He Tine wat vervelend.... toch wel fijn als je er toch af en toe even op kunt zitten, al is het maar voor het idee (en er dan niet gebroken afkomen maar normaal). Moet zeggen dat dat de enige (echt) reden is dat ik Ollie toen wel wilde proberen als inruil op Bente omdat ik er dan ook nog eventueel af en toe op kon zitten. Is dus in ons geval super uitgepakt. Maar hoop echt voor je dat het nog wel kan

Pablootje ingespoten.... heb totaal geen ervaring met dat soort trajecten, maar ze zullen bij Bodegraven absoluut weten wat ze doen... kun je ook nog iets homeopathisch ondersteunend doen of zo? En nee denk niet dat het handig is om zoveel paardendingen tegelijk te doen 'huwelijkstechnisch gezien'

Hier is Wiske zelf met haar bal en knuffel aan het spelen. Zo grappig. Gooit ze bal op knuffel, trekt ze aan knuffel, valt bal er af moet die weer gepakt, of ze slaat knuffel tegen bal zodat die gaat rollen. Heb camera standby om te filmen maar ze heeft me net steeds in de gaten (en komt dan met bal en knuffel naar mij toe).