart met hem aan te vragen en dan vaardigheid te gaan starten (marathon is nog een beetje een brug te ver voor mij
).
Vwb cross rijden, ik ben nog nooit ondersteboven gegaan met crossen, met paard en al dan, wel met springen. Maar crossen is voor mij wel heel lang geleden, vond het wel ongelovelijk super om te doen.
@Patrick, sterkte met Hidalgo! En met je zelf
@Flaver, ik heb een fijne tweewieler, maar wat voor maat is het / type? Misschien iemand anders?
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 17-10-10 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt