Dus voor een tandem heb je ook een 1,25 wagen nodig?
Opzich blijf ik nog wel bij mijn keuze, ik vind een 1,10 gewoon mooier ogen bij mijn paardjes. Dan maar een nieuwe wagen erbij of lenen als ik ooit officieel wil gaan starten met tweespan en tandem.
Dus voor een tandem heb je ook een 1,25 wagen nodig?
Opzich blijf ik nog wel bij mijn keuze, ik vind een 1,10 gewoon mooier ogen bij mijn paardjes. Dan maar een nieuwe wagen erbij of lenen als ik ooit officieel wil gaan starten met tweespan en tandem.
Leen jij mijne ? leen ik jouwe
Manda
Geplaatst: 16-12-11 18:20
Deal
Buckje
Geplaatst: 17-12-11 14:35
Mijn wagen gezijk licht aan mij. de man van Mandaat vond hem wel soepel. Waarsch ben ik gewoon zo een slap watje.
Manda
Geplaatst: 17-12-11 17:30
Wagen thuis bezorgen is nu al 220 euro
ben ik nou gek dat ik dacht dat dat 200 euro was??? Het is maar 20 euro meer, maar toch dacht ik het echt anders...
Wielen in twee kleuren is ook 50 euro extra, en wagen in twee kleuren ook 50 euro extra. Tikt aardig aan mijn wagen van 1,10 die ik in gedachte had, die is nu al duurder als de standaard 1,25
Ik weet niet hoor...
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 21-12-11 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Offtopic deel van reactie verwijderd.
Anna neem gelijk 1.25 ! Voor enkelspan heb je toch al een tweewieler.
Manda
Geplaatst: 18-12-11 13:09
Daar heb je ook wel gelijk in ja En nu de plannen echt wat concreter zijn heb ik eigenlijk wel een 1,25 nodig met straks twee grotere ervoor in dubbelspan en tandem
Precies, misschien maar goed dat je nog niets concreet besteld hebt!
Manda
Geplaatst: 19-12-11 17:43
Vandaag geen reactie via mail terug gehad van die andere wagenleverancier en telefonisch ook geen contact gekregen, morgen weer een kans...
Manda
Geplaatst: 20-12-11 14:59
Vandaag gelukt contact te krijgen
En ik mag mededelen dat VoskampHall in de toekomst ook mini marathonwagentjes in deze stijl en voor een betaalbare prijsklasse gaat leveren vanuit eigen fabriek. Alles staat nog in de kinderschoenen, maar het gaat wel gebeuren. Eind februari komt het promo model binnen, aan de hand daarvan wordt bekeken welke aanpassingen nog wenselijk zijn. Een paar weken daarna zullen dan de eerste wagentjes te koop zijn! Ik mag het promomodel uitproberen, samen met Buckje! Dan kunnen we zowel dubbelspan als enkelspan met verschillende paardjes uitproberen. En uiteraard is alle advies en tips vanuit hier welkom . We zullen dan een nieuw topic openen, omdat dit topic over andermans wagens gaat.
Buckje
Geplaatst: 20-12-11 16:58
Woei, mag ik nog een kar uitproberen yeahhhhh.
Ik hou van me kar! hij heeft vandaag me leven gered hahahaha (de rem dan. )
Anna, hou je me dan ook op de hoogte als je wil? Ik sta nog niet in de startblokken om direct een wagentje te kopen, want ik heb al een vierwielertje die geschikt is voor enkelspan. Ik zou nog graag eentje bij hebben voor dubbelspan, maar het ene paardje voor mijn dubbelspan ga ik pas tegen volgende zomer beleren, dus ik heb nog eventjes tijd met uitkijken voor een ander wagentje Ben al benieuwd wat dit gaat worden.
Met de slechte constructie kan je de langboom niet in hoogte verstellen! Ik heb vandaag tweespan gereden terwijl de langboom aan de disselriemen hangt.
In priciepe niet, gezien je hebt niet in hoogte kunt verstellen. Je kan hem natuurlijk wel zelf aanpassen of laten aanpassen dat hij in hoogte verstelbaar is. Maar ik vind dat zoiets er gewoon bij moet horen, misschien als je bakker een mailtje stuurt dat hij hem kan maken dat ie in hoogte verstelbaar is..
Keet
Geplaatst: 20-12-11 20:46
Tegen een meerprijs kan het vast wel Dat zou hij gewoon standaard moeten zijn natuurlijk. Ben erg benieuwd naar die van voskamp of die de wagens wel goed in elkaar heeft.
Manda
Geplaatst: 20-12-11 23:25
Ik had voor enkelspan een smaller, korter en dunner lamoen gewilt, en de langboom wat korter. Dat zou hij zonder meerprijs doen. Denk dat als we vertellen van de langboom hij daar direct standaard ook wat aan zal veranderen. Ik snap alleen niet dat er nog nooit eerder iemand mee is gekomen? Is er nou echt nog nooit tweespan gereden met dit soort wagentjes?
Ik denk dat hij het echt wel weet, maar zo goedkoop mogelijk een wagen wilt leveren.... Zolang iedereen zijn mond maar houd gaat het goed natuurlijk...
HTM
Geplaatst: 21-12-11 01:02
Ik heb de langboom direct naar zolder gebracht Wij rijden op dit moment nog steeds alleen enkelspan met de kar, maar de langboom was net zo lang als de langboom die ik ooit gebruikte voor een andere wagen met 2 fjorden... Dus ik denk dat je er wel 4-span mee kan rijden