[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:48

Het heeft boven in het land toch echt wel veel harder gewaaid dan in zeeland. Hier eigenlijk
geen omgewaaide bomen ofzo.

Nog treurig nieuws de verzorgpony van een vriendin is ingeslapen gisteren avond. Beestje was zo
rond de 35. Had met de eigenaar Z of ZZ dressuur gelopen en toen mijn vriendin 11 was is ze
haar gaan verzorgen. 18 jaar heeft ze voor haar gezorgd. Was echt een pony met karakter.
R.I.P. cupido.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:50

achossie, wel een super leeftijd hoor, 35, phoe...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 10:54

ach..wat een leeftijd zeg 35 jaar....wat mooi dat ze cupido zo lang heeft kunnen verzorgen..maar sterkte voor haar voor het verlies..zal zwaar zijn voor haar..

hier heerlijk even getraind in het bos...maar wel heeul veel takken enzo op de paden..dus weinig snelheid vandaag....maar wel een route zonder omgevallen bomen waar ik niet langs kon..
er lag 1 top van een grove den, maar daar kon ik overheen met de hondjes en kar..was even lekker..nu zien dat we km-ers gaan maken...conditie moet echt omhoog...t'is wat...

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:06

@ Masie dikke :(:) voor je vriendin neem aan dat je R bedoeld. Heb volgens mij nog wel eens vroeger een wedstrijdje tegen haar gereden met Cupido.
@ Biancacoo, ben net even buiten geweest, maar voel dat jou tijd eraan gaat komen hoor met trainen. Het is zo koud :brr:

@ Bicci....nog leuke uitspraken of anekdotes :+

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:22

8)7 Goedemorgen! Ik kom ook even voorbij waaien :+

Bonfire overleden, hij heeft wel een mooie leeftijd gehaald maar voor Anky en de mensen die hem kennen is het natuurlijk altijd te vroeg.

SCC, bij jullie heeft de storm dus flink huisgehouden. Uiteindelijk wel thuisgekomen dus.

PeerAppel, jeetje zelfs de zonnepanelen van het dak gewaaid. Gevaarlijk ook van je ouders om ze proberen tegen te houden. Gelukkig is er niemand bij jullie gewond geraakt, wel een hoop schade dus.

VHU, gaat aan het werk in de auto of ga je met de auto naar het werk?? :+

Maisie, wat sneu voor je vriendin. Maar 35 is wel een hele mooie leeftijd.

Biancacoo met de hondjes in het bos getraind. Gelukkig geen omgevallen bomen op de route. Wel een hoop takken dus.

Vandaag wel op de fiets naar het werk gegaan, maar het waait nog steeds best hard. Ik zag in onze wijk ook een paar omgevallen bomen en in de villawijk een boom op een auto. Verder las ik dat er 1 huis in Hengelo onbewoonbaar is geworden doordat er een boom op gevallen was. Bij ons lagen alleen 2 tuinstoelen tegen de vlakte, verder gelukkig niets.

Toen ik gisteren met de auto naar huis reeds kwamen er 4 brandweerauto's van achteren aan. Dus ik ga netjes aan de kant, net zoals de auto's voor mij maar blijkbaar dacht de auto achter mij dat dat wel een mooie gelegenheid was om mij in te halen. Die haalde mij in, bedacht dat er brandweerauto's aankwamen en sneed me daarna dus af omdat ie toch naar rechts moest _-:( Sommige mensen moeten echt beter in hun spiegels kijken 8)7

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:31

@ dingetje klopt de witte pony is dat. Taai beestje hoor. Rijden deed ze al een poos niet meer maar
wel wandelen en af en toe longeren.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 12:35

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:46

zo iedereen weer bijgekomen van de storm?
claud: zeker niet fijn om te moeten landen met storm,zag op het nieuws de mensen van de veerboot afkomen...brrrrr %)
vhu: lekker werkdagje ook voor de ponys
35 jaar,mooie leeftijd voor pony maar missen wil je ze natuurlijk nooit
hussentrain weer,daaaaar gaaaan ze weeeeeer :):)
hier deel 1 takken geruimd,ponys hebben hun nacht overleefd ,was spannend omdat ik ze voor het eerst allemaal bij elkaar heb gezet ipv 2 aan 2.....
ik heb wel gezien dat de 2 nieuwe welshmeisjes geen "waterbak'-ponys zullen worden...de dames hebben een hekel aan natte voeten.....truttekoppen! <<) lopen 5 keer heen en weer om zo droog mogelijk richting de wei te komen..... _O-

