Tweede foto vertekent een beetje, hij staat er soms graag zo bij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die schroeven horen normaal onder te zitten.
Ikzelf denk dat het best wel past zo. De strengen zitten er op de foto's ook nog niet aan, dus er zit een kans in dat ie nog wat naar voren gaat.
Ik vond het zelf ook wel redelijk staan zo, maar misschien is het net wat beter als ik van 1.35 naar 1.50 ga, maar daar twijfel ik over.. mooney schreef:Mijn nieuwe tweewieler is besteld en nu geduldig wachten.
Ik heb alleen nog een vraag, want mijn nieuwe wagen heeft gesloten lamoenen.
Mijn huidige tuig heeft geen veiligheidslichtogen, kan ik deze los kopen en erop zetten of moet ik een heel nieuw schoftje kopen?

de pony is 1.06 en slank gebouwd. Ik rij over het algemeen alleen recreatief buiten en dat is meestal rechtuit hier aan de dijk. Maar ik ben wel van plan te gaan lessen in de toekomst, misschien dat ik uiteindelijk ook nog wel wedstrijden oid zou willen gaan rijden. Het is niet zo dat ik nooit heb gemend, ik heb 2 jaar 'ervaring'. Ik wou bij mijn vorige pony ook voor een HCA kijken maar dat paste toen niet helemaal in m'n budget.. En een cavalier vind ik eigenlijk te groot. Ik ga inderdaad even kijken hoe het er uitkomt te zien met langere voorstukken en misschien dat ik me nu wel even wat meer ga verdiepen in een HCA..