BlackDevils schreef:In de laatste hindernis haperde de communicatie met mijn pony een klein beetje. Het iets sluiten van de buitenleidsel ter voorkoming van het draaien van een te korte linker bocht naar de A-poort zag hij aan voor het sturen naar rechts. Om dit te herstellen waren een paar ankers nodig. De wagen dreigde over zijn linker voorkant te gaan maar door de pony aan te laten trekken kwam het zaakje weer recht. Het was toch nog de tweede tijd van de dag op die hindernis.
Dat heb ik dus gezien, ik stond recht voor poort A te kijken... ik vond het wel heel spannend eruit zien hoor! En inderdaad was je daarna alsnog super snel! Wat een leuke pony heb jij!
@Divine inderdaad die dazen in t staptraject... jeetje! En we hadden de pony's echt heel goed ingespoten maar het was werkelijk een plaag! Wij kwamen er gelukkig gauw achter dat je je moest aanmelden, omdat het zo druk was in de bak wilde we een rondje buiten de bak rijden en vroegen aan de meters hoe lang het zou duren. Die vroegen heb je je aangemeld?? Uhm... nee? Dus dat gauw gaan natuurlijk, maar alsnog was de wachttijd zo goed als een uur. Maar als je dan nog langer wachten moet... dat is wel heel vervelend inderdaad!