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 13:49

Ik was ook zo blij dat wij van vrijdag tot vrijdag op vakantie waren en niet van ma tot ma :D
Thuis alles verder nog heel, maar vannacht was het ook nog erg aan het spoken met wind en regen. Heb niet fijn geslapen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 14:36

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:57

Ips, wel fijne vakantie gehad ?
die vliegtuigen schommelen aardig heen en weer....bah,..moet er niet aan denken..

honden zijn veel te druk....hebben vast niet genoeg gelopen..haha...voorzichtig rondje vanmorgen met al die takkenzooi weinig snelheid..haha...ze huilen en doen..zijn heeel onrustig..dus ga nog maar eens met ze naar buiten..heb 1 teefje loops...dus de reu..is wat van slag zeg maar...valt me nog mee, hij eet goed en loopt ook prima, houd ze alleen wel apart...

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:18

Liever nog geen pups biancacoo?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:51

Ik ben opgegroeid onder de rook van schiphol. Niet zo dicht als janouk hoor. Als ik nu in het westen ben kijk ik steeds omhoog als er een vliegtuig over komt. Echt niet meer gewend. Grappig is dat.

Gaat altijd snel he ips zo een vakantie. Helaas. Maar thuis is ook wel weer leuk.

Het waait niet meer zo hard al gisteren maar nog altijd een flinke woei hoor. Zeker met een doorzon stal haha

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 16:57

T'waaait nog flink hoor Baudyh..hier ook..
Wij fokken zelf niet Rianne !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:00

Kan hier al de hele dag niet op gang komen. Is niet handig, heb heel veel achterstallig werk. nu ook nog druk bezig met startlijsten te maken voor de wedstrijd van 9 november. En vanavond nog naar een vergadering. Zoonlief wil niet naar de judo, dus scheelt me wel weer gehaast.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:08

:wave:

even een voorbij-zwaai-momentje dames!

Zelf nog weinig men- of andere paardenberichtjes te melden, maar lees sinds het nieuwe topic wel weer mee :D

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:14

ik ben ook niet produktief vandaag. Beetje bluh. Ach morgen weer.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 17:29

Happytime, hahah ze houden niet van natte voeten. Daar ken ik er nog 1 van. Die presteert het om gewoon voor de kar over een plas heen te springen als ie er niet omheen kan.

Janouk, ja dan zie je ze regelmatig voorbij komen. Toen mijn oom nog in de flat woonde in Sloterdijk stond ik altijd voor het raam te kijken als we daar op bezoek waren, daar kwamen ze ook vlak langs gevlogen.
Tril je dan niet je bed uit 's nachts, met al die vliegtuigen??

Biancacoo, hondjes onrustig. Hoe raken ze nu hun energie kwijt als je niet kunt trainen? Gewoon veel met ballen gooien ofzo??

Tine, volgens mij hangt het in de lucht ofzo. Ik heb ook niet veel gedaan vandaag. Scheelt dat het ontzettend rustig is op het werk en de meesten allemaal buiten kantoor zijn, dan is er ook niet veel te doen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:10

Biancacoo zeker verder een fijne vakantie gehad. Mijn man is nu weer in t ziekenhuis vriend ligt nog steeds op ic.
Wij wonen onder de aanvliegroutes van de polderbaan, vrijdag ook ons huis gezien zoleuk! En de ook de zwanenburgbaan gaat bij ons over. Er zit niet veel ruimte tussen. Maar wij wonen ongeveer 15/20 km er vanaf dus niet zo laag als bij janouk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 18:30

haai smikkeltje :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:12

sorry dingetje,

alleen dat zo lek als mandje maandelijkse ellende heb,
voel me vaatdoek :\

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:16

succes bicci! is altijd vervelend... :(:)
zijn er verder nog mensen die naar de markt gaan in barneveld?
En nog tips voor een leek?

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:25

bicci schreef:
sorry dingetje,

alleen dat zo lek als mandje maandelijkse ellende heb,
voel me vaatdoek :\

goh jij ook al. ben er godzijdank net van af ! (vaakdoek ellende is k*t) ;)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:28

jij mazzel scc

ik met btje gelukook,
want vandaag bloed laten prikken,
heb zo vermoeden van dat overgang is begonnen
*\o/* *\o/*

hoewel *\o/* *\o/* pas van toepassing is , als ook idd overgang uit t bloed onderzoek komt :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:30

Oei Bicci daar moet je niet blij mee zijn hoor, vervroegde overgang. Geeft een hoop vervelende klachten, zoals bijvoorbeeld botontkalking.