.@SL: heerlijk zo met een groep honden en water
@Naaltje: have fun.
Blotevoetenpad was leuk, maar ik ben helemaal stuk op de één of andere manier, heb sowieso veel last van een voet en mijn knie...
Manlief nog geholpen met klussen en daarna de bbq aan, weet nooit hoe vaak het nog kan, hooi van de buren is ook weer binnen, dat konden we mooi volgen tijdens het eten.
, hahaha, tijden zijn voorbij voor mij, hahahaha, maar dat is ook helemaal niet erg, daar zijn andere tijden voor in de plaats gekomen
Sterkte Tallechie!
Het was erg heet, dus dat water was zeer welkom!
Bij ons vandaag zijn de paarden echt naar ons toe gekomen, we wilden het eigenlijk niet (omdat we niet wisten hoe ze op de honden zouden reageren en andersom). We konden nergens meer naartoe omdat de paarden ons insloten (wij stonden aan het water en de paarden kwamen richting het water over het wandelpad), dus we hadden geen keuze. Ze zijn in onze rugzakken komen neuzen en ze kwamen kijken of wij geen eten in onze broekzakken hadden, maar omdat we hen niets gaven zijn ze weer vertrokken.
(ok, tov Fifi is dat niets, maar als singelwondje kan dat toch al tellen...
) Bij Romeo is het aan de ene kant ongeveer 1 op 1 cm en de andere nog wat kleiner.
Vorig jaar heb ik aardig moeten zoeken om hooi te vinden, toen heb ik wat gevonden omdat kennissen een sterfgeval hadden en dus veel te veel hooi gekocht hadden gezien ze ook op dat ene paard gerekend hadden.
(smsje was te vroeg verstuurd..

dat ik hem mocht kopen..grom grom... nee zonder gekheid, ik denk dat ze er een heel fijn paardje aan heeft, superleuk diertje !!!

vergeten...