Marjolein, stoere kar hoor!
sappos, mooie foto!
happytime, jee da's schrikken zeg als je singel knapt!
gelukkig niks gebeurd!
SuSEQ, fijn dat het goed ging en dat je voldoende ruimte had om wat met de overtollige energie te kunnen doen!
Zo, ik kom net ook weer thuis.
Vandaag voor 't eerst meegedaan met een onderlinge dressuur/vaardigheidswedstrijd van de vereniging.
Gisteren nog even aangespannen gereden en toen was ze erg gespannen en wilde het allemaal niet zo lopen, ik had er dus een beetje een hard hoofd in...
Maar vandaag begon ze eigenlijk gelijk al weer lekker ontspannen met losrijden en was ze voor haar doen best heel relaxed, dus weer goede hoop!
In de proef liep ze echt heel fijn!
Ze had wat actiever gemogen, want ze kwam af en toen wat te veel terug naar mijn idee, en ze sprong aan in de middendraf, maar verder liep ze haar buigingen netjes en geen rare dingen.
Ik was dus super tevreden!
Vaardigheid heb ik in een vlotte draf gereden, waren veel lange lijnen, maar ik wilde haar niet gelijk aan leren om te racen, omdat ze daar alleen maar druk van wordt.
Lekker doorgedraafd dus, was precies binnen de tijd en 2 balletjes eraf...
Ze werd niet heet en liet zich lekker rijden, dus ik was alweer helemaal blij met 'r!
Uiteindelijk bleek ik van de 6 enkelspannen 1e te zijn geworden zowaar!
Ik had 193 punten voor de dressuur, er was er eentje met hogere punten, maar die had 4 balletjes eraf, dus dat was mijn mazzel!
Ik ben er ieder geval super blij mee hoe ze het gedaan heeft vandaag!