F_inley schreef:Woensdag word hij vier
alvast gefeliciteerd! Faya wordt volgende maand 5
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
F_inley schreef:Dankjewel! Jij ook alvast wil vanaf de zomer wat meer gaan doen met Fin hij loopt nu 3x pw voor de wagen wil dat 4x gaan doen en 1x longeren
Linsey1998 schreef:Een 4 jarige pony die kan makkelijk 5 dagen per week aan het werk. 4 keer per week voor de wagen en 1 keer per week longeren, gaat hij echt niet kapot van, iig als je niet uren gaat trainen. Maar als hij een half uurtje per keer voor de wagen staat, kan dat echt geen kwaad.
Bellarose schreef:F_inley schreef:Dankjewel! Jij ook alvast wil vanaf de zomer wat meer gaan doen met Fin hij loopt nu 3x pw voor de wagen wil dat 4x gaan doen en 1x longeren
Waarom in godsnaam 5x pw trainen met een 4 jarige pony? Moet ie volgend jaar internationaal starten ofzo?
Ik wou me ook inschrijven voor Lisse maar wouden geen welshjes hebben haha. Al mensen zich ingeschreven voor Utrecht de 13e mei?
Fotografie91 schreef:Linsey1998 schreef:Een 4 jarige pony die kan makkelijk 5 dagen per week aan het werk. 4 keer per week voor de wagen en 1 keer per week longeren, gaat hij echt niet kapot van, iig als je niet uren gaat trainen. Maar als hij een half uurtje per keer voor de wagen staat, kan dat echt geen kwaad.
Dan heeft mijn 6 jarige pony die op Z niveau getraind word vakantie met 3x voor de kar en 1 x aan de longe![]()
Mijn 3 jarige loopt 1 keer in de week 10 minuten voor de kar, verder lopen mijn pony's maximaal een half uur als ik gewoon train bij les willen we nog wel is doorpakken tot een uur om zo wat dingen te trainen maar blijkbaar heeft die van mij het dan wel heel makkelijk![]()
moet ik natuurlijk ook bij zeggen dat ik graag heb dat ze over 10/20 jaar nog met plezier bij me loopt
Ir1ne schreef:Fotografie91 schreef:
Dan heeft mijn 6 jarige pony die op Z niveau getraind word vakantie met 3x voor de kar en 1 x aan de longe![]()
Mijn 3 jarige loopt 1 keer in de week 10 minuten voor de kar, verder lopen mijn pony's maximaal een half uur als ik gewoon train bij les willen we nog wel is doorpakken tot een uur om zo wat dingen te trainen maar blijkbaar heeft die van mij het dan wel heel makkelijk![]()
moet ik natuurlijk ook bij zeggen dat ik graag heb dat ze over 10/20 jaar nog met plezier bij me loopt
Nou dan heeft mijn paard het heel zwaar... maar die maak je echt niet blij met 3x per week een half uurtje haha. Moest zelf ook wel wennen maar als wij hem 2 dagen stil zetten is hij strontvervelend, dan moet ik er echt aan rijden wil ik fijn trainen.. terwijl als ik vaker hem laat bewegen kan het korter en efficienter.. maar goed, die is 10
Gem schreef:Die van mij is net zo oud (bijna 4) en begint net. Eén of twee keer longeren (maar dan vooral niet aan het halster, daar slijt zo'n paard alleen maar van) en één of twee keer per week inspannen. Maar die loopt ook nog geen minimarathon. Over anderhalf jaar misschien, vroeg zat.
Ipsilonka schreef:Dit inderdaad.. zonde van de pony.Dames, dit heeft toch geen nut. Iemand die al met een pony bezig is vanaf dat ie nog geen 2,5 was. Gaat nu ook echt niet naar ons luisteren. Maar 1 ding kom niet pruilen als hij het op een gegeven moment niet meer voor je doet.
Ipsilonka schreef:Dames, dit heeft toch geen nut. Iemand die al met een pony bezig is vanaf dat ie nog geen 2,5 was. Gaat nu ook echt niet naar ons luisteren. Maar 1 ding kom niet pruilen als hij het op een gegeven moment niet meer voor je doet.