[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:52

tallechie: wat een heerlijk ventje is daan.jij nog ff op een houtje bijten en kan je straks weer heerlijk mennen!
naaltje heeft gesprongen...trots op je hoor! :j
een pony/paard op een hoge wei ineens zetten...deed ik vroeger ook,nooit problemen gehad,maar zorgde ervoor dat de maag 2 weken ervoor veel hooi kreeg,dus gewent was vol te zitten,wel soms diaree en winderigheid, maar meestal stoppen ze vanzelf met eten.
hier druk geweest... :j trailerveer is vervangen...heerlijk..eindelijk geen bodybuilder meer nodig om de klep dicht te krijgen,ik kan het weer zelf *\o/*
helemaal blij.
voederbieten in het tuintje geplant en...ook maar winterpenen.
te lui geweest om suns zadel te gaan halen...zonder zadel gereden(fijn dat sun zo afgevallen is...maar niet voor mijn......)

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:57

jij hebt nooit een diddle in handen gehad..
die vreet alsof zijn leven er vanaf hangt, die stopt echt niet := :P

he lekker dat je trailer weer lief meewerkt :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:07

En een goedenavond nog .. ben net terug van mijn werk, even bijgelezen (nou ja even, bijna 4 pagina's :+ ).

Lees over Ollie1 Bruutje, auto en werk, alles in een keer, wat een zorgen :(:)

Tallechie heeft een super baby en een verstandige man :j

Mastro is bij tijden een monstertje maar o zo leuk, oftewel een echte haflinger O:)

Naaltje is zoooooo dapper geweest springen en buitenrijden bitloos, meid ik doe het je niet na 8-) en 1 mei, Rijsbergen.... nou...dikke kans dat ik even kom kijken *-:) heb die dag afgesproken met mijn groom om te gaan mennen, maar weet dat zij ook geinteresseerd is in TREC. Heb alleen zoonlief ook bij me want manlief is dan in het buitenland maar hoop dat ik hem zover krijg dat we hele paardendag gaan doen :=

Ook Tine wordt teruggefloten door manlief, en komt in de war met haar schema. Ik heb voor Rizanta ook een schema maar opdrachtgevers die opeens allerlei vergaderingen inplannen, helaas kan ik die niet terugfluiten :+

Happytime heeft de voerderbieten en de winterwortelen erin gezet, ik moet dat nog doen :Y) bij mij staan wel alle tuinkruiden weer helemaal toppie erbij :9 Sun=dun=niet altijd fijn ;)

Maisie uitgekakt terug vanuit Almere, weet niet of er hier mensen zitten die in Almere wonen, maar in mijn ogen is Almere zowiezo niet the place to be, dus wees blij dat je thuis bent :=

Rhine flitste ook nog even langs en is volgens mij volop in voorbereiding voor haar 1e wedstrijd!

Hier geen paarden/pony's vandaag alleen hele lastige ingewikkelde kwesties >;) -:) morgen maak ik er een echte paardendag van heb er reuze zin in.

Nu lekker aan glaasje wijn, beetje voetbal nabeschouwen, mannetje links van mij, hond aan mijn voeten, ach het leven is zo slecht nog niet :7

**edit** oja, zelf nog even de Bijenkorf ingeweest vandaag en twee nieuwe blouses op de kop getikt plus twee leuke t-shirts. Laat de zomer maar komen :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 07:51

hihi, jij hebt vandaag een topdag VHU, dat moet wel :D
lekker nog wat geshopt :j
de TREC is aan de tiggeltsebergstraat, dat is volgens mij echt 1 straat verder dan jouw monsters staan. Als ik meer weet laat ik wel tijden weten :)) kun je ook lacuna meeten, die gaat mij bijstaan de hele dag namelijk :')

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:25

Mogge,

Ik heb gisteren bericht gehad uit Utrecht. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht want het hele netwerk (computers en telefonie) lag plat. Gelukkig belde de DA zelf nog om 17.10 uur, want de telefoonnummers staan ook op de gelabelde halsters. Het komt er op neer dat er vandaag nog 1 onderzoek plaatsvind met betrekking tot zijn saturatie en dan gaan we bespreken en bekijken hoe en wat. Ik wacht dus even met een update totdat ik het gehele verhaal compleet heb. Wel kreeg ik te horen dat het een briljant brave pony is..... nou dat is als eigenaar toch fijn om te horen. Ik hoop dat ik hem morgen écht weer mag gaan ophalen.....

Vandaag mag ik nog gaan werken... wel raar om te weten dat het een aflopende zaak is.... en zelfs durven ze nog te vragen of ik morgen ook wil komen werken 8)7 omdat er geen mensen meer zitten...

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:27

:=
ik weet toch niet of ik dat dan nog zou kunnen opbrengen.. als ze je toch buiten gooien.. :o

ik duim nog even voor bruutje dus :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:31

@Naaltje, ik moet morgen waarschijnlijk Bruutje ophalen dus dat ga ik écht doen....is een medewerker ziek geworden (na al dat slechte nieuws van de afgelopen dagen).

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:32

ja dat gaat loeihard voor, en gelijk heb je hoor :j

Ik ga even ontbijtje maken en nog wat artikeltjes doornemen.
't is maar een beetje sombertjes weer.. :=

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:53

Goedemorgen,

Ollie ik hoop dat je Brutus vandaag kunt halen, en hij doet zijn naam dus geen eer aan !!! hij is super braaf.....geen bruut, haha.
Gelukkig maar !! duim voor je !

vhu heeft het druk gehad, en een mooie samenvatting gemaakt, klopt helemaal,dus ga daar in mee !!!

Morgen komt de ronde van drenthe langs ..........balen, is alles afgezet, en loopt de route langs onze school, er moeten dranghekken geplaatst worden, maar even overleggen met de juf....zal wat moeders optrommelen, zodat we dat even doen morgen. wel zo veilig voor de kids, de fietsers komen precies langs tijdens de haal en brengtijden.
Verder vanavond de infoavond voor de sgw... ben daar ook lekker mee aan het helpen, maar wil wel even weten wat ze zaterdag van me verwachten.....wel zo netjes.. :o

En dan de week erop de menwedstrijd, hopen dat alles nu goed geregeld is...... voor het eerst dat we zoiets moeten organiseren, dus best lastig zo meteen in het diepe gegooid worden. }>

Zonnetje probeerd het hier wel, maar valt nog niet mee geloof ik....
Zo......ik zit bijna te :z hier, ga snel aan het werk, anders word er gemopperd...... /3

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:05

Morgen allemaal. Ik ga mee met de samenvatting van VHU.

Heb gisteren een korte krachttraining en stapritje gedaan met Petra.
Ze moest 2 zware banden (met velgen) trekken en moest toch echt haar achterhand er onder zetten. Toen ik er nog bij ging opzitten (2 meter), moest ze echt stevig aanzetten.
Daarna de koets er nog achter gehangen en een stapritje van een uur gedaan in het bos. Vooral gelet op een stevig stap tempo (4 à 5 ipv haar normale 3).

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:34

zo babs dat is een hoger tempo :j
voor brutus hoop ik dat hij vandaag naar huis mag.
VHU: wil je je nieuwe truitjes enz snel terug brengen......gisterenmorgen volop zon en nu.....weg,brengt ongeluk die nieuwe aankopen van je ;)
hoewel...las in de krant dat bedrijven die veel water nodig hebben worden gewaarschuwd voor een DROGE zomer,hoop wel dat de NAzomer ook droog is,zodat de hooi/stro/biks prijzen weer gaan dalen :j ,vond het een dure winter dit jaar

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:08

Ollie hopelijk kun je brutus ophalen. En de motivatie om te werken zal er bij mij ook niet meer geweest zijn inderdaad.

Mijn buurmeisje helpt ook met de sgw bianca. Had gemaild als ze mee wilde naar veale, maar helaas kan ze niet. Mijn ouders kunnen ook niet dus veale heeft geluk.

Er is zaterdag ook marathon in Schildwolde, wilde ik heen om te gaan kijken, maar mijn ouders kunnen dus niet en ik mag niet alleen heen....

Westerbork die week daarop kom ik heel misschien wel kijken, mits mijn ouders het kunnen inplannen.

Babs heeft Petra aan het werk gezet

Hier is het heerlijk ewer.

er is net een vrouw geweest van het consultatiebureau. Daan weegt nu 3380 gram en is dus in 1 week tijd 300 gram gegroeid. Mijn zijn geboorte was hij 3210 dus binnen 2 weken op zijn oude gewicht

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:39

aaaah frustratie!!
Moet voor morgen een reportage maken voor school van een nieuwsbericht.
Nou heb al naar 3 dingen gebeld maar niemand heeft tijd :P Heb er al helemaal geen zin meer in!

Tallechie, jammer he dat je zo afhankelijk bent. Maar het is wel verstandig als je rustig aan doet! Erg leuke foto's van je knappe ventje!

Hier is het geen lekker weer.. zie helemaal geen zon :(

Ollie, hopelijk kun je brutus snel op halen!

Naaltje, lekker ritje heb je gemaakt :)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:39

Zijn jullie al zat van Daan spam??? Als ik te veel spam moeten jullie het zeggen hoor

:o

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:41

tallechie schreef:
Daan spam
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zijn nog foto's van de eerste week.
Van de 2e week heb ik nog geen foto's op de pc staan

wat een scheetje zeg...