[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:16

Tilt steen op Kiekeboe :)

He Tine wat vervelend.... toch wel fijn als je er toch af en toe even op kunt zitten, al is het maar voor het idee (en er dan niet gebroken afkomen maar normaal). Moet zeggen dat dat de enige (echt) reden is dat ik Ollie toen wel wilde proberen als inruil op Bente omdat ik er dan ook nog eventueel af en toe op kon zitten. Is dus in ons geval super uitgepakt. Maar hoop echt voor je dat het nog wel kan :(:)

Pablootje ingespoten.... heb totaal geen ervaring met dat soort trajecten, maar ze zullen bij Bodegraven absoluut weten wat ze doen... kun je ook nog iets homeopathisch ondersteunend doen of zo? En nee denk niet dat het handig is om zoveel paardendingen tegelijk te doen 'huwelijkstechnisch gezien' :+

Hier is Wiske zelf met haar bal en knuffel aan het spelen. Zo grappig. Gooit ze bal op knuffel, trekt ze aan knuffel, valt bal er af moet die weer gepakt, of ze slaat knuffel tegen bal zodat die gaat rollen. Heb camera standby om te filmen maar ze heeft me net steeds in de gaten (en komt dan met bal en knuffel naar mij toe).

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:16

@vhu gefeliciteerd!
@ ips ja trouwen is leuker dan de paard en leven dag hoor. en de pony doet het weer
@ net fietsen tine dat paardrijden, dat verleer je niet.

Ik krijg volgende week dinsdag de paardentandarts bij db. Wil toch even zeker weten dat er niks is. Omdat hij laatst zo mega in het verzet kwam.

Vanmorgen heb ik hem lekker gelongeerd en daarna even met de trailer naar treur geweest omdat we niet tevreden zijn over de oprijplaten. Die blijven onder het rijden niet goed zitten. Hij gaat er ff mee prutsen.
Kwam Harry Streutker daar nog tegen. zei tegen hem dag meneer Streutker,maar hij kent mij volgens mij helemaal niet. Hij keek een beetje raar.
@ lanouska leg maar uit dat ik het was. ha ha.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:11

@tine :(:) volgende keer beter! :)

@vhu; gefeliciteerd! En romantisch vanavond, leuk hoor!! :D

Vriendlief wist dat ik naar Beesd zou komen :j Wist niet zeker of ie 't leuk zou vinden om met zo'n druktemaker als ik naar huis te rijden :)) :P Maar dat vond ie leuk :D

:):) :):)
Dids gemend!
In de wei, met cap en bodyprotector.. Maar hij ging fijn, super en geweldig :) Het ligt dus niet aan mij, niet aan dids en niet aan de kar. 't is de varkenslucht die we even uit onze combinatie moeten houden om 't safe te houden :))

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:26

dids is gewoon super braaf maar houd niet van varkens. Kan ik me best iets bij voorstellen hoor.

Hier de ramen aan de buitenkant gedaan. Tenminste de helft de andere helft morgen of zo wel. pokken werk, hi hi.
Db zijn stal ook nog ff gedaan. Nu zo eten koken....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:29

bleh ramen zemen. Hopen dat 't nou niet opeens weer gaat regenen cq zandstormen ;) :))

Klopt, Dids kei braaf. Alleen een vrouwtje wat er een handje van heeft om 't vertrouwen snel te verliezen :)) :') Maar, gewoon genoten vandaag :) Na een goeie 38 minuten gestopt omdat ik gewoon alles geoefend had wat we kunnen en 't goed genoeg ging naar mijn zin :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:31

Baudyh aan de poets .... zoooooo da's dapper :j
Aks ik kan Diddle echt alleen maar gelijk geven... :P
Bente had dat bij de mendurance Wanroy met nertsenfokkerijen dat was echt doodeng volgens haar (en ook terecht denk ik).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:43

Grr, dat wordt dan toch oude stagebegeleider mailen of ie niet aan een kaart kan komen waarop alle varkenshouderijen in de omgeving staan? :)) _O-

Ik hoop overigens dat de route van de men-trec 8 september in Rijsbergen (VHU, doe je mee? :)) ) varkenshouderij-loos is... O:)

Goed, fotospam! :P
Afbeelding
Afbeelding
Ik wil wel binnenkort iemand met een camera ernaast neerzetten, want volgens mij speelt die kleine veel meer duikboot dan gewenst is... Maarja, dat zie ik zo slecht vanaf m'n karretje :o Ik moet wel echt beeld hebben erbij :))

En de charmantste fotos :))
Afbeelding
Afbeelding
(hij moest zich uitschudden, 't is niet zo dat hij naar de maan stond te huilen ofzo :') )
Afbeelding

*trots* :))

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:06

Leuke foto's Aks! Lekker beest :D
VHU, ik heb ook helemaal geen ervaringen zelf met klinieken hoor. Maar hier heb ik wel goede dingen over gehoord.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:31

zo dat wordt poetsen als ie droog is die dids........

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:39

baudyh schreef:
zo dat wordt poetsen als ie droog is die dids........

:7

Ik ben slecht baasje, ik ga gewoon pas weer als de drek van 'm is afgevallen _O-

Nee serieus, meestal valt die zooi er vanzelf af als hij droog is. Dids is eigenlijk altijd bijzonder schoon :) Hij heeft nu geen blubber in de wei en hij ziet er telkens prachtig blond uit :)) (meestal laat ik 'm wel op het bospad rollen, dat is licht zand, maar dat was vandaag vrij nat, dus maar niet gedaan..)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:56

naar de maan huilen, GEWELDIG!!!

die moet je fotoshoppen en voor helloween gebruiken :')

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 18:44

Afbeelding

Hallo ik groei al goed en heb zo een zacht neusje!

Afbeelding

Ikke alweer 12 dagen oud. Hij doet het heel goed. En is zo braaf. Halster aangehad of het dagelijkse kost was en vandaag al even gepoetst. Was met mama bezig dus hij ook maar ff mee.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 19:45

FF ego. Ongelooflijk..... vanmiddag een klasgenootje van oudste zoon geschept door een auto en overleden (volgens berichtgeving op LB'se nieuwssite en FB). Het 4e kind in 3 jaar tijd van hun school.
Anderhalf jaar geleden een vriendin, nu een klasgenootje. |(
Laat het internetbericht ajb niet kloppen.....

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:36

@gem: oh, wat verschrikkelijk |( |(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:37

Het ziet er naar uit dat de nieuwsberichten kloppen. Zoon moet morgen een half uur eerder op school zijn. -O-

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:38

jeetje gem :\
:(:)... Ook voor zoon..
Wat een rampzalige gebeurtenis zeg.. :\

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:18

Jeetje Gem, wat een afschuwelijk verhaal. Heel, heel erg veel sterkte.
Sorry, misschien beetje ongepast, maar ik wil toch ook even op de rest reageren.

Baudy: wat een heerlijk koppie en zo te lezen doet Ikke het supergoed. Oe, ramen zemen, dat is hier voor het laatst gebeurd op ... euh... weet ik niet. En je werd niet herkend door HS. Nou ja zeg hahahah. Ach... ik herkende je ook niet zondag :o
Aks: heb hier ook van die vieze mormels lopen. Ben alleen zo dom om niet te wachten tot het eraf valt :o En wat een heerlijke foto van "wolf" Dids. Wat fijn dat het gewone mennen, zonder varkens, gewoon goed gaat.

Ollie: hoe gaat het met het gebit van Brutus (ik hoop dat je hier nog wel meeleest)
Nouvel: hoe gaat het met Fief?

Net vergadering gehad, dus nog een vol hoofd. Niet handig want moet wel goed slapen vannacht, morgen uiteraard weer druk. Maar... heb het organiseren van een marathon in de groep gegooid en er werd niet eens negatief gereageerd. Dus wie weet komt de marathon weer terug in Onstwedde.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:22

Nee hoor, beslist niet ongepast. Iedereen heeft zo zijn eigen nieuwtjes, vrolijk of triest :) .

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:36

Pffff wat heftig Gem .... sterkte morgen bij school en de komende tijd....

**even stukje stilte**

Hier vanavond heerlijk gegeten bij Hotel New York, met het bootje over de Maas gevaren en we troffen een meneer die de boot bestuurde en heerlijk kei-hard ging met veel bochten, zoonlief mocht voorin de kajuit zitten (we waren de enigen in het bootje) dus dat was een super leuke afsluiting van de avond =:)
mocht iemand een dagje Rotterdam doen, HNY is echt aanrader,
http://www.hotelnewyork.nl/nl/beleven/o ... /watertaxi

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 22:46

Zo'n gele watertaxi, VHU? Daar zijn wij ook wel eens mee naar HNY geweest. Superleuk, maar wat voelde ik me klein en kwetsbaar in dat bootje als je dan naar de binnenvaart om je heen keek... Normaal zit ik aan de "andere" kant :D .
Vooral de saté van HNY is een publiekstrekker (en die hebben wij dus ook genomen :Y) )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 06:20

owjee gem, wat vreselijk..

sterkte met alles.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 07:12

Komt kijken..Gem, wat een vreselijk naar bericht.sterkte voor jullie, is wel erg dichtbij...bah.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 07:21

Gem, wat een verschrikkelijk nieuws. Zoveel verdriet, zo oneerlijk

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 07:34

Tjee gem, sterkte voor alle betrokkene...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 08:38

Jemig Gem, ik heb het kippenvel op mijn armen staan. Hoe vreselijk....