Toch maar machtig mooi dat wij die startlijsten met ons programma in 1 klik kunnen maken he.
BlackDevils
Geplaatst: 29-09-09 16:45
Dat is inderdaad wel handig. Maar het valt niet onder de tijdrovende werkzaamheden wat organisatie betreft.
Echwel
Geplaatst: 29-09-09 16:47
Wij nhebben in het programma de functies tegenwoordig om in 1x de lijsten te maken druk op de knop en hij pakt het in omgekeerde volgorde op.. Wordt bij klasse 4 en internationaal veel gebruikt en zodra een rubriek klaar is kun je het doen..
BlackDevils
Geplaatst: 29-09-09 16:49
Ja, dat begreep ik al. Maar je moet waarschijnlijk nog wel even in geven hoe laat je wilt starten, hoeveel tijd dat er tussen de combinaties en rubrieken moet zitten (en soms binnen- als 2 klassen zijn samengevoegd). Daar hebben ze bij de klasse 4 minder last van... alleen pa en po
Absoluut verdienen alle klasses aanmoediging, maar jammer genoeg heb ik die dag ook nog een andere verplichting waar ik waarschijnlijk écht niet onderuit kan.
Divine
Geplaatst: 29-09-09 21:13
BlackDevils schreef:
In de marathon wordt omgekeerd evenredig gestart aan de uitslag A+C binnen de rubrieken.
Dat was ik ook gewend, maar op Texel hanteerden ze toch de startlijst als volgorde van A+C. Dus evenredig. Kwam ook zo uit het programma gerold volgens mij...
BlackDevils
Geplaatst: 29-09-09 21:20
Op de meeste wedstrijden houden ze de zelfde startvolgorde aan. Maar we hebben het hier over de uitslag...
Echwel
Geplaatst: 30-09-09 07:03
Divine het is maar net hoe de vereniging het wil, van onze kant een kleine service maar de vereniging bepaalt welke volgorde ze willen... En meestal is alleen op kampioenschappen en grote wedstrijden de omgekeerde volgorde van belang...
BD, de marathonvolgorde was gelijk aan de uitslag. Niet aan de startvolgorde dressuur. Of bedoel je dat niet?
Op zich maakt het ook niet uit op kleinere wedstrijden, kan me voorstellen dat je voor een kampioenschap wel wilt weten hoe degene onder je heeft gereden.
En dat is dan ook vaak de manier van volgorde die de wedstrijden aan houden.
Echwel
Geplaatst: 30-09-09 08:38
Divine wij hebben op Texel de lijsten gemaakt en het is maar welk knopje je in het programma neemt, omgekeere volgorde of de bestaande.. Texel maakte het niet uit..
Mwoh... paar daagjes langer daar was ook niet onaardig geweest
BlackDevils
Geplaatst: 30-09-09 14:14
Het is natuurlijk spannender om de marathon in omgekeerde volgorde te laten starten. Het liefst hadden we na de marathon nog de vaardigheid gereden maar dit is met ruim 90 aanspanningen en vroege inval van het donker niet haalbaar helaas. **zucht, denkt weer aan de goede ouwe tijd....
Echwel
Geplaatst: 30-09-09 14:17
over 3 dagen moeten doen, zondag de vaardigheid, net als in Zelhem en Diepenheim werd gedaan.. Ohh nee zondag mogen wij niet rijden,,,
Dat was inderdaad ook een optie maar helaas, de reglementen. Heb al een begin gemaakt om de standen uit te pluizen op mensen die daadwerkelijk nooit op zondag (tweedaagse) rijden. Volgens mij zijn dat er maar heeeeeeel weinig. En wat nu als ik Joods ben en op zaterdag sabbat heb?
Echwel
Geplaatst: 30-09-09 14:24
Dan rij je gewoon hoor, net als de moslims die vrijdags niet weg mogen... Denk dat er in het hele wedstijdcircuit een 25 zijn die niet op zondag rijden, de overige honderden wel... Tja als je bedenkt dat mendistrict Oost de enige is waar de districtskampioenschappen op vrijdag zaterdag moeten en de andere drie districten niet vraag je jezelf wel eens af waar het op slaat
Ik vind het juist helemaal niet fijn de vaardigheid na de marathon. Dat hadden we een tijdje geleden ook ergens? (diepenheim?? weet niet zeker waar) Maar echt makkelijk is het niet.. En is alles vies meot je met je nette kleren op een vieze kar gaan zitten..?
Echwel
Geplaatst: 30-09-09 15:29
Gait monser de vaardigheid proef C is bedoelt om te laten zien dat je na een marathon je paarden nog goed in de hand hebt staan.
Dat zou wel heel erg gaaf zijn, om de vaardigheid na de marathon te verrijden. Dan wordt de vaardigheid alleen nog slechter gereden als dat hij nu al wordt gereden, ben ik bang
In de 'advertentie' van de KNHS met de oproep voor het kampioenschap voor volgend jaar, staat alleen dat ze een organisatie zoeken die bereid is om in het eerste weekend van oktober een 2 daagse wedstrijd te organiseren. Niet op vrijdag - zaterdag. Typfout of zouden ze bij de KNHS nu ook snappen dat het tijd wordt om deze regel te laten vervallen?
Echwel
Geplaatst: 01-10-09 18:23
Mooi startlijst gewone wedstrijd ook online, mooie starttijd...
jouke_h
Geplaatst: 01-10-09 21:49
Echwel schreef:
Pff wij niet... Veel te vroeg
BlackDevils
Geplaatst: 02-10-09 00:43
Echwel schreef:
Wel handig als je in de goeie rubriek zit
Echwel
Geplaatst: 02-10-09 08:01
jouke_h schreef:
Echwel schreef:
Pff wij niet... Veel te vroeg
13u30 is niet te vroeg, je kunt die zaterdag toch geen hindernissen verkennen dus net mooi.. Wil wel graag vriendje door de hindernissen zien rijden dus hoop dat dat uitkomt..