.. dat gebeurdt nooit hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. dat gebeurdt nooit hihi
zo de kip nog bakken
Vandaag het hooi weer lekker buiten kunnen voeren, scheelt zo enorm in de viezigheid in de stallen. De mest haal ik natuurlijk ook uit de paddock, maar de stallen worden dus veel minder nat en vies omdat ze dan gewoon eigenlijk steeds buiten staan. Alleen onze Freddy, alias Fredmans (volgens ons zoontje) staat liever in de stalletjes. Hij houdt gewoon niet van nattigheid, een ongelovelijke tuttebel. Maar wel errrrrug schattig....
VanHuisUit schreef:Mischa onze hond heeft uit de bak met leervet zitten vreten, echt niet normaal hoe ze nu stinkt![]()
![]()
Gelukkig krijgen we geen eters vanavond
.. moest 5 paarden doen en nam me hondje ook maar mee in het fietsmandje (malthezer) die overigens nu helemaal zwart is
.. was nog behoorlijk spekglad in het park, en heb een stuk om gefietst waar de weg mooi sneeuwvrij was gemaakt. Rivaldo stond weer op het land, had gisteren nog hekken geplaatst, maar hij is gewoon onder een ander draadje gekropen, dus heb alles dubbeldradig gemaakt. Alle paardjes voorzien van een schone stal en eten en nog kwatiertje gewandeld met de hond en rivaldo
Heb nu ook echt het gevoel, ik heb wat gedaan
.. nu mijn 2de deken nog.

het hoost hier de hele dag zo ongeveer al!!
hoe hoog is keet? 
!

Bij ons op stal knippen ze alle manen zo hoor (behalve van de tinkers)
.