Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heerlijk dus
kan het mannetje de rest van de dag zijn gitaar gaan stemmen
ik 'vlucht' zo naar de pony's, wat is het prachtig weer! Hoop dat het me lukt met allebei even aan het werk te gaan
) pas weer uit.
Fijn dat het lekker ging.
En gelukkig liet hij me het goed bekijken, denk dus echt niet dat iemand het hem heeft aangedaan. Mengseltje aan gemaakt met betadine scrub en neus paar minuten gedept met animalintex die ik in de betadine oplossing gedoopt. Toen zag het er alweer minder heftig uit. Toen verder maar wel met grote schrik. Besloten maar niet te gaan mennen met Alwyn, neus zag er wel erg gehavend uit.
Denk dat ik veel te hard aan de leidsels heb getrokken want toen ik bij stal kwam had hij dus bloed in zijn mond
gatverdamme voelde me zo rot.
) Ik ga zo de ramen maar eens zemen. Die zijn beestachtig vies. Vooral de buitenkant van de keuken. Die heb ik sinds de ramen er nieuw in zitten nog niet gedaan. Maar de verbouwing is nu klaar, dus geen excuus meer dat er nog aan/bij gewerkt moet worden.
Citaat:hopelijk is het snel allemaal beter en bekom je van de schrik...
.
Als ik hem niet zo leuk vond vond ik het niet zo moeilijk.
denk je dat je hem aardig onder controle hebt en al aardig kunt sturen, gebeurt er zoiets