Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En dat alleen op hooi en een boterham. Volgens mij zit er doping in dat hooi ofzo ik weet het ook niet. Alwyn was vandaag ook superfris, liep toch te rennen in de wei, Freddy erachteraan al bokkend. Wel leuk om te zien.
Citaat:Het kan ook zijn dat hij gewoon op zijn tong heeft gebeten toch???
Maar inderdaad wat lessen nemen, is voor je zelfvertrouwen ook goed. Ik geloof niet dat snuit het met op zet doet, h ij zal je wel niet helemaal hebben gesnapt en met je mee hebben willen denken.
zou maar zo lip of tong hebben kunnen zijn (hoop ik dan maar). Denk na een middag wat rondgedacht te hebben ook inderdaad dat het een groot misverstand is geweest. Dat leidsel en dan mijn wat angstige reactie, hij maar driftig doorstappen / draven, weet niet eens meer wat hij deed, ging zo snel allemaal. Ik ga gewoon door met oefenen en rij voortaan niet meer met mijn gewone leidsel maar altijd met antislip
Lijkt me wel leuk een startkaart met hem aan te vragen en dan vaardigheid te gaan starten (marathon is nog een beetje een brug te ver voor mij
).
. Ik heb met mijn laatste verzorgpaard crosstraining gedaan en een oefencross gereden. Paard kon niet echt springen (tuiger) maar we hadden 200 % vertrouwen in elkaar, daarom konden we eigenlijk alles aan. Maar ik vond het ook doodeng. Als ik nu de video terugkijk, snap ik echt niet dat ik het ooit gedurfd heb. Heb ook veel vertrouwen in Rembrand, maar durf met hem niet te springen (ook door blessure van voorbeen en hij heeft 0 ervaring met springen), laat staan crossen.VanHuisUit schreef:Grappig dat jij crossen ook leuk vond. Vond het heerlijk door het bos, dender de dender in galop, focussen op de hindernis en hop erover en verder![]()
Ik ga morgen wel even bellen met de KNHS. Die zouden het toch moeten weten![]()
Het lijkt me erg leuk met Snuit wedstrijdjes te gaan doen, wat je zegt, goed voor mijn sturen en goed voor onze band.
Jeetje wat heb ik vandaag veel gepost...wat nodig blijkbaar...nou doei :evaw: