SL Gefeliciteerd met je examens!!!
Bicci sterkte!
Mijn skibroek-knoop schiet ook vaak los.
Ik heb net gerolschaatst op mijn privé-indoor-rolschaatsbaan haha

Nu lekker filmpje kijken, morgen weer zwemmen.
Fijne avond allemaal!!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Frensie schreef:Citaat:@frensie: ik vroeg me inderdaad al af, hoe je ze zo netjes naast elkaar krijgt. Mij lukt het niet, gaat dan altijd wat fout.
Euhm, wat krijg ik netjes naast elkaar Kiss??? Weet even niet waar het over gaat![]()
je honden naast elkaar op de foto! is dus fotogeshopt!
Je hebt weer een mooie samenvatting gemaakt! Hoe lang doe je daar over?
Citaat:@kiss Je meeting wordt in je paspoort gezet, en belangrijk is, natuurlijk bij het mennen heb je een D of een E pony, verschil is pony of paard! Daar willen ze nog wel eens op checken. Heb nog nooit meegemaakt bij een dr v.
janouk schreef:Onze haflinger is 146,5 cm en kan zich behoorlijk groot maken in het tuig. Wij zijn dan ook geregeld gecontroleerd of wij wel terecht in de pony klasse starten in dressuur/vaardigheid. Verschillende juryleden / collega deelnemers hebben daar vragen over gesteld.maar ze is echt onder de 1.48,1 en moet dus in de pony klasse starten.
IngridM schreef:IngridM schreef:Jongens, ik lees mee hoor en zal af en toe ff een kort berichtje neergooien maar red het ff niet (meer) om overal uitgebreid op te reageren enzo.
Geldt voor langere tijd![]()
kiss, nog gefeliciteerd !
Biancacoo schreef:Lanouska...een valentijnskado !! leuk !!!!
kiss schreef:@lanouska: ook een stille aanbidder!
lanouska schreef:Biancacoo schreef:Lanouska...een valentijnskado !! leuk !!!!kiss schreef:@lanouska: ook een stille aanbidder!
is een leuk cadeautje. een knuffel paard met een onwijs lief briefje er bij maar er stond helaas geen naam onder dus inderdaad een stille aanbidder