[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:20

Ik sluit me aan bij de samenvatting van Biancacoo!
SL Gefeliciteerd met je examens!!!
Bicci sterkte!
Mijn skibroek-knoop schiet ook vaak los.

Ik heb net gerolschaatst op mijn privé-indoor-rolschaatsbaan haha :+ Manlief heeft samen met zijn broer een eigen bedrijf met magazijn waarin ik lekker rond kan crossen op de rolschaatsen :D Was leuk!!
Nu lekker filmpje kijken, morgen weer zwemmen.
Fijne avond allemaal!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:47

Ikke is knock out
Morgen spannende dag. Daan wil weer niet slapen. Ikke gewerkt en hoofdpijn. Tot later

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 22:55

Frensie schreef:
Citaat:
@frensie: ik vroeg me inderdaad al af, hoe je ze zo netjes naast elkaar krijgt. Mij lukt het niet, gaat dan altijd wat fout.

Euhm, wat krijg ik netjes naast elkaar Kiss??? Weet even niet waar het over gaat }:0

je honden naast elkaar op de foto! is dus fotogeshopt!

Je hebt weer een mooie samenvatting gemaakt! Hoe lang doe je daar over?

met alle onderbrekingen, mensen die bellen, kortsluiting, dus alle stroom eraf, ongeveer een uur :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:04

@Kiss, *\o/* *\o/* En nog vele gezonde jaren toegewenst!
Afbeelding

Ik sluit me aan bij de mooie samenvatting van Kiss en Biancacoo :D +:)+

@Buckje, knap gedaan zeg +:)+
@Tallechie & Bicci :(:) weg met die hoofdpijnmonsters....
@SL_ wat fijn dat je geslaagd bent en dat het met Zhora ook beter gaat :D
@Maisie, heb je wel snorkels omgedaan bij je pony's ? Ik wilde vanmiddag ook gaan mennen maar het bleef maar behoorlijk regenen.
@Biancacoo, is het bij jullie dan al weer rond het vriespunt omdat de strooiwagen voorbij komt ? en weer leuke spulletjes binnengekomen voor je doggies :):)
@Prinsjeh, Mick een vrije dag... dat vindt hij vast niet erg ;)

Verders even %) het spoor bijster :o ... ik heb ook behoorlijk hoofdpijn momenteel maar weet waar het van komt.....

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:59

kiss:gefeliciteerd en je kan super goed samenvattingen maken... :j
sl: Yeh geslaagd,toppie jij kan met een gerust hart je lange verre reis maken,en zhora ook weer oke :j
sunrise moest van de dierenarts in een anti-parasietspulletje(voor de rare bultjes/korstjes,was geen mijt aantoonbaar,gek he?ik had met paardenluizerpoederlopen strooien :j ) maar braaf 5liter klaar gemaakt,ik had zoveel over..tiamo en easy ook maar ff preventief behandeld....dag beestjes :evaw: (als jullie op de ponys zaten......)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 07:48

Citaat:
@kiss Je meeting wordt in je paspoort gezet, en belangrijk is, natuurlijk bij het mennen heb je een D of een E pony, verschil is pony of paard! Daar willen ze nog wel eens op checken. Heb nog nooit meegemaakt bij een dr v.

Gefeliciteerd Kiss

Onze haflinger is 146,5 cm en kan zich behoorlijk groot maken in het tuig. Wij zijn dan ook geregeld gecontroleerd of wij wel terecht in de pony klasse starten in dressuur/vaardigheid. Verschillende juryleden / collega deelnemers hebben daar vragen over gesteld. :D maar ze is echt onder de 1.48,1 en moet dus in de pony klasse starten.

@SL
Super punten, geslaagd. Gefeliciteerd. Maar nog fijner is dat Zohra weer oké is.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 08:01

@ Kiss: ow ik snapte echt even niet waar het over ging ;) Maar over de foto dus. Tja fotoshop :D

Ik ga lekker zwemmen. Doel vandaag is 40 baantjes. Fijne dag allemaal!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 09:44

Frensie...40 baantjes........petje af voor jou !!!!
Alle hoofdpijnposters ... veel sterkte, ik hoop voor jullie dat het vandaag minder is of over is..
Hoop dat Daan nog goed geslapen heeft..
Fotoshop is handig...maar ik krijg er weinig mee voor elkaar. :o
Ollie...het vroor helemaal nog niet...2 graden boven nul, maar alles onder de 5 graden moet nog gestrooid worden ivm bevroren ondergrond. mijn man heeft ook strooidienst....niets aan elke nacht wakker...we slapen beneden en daar moet hij het coöordineren ook doen...dus..... :z zo voel ik mij momenteel...
blegh....beestjes en anti luizenrommel...happytime veel succes !! ik hoop dat het snel over is..
moet echt aan het werk... :j

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:03

janouk schreef:
Onze haflinger is 146,5 cm en kan zich behoorlijk groot maken in het tuig. Wij zijn dan ook geregeld gecontroleerd of wij wel terecht in de pony klasse starten in dressuur/vaardigheid. Verschillende juryleden / collega deelnemers hebben daar vragen over gesteld. :D maar ze is echt onder de 1.48,1 en moet dus in de pony klasse starten.

Ster kán zich ook heel groot maken :j . Ben in september even met haar op 50 meter (!) langs het terrein van de marathonwedstrijd gelopen, die overigens nog in opbouwfase was. Dat vond ze al zoooo retespannend dat ze zich enorm opblies. Stalgenoten die daar aan het werk waren dachten dat ik één van de paarden meegenomen had, herkenden Ster écht niet! Ben heel benieuwd hoe ze zich toont als ze daadwerkelijk een wedstrijdterrein op gaat := . Maar goed, 1.45 m is geen twijfelgeval.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:19

@Kiss: nog gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

@SL: wat goed; gefeliciteerd en gelukkig gaat het goed met Zohra *\o/* .

Voor iedereen met pijn aan schouder (Sonjim), hoofdpijn (Bicci en Ollie), rugpijn (Tine), moe (Biancao en ikzelf) en alle andere pijntjes en ongemakken :(:) :(:) :(:)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:19

Het is gelukt! :D 40 baantjes gezwommen. Was wel best druk in het zwembad, af en toe leek het wel slalom zwemmen.
Daarna naar de Appie Heijn gereden en mezelf getrakteerd op een lekker ontbijtje; stukjes mango en een fruit smoothie, dus zit nu heerlijk te genieten.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:20

Frensie schreef:
Het is gelukt! :D 40 baantjes gezwommen. Was wel best druk in het zwembad, af en toe leek het wel slalom zwemmen.
Daarna naar de Appie Heijn gereden en mezelf getrakteerd op een lekker ontbijtje; stukjes mango en een fruit smoothie, dus zit nu heerlijk te genieten.

*\o/* *\o/* *\o/* :~

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:28

lekker Frensie !!!

Ga volgende week ook eens een poging wagen om te gaan zwemmen. Of heel misschien morgen maar dat zal wel niet lukken.

morgen een pijnlijk en duur dagje. Moet naar de tandarts en de hoefsmid komt.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:41

IngridM schreef:
Jongens, ik lees mee hoor en zal af en toe ff een kort berichtje neergooien maar red het ff niet (meer) om overal uitgebreid op te reageren enzo.

Geldt voor langere tijd ;)

kiss, nog gefeliciteerd !

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:53

hey ingrid...hoe is het ?? gaat ie een beetje goed met je ?
Frensie..echt knap !! lekker gezwommen, heerlijk !en fruit als beloning, super !
maisie....succes morgen bij de tandarts !
avaluna ook moe...sterkte.... :j

verder is het nu eventjes lekker rustig op mijn werk.....ook wel eens lekkerrrr !! _/-\o_

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 10:59

IngridM schreef:
IngridM schreef:
Jongens, ik lees mee hoor en zal af en toe ff een kort berichtje neergooien maar red het ff niet (meer) om overal uitgebreid op te reageren enzo.

Geldt voor langere tijd ;)

kiss, nog gefeliciteerd !

@Ingrid: hoe gaat het met je? Kun je langzaam weer wat meer en daardoor zo druk? Dat hoop ik dan maar.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:37

Ingrid: komt even langs. Hoe gaat het? Alweer aan het werk of ben ik nu te optimistisch?
Bianca: lekker rustig op het werk
Maisie: alvast sterkte morgen
Frensie: is een uitslover hahahaha
Avaluna: :(:)
Gem: Ster die onherkenbaar langs paradeerde.
Bianca: slechte nacht achter de rug

En toen wist ik het even niet meer. Is maar goed dat manlief ver weg werkt en zoon hele dag naar school is. Ben stikchagrijnig. Dat rotlichaam doet niet wat ik wil. Hoofdpijn, zere rug, vreselijk moe. Ik wil zo graag lekker met de paarden gaan trainen, maar ook vandaag komt daar weer niets van. Was begonnen met Thabor te longeren, maar dat ging gewoon niet, dus alles maar weer in de wei gegooid.

Ik ga zo maar weer naar bed, hopelijk gaat het vanmiddag wat beter. Zit echt even in een dip. Eerst lichamelijk en zo langzamerhand ook geestelijk. Is zo frustrerend als je van alles wilt en je lichaam doet niet mee. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:40

ik moet even met de telefoon van vriendje aan de gang voor foto's.Mijn telefoon heb ik net opgestuurd voor reparatie.

@VHU het is een heel andere afstamming hoor dan bente.Geen moneymaker. Maar een Hackney vader.
Ze is een Plains Liberator x droomwals.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:04

@Tine: zo rot :(:) , probeer nu maar uit te rusten, hopelijk word je dan snel een beetje fitter :(:) .

Hier moet ik iets vervelends regelen, wordt weer een dure les, erg vervelend als men zich niet aan (mondelinge) afspraken houd...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:08

@Avaluna: :(:)
volgens mij ook voor
Bic :(:) hoe is 't met koppie?
Tine :(:) uitrusten

en voor iedereen die een :(:) kan gebruiken, natuurlijk een :(:)

dan nog een grote felicitatie voor SL met examens! (had ik gemist) en je hond :oo Oh, dat was eng even zeg, maar ging gelukkig al weer beter, hoe gaat het nu met Zhora?

en IM die even tijdelijk afzwaait :D Keep in touch girlie!

En verder Y;(

Oja, leuk leuk, waarschijnlijk 3 maart een slipjacht meerijden ohz :)) Moet nog mede-slachtoffer vinden...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:40

Hier nog snotverkouden en moe, maar dat zal vanzelf wel overgaan.

Daan is vannacht 3 x wakker geweest. Wel in zijn eigen bed gebleven. Ben er telkens bij blijven zitten.
Nieuwe methode en ben tevreden.

Vanmiddag naar het ziekenhuis en verder aan de studie. Verder helemaal niks

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 14:53

Biancacoo schreef:
Lanouska...een valentijnskado !! leuk !!!!

kiss schreef:
@lanouska: ook een stille aanbidder! <3

is een leuk cadeautje. een knuffel /3 met een onwijs lief briefje :o er bij maar er stond helaas geen naam onder dus inderdaad een stille aanbidder.

dinsdag avond dus met de marktwagen bezig geweest.
gisteravond weer les gereden met okki, die liep wel weer lekker hij had alleen een beetje haast. ga waarschijnlijk 9 maart met okkie bij leo kraayenbrink een x in de les mee rijden. omdat ik in de les van gerard leijten met de kar van me moeder rij moet alles nog op maat gemaakt worden, dus dan kan dat mooi zo even.
mocht van harry zelf kiezen welk paard ik mee neem naar het zuidenveld. ik denk dat ik uzma mee neem daar zit nog de meeste uitdaging in. en hij kijkt minder naar dingen als dat okkie dat doet die kan echt alles eng vinden

vanavond gaan we weer verder met de marktwagen, de rest van het team is gister nog bezig geweest met schuren en grondverven dus als het goed is kunnen we vanavond verder grondverven en dan de kleurverf er op
Laatst bijgewerkt door lanouska op 16-02-12 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 14:55

lanouska schreef:
Biancacoo schreef:
Lanouska...een valentijnskado !! leuk !!!!

kiss schreef:
@lanouska: ook een stille aanbidder! <3

is een leuk cadeautje. een knuffel paard met een onwijs lief briefje er bij maar er stond helaas geen naam onder dus inderdaad een stille aanbidder

Oh, wat leuk; een echte Valentijn <3 <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 15:59

Ben ik heel even, moet zoon zo ophalen. Net 3 uur geslapen, maar kan nog niet echt zeggen dat ik me nu heel veel beter voel. Straks hoop ik wel.

Lanouska: echte Valentijn of iemand die je in de maling neem?
Prinsje: slipjacht??? Sorry, wil niet vervelend doen, maar heb je nog nooit gehoord over veel onder het zadel rijden en al helemaal niet over springen. Is dat dan wel verstandig? Moet je toch best goed voor kunnen rijden hoor. Zou erg vervelend zijn als je een ongeluk meemaakt.

Nou, ik ga weer.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:03

lanouska schreef:
.
mocht van harry zelf kiezen welk paard ik mee neem naar het zuidenveld. ik denk dat ik uzma mee neem daar zit nog de meeste uitdaging in. en hij kijkt minder naar dingen als dat okkie dat doet die kan echt alles eng vinden

Wat is er dan te doen op het zuidenveld kwa mennerij?