Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

enten.... moet hier ook gebeuren... direct da maar bellen. Dan heb ik ze voor de wedstrijd van 10 nov geent 
heb al 3 dagen van die rommelingen in mijn buik
. Heb net gebrigadierd, maar moet eerst opwarmen voor ik op een paard kan klimmen. Is voordeel van mennen, kan je skibroek aandoen. Maar mennen kan even niet. Rembrand heeft plekjes op plaats van bomen en Thabor durf ik nog niet alleen.
+ succes met je tentamens!
al iets in gedachten van tuig? & rijbak lijkt mij ook super, maar helaas niet mogelijk bij ons…
voor iedereen die zich wat ziekjes voelt!
Moggel Baiancacoo
koud koud en nu paarden aan het werk aan het zetten denk ik

. Vanavond mag pony met zoon mee naar les. Nu ga ik snel douchen en nog even rusten voor ik het middagprogramma in mag duiken
dus met stalgenoot eind gewandeld met de paarden in het bos, Bente was zeer alert
maar goed te hanteren, gelukkig. Ze begint nu ook goed te eten, ook weer hele opluchting.
. Begon te rennen aan de pessoa, bokken, hinniken naar Bella en zelfs omdraaien
. Tja... dan volgt er toch echt een kleine correctie van de baas
. New Foresters en eten, zucht
.
baudyh schreef:vraagje onder al jullie fanatieke wedstrijd ruiters.Ik die net kom kijken zeg maar zie dat ik overal bij mij in de omgeving maar 1 dressuurproef per wedstrijd ( indoor) kan starten.Stel dat ik nou gek ben en ik wil naar een ander mendistrict gaan om daar een wedstrijd te rijden waar ik wel 2 dressuurproeven kan rijden.Mag dat dan en gelden die twee proeven dan allebei voor punten?