. Hopelijk valt het weer mee
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wilde hij morgen perse nog bij vriendje spelen (ze vertrekken maandag) maar ik heb een goed gesprek met hem gevoerd en uiteindelijk is hij gelukkig tot de conclusie gekomen dat hij dan weer verdrietig zou worden, nog een dag zo in de tranen (was gisteren en eergister ook al zo) dat dit nu het afscheid was geweest. Afscheid nemen bestaat niet, je bent er wel maar ik zie je niet. Agossie het leven is soms hard als je 10 jaar bent
.
Alles gepoetst en schoon, morgen alleen nog even vlechten en staart uitborstelen. En ze zal wel weer een vieze voorvoet hebben, dat heeft ze altijd
hij gaat steeds meer ontspannen en dan kan hij echt lekker gaan lopen. Is toch grappig hoe veel lol je kunt hebben met een 18-jarige pony en dat hij (meestal) elke keer weer ietsje beter gaat.

voor Han!

Gem schreef:Kon het niet laten om hem een smsje te sturen: dat hij geweldige vrienden heeft, die weten dat hij ALLES voor zijn vrouw en kinderen over heeft! En de pony zal blijven (mits braaf natuurlijk).... daar ben ik zeker van
.
) voor mijn zoon te kopen!"
! (Zijns inziens zijn álle "paardrijders" homo's
) 
zeer verstandig dat je bent gestopt want dat heeft totaal geen zin. Maar met het afladen en weer opladen toch wel super braaf zeg. Wat erg een klapband....

.. gelukkig alles verders goed afgelopen en ik zou deze dag maar snel schrappen uit je agenda
en pfff wat moeten we volgende week vroeg zeg! en ook nog vóór 8 uur de vaardigheid verkent hebben... en het is nog al een stukje rijden voor ons
.. heb er al een beetje spijt van dat ik me opgegeven heb
, leuke foto van je doggies
we hebben ze maar van het stokje gehaald en in een cupcake dingetje gedaan zodat hij ze alsnog kon decoreren... maar dit is niet ons ding en we houden ons maar bij taartjes maken op zijn tijd

Wat een pechdag zeg! Hoop dat morgen (nou ja, vandaag) gewoon relaxed mennen wordt voor jullie en dat je er beetje van kunt genieten!

najah, hebben hem nu besteld, was en goedkoper en de enige met 8kg trommel.