Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
goed voor de wei. Ben wel blij dat het even minder warm is eerlijk gezegd. Huis is weer helemaal schoon en opgeruimd, ben erg aan de poets & klus & opruim momenteel
jammer dat Thea nog niet 100% is, hoop dat het kwestie van nog even geduld is

). Voorbrengen is voor mij niets, ik heb al moeite met het "voorbrengen" bij de dierenarts
). Morgenvroeg nog pony wassen en vlechten. In de tijd dat ik daarmee bezig ben, worden de andere 2 nog even door de heren des huizes gereden. En dan zo snel mogelijk daarna op pad. Manlief is gevraagd om ook te helpen op het secretariaat, dus hij wil bijtijds heen.
En dan maar duimen dat Amerigo nog steeds in die enorme flow is en de jury het weet te waarderen, danwel dat ik alle ballen laat liggen
, Jeskim als beste voorbrengster
, mmm, lekker Tine, fijn dat Rembrand beter gaat en veel succes
, fijn dat het je zoon goed bevalt, Janouk, hahaha, te veel koken
.
.
.
.
. Ik kook vaak voor 2 dagen; de andere dag een prakkie eten. Of restant in de vriezer.
. Dochter ophalen van fietsvierdaagse. Eerst vanaf Mainz naar Laren, veel files gehad op de A3 in DL. Files door wegwerkzaamheden, door ongelukken, door een ongeluk als gevolg ván wegwerkzaamheden, een kapotte auto precies in de versmalling van wegwerkzaamheden, het vreselijke stuk bij Oberhausen / Essen / Dortmund..... en dan nog de laatste 2,5 uur véééél regen. Ik heb er 6 uur over gedaan zonder stoppen, ik ga nooit meer over die
- A3 .
.
is echt een aanrader !! hoop dat je het snel vind.
en op mijn voorkant vd wagen met knijpers vastgezet
....erg handig..tot de wind kwam......onderste onleesbaar door gewapper. hele gym om voet er tegen te houden
zeg maar 1.5 uur/17 km stuiterbaan dus denk dat alle pony's van het topic weer hun stoute dagje gehad hebben