Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ben een mega koukleum
heb alleen aantal soort van ontploffingen gehoord, heel veel getoeter (heb daar zelf ook aan meegedaan
) en erg veel gezang en gejoel
straks huldiging, zoonlief gaat in de klas kijken (scheelt hoop verzuim
). Bijzonder was wel dat op 14 mei 1940 het bombardement van Rotterdam was dus rare dag eigenlijk.
ff kijken of ik met paar mensen van stal dingen zo kan regelen dat we 2, 3 x per week uur of twee gaan stappen of zoiets. VOlgens mij moet dat naast de osteo behandelingen toch uiteindelijk zorgen dat ik dat 'in de kramp schieten' eruit kan krijgen.... **peins peins**
wat ze heeft kun je vergelijken met een frozen shoulder bij mensen.
omdat ze 'zo heftig was' ja handiger is je af te vragen waarom ze zo heftig zijn dan... en haar vervolgens in elkaar meppen als ze niet wilde lopen... echt zo erg was het
en ik hoorde van de week dus ook dat ze vorig jaar begin van het jaar zwaar spierbevangen heeft gestaan, vriend van vorige eigenaar versprak zich... is mij nooit verteld... ze is ook gesedeerd met beslaan, met in trailer gaan etc ... tja... vond haar toen zo zielig is reden waarom ik haar toen heb gekocht had zoiets van zo'n gaaf paard dat moet anders kunnen... heb dat hier nooit zo gezegd want vond het eigenlijk te erg en loop daar ook niet meer rond maar zo was het wel 
ik heb het vermoeden dat ze vanaf dag 1 dat ze onder het zadel is geweest verkeerd is gereden, omdat ze van zichzelf zoveel houding, uitstraling en gangwerk heeft, dat iedereen die er mee bezig is geweest zoiets heeft gehad van die rijden we direct van 0 naar internationaal of zoiets
ik ben de 4e eigenaar vanaf haar 3e jaar dat ze is ingereden... ik heb haar nu een half jaar, ze wordt dit jaar 6. Maar goed, we hopen dat het allemaal langzamerhand beter gaat... alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik bij aankoop niet wist dat het zo erg met haar was
heb ik verkeerd ingeschat. Maar ja je denkt ook niet dat het zo erg kan zijn eerlijk gezegd... gelukkig is het een vreselijk lief en aanhankelijk dier, daar heb je graag wat voor over.
Nu paar dagen rust/wei/wandelen, dan gericht longeren en dan erop kijken hoe het voelt. Ben heel benieuwd. Denk dat we absoluut op de goede weg zijn zo
ik heb alles maar helemaal losgelaten en hoop haar 'gewoon' weer goed op te kunnen gaan bouwen. 

.
. Citaat:VHU, het zit je wederom niet mee met de paarden

zo'n leuke pony.
Een Corsa, schakelbak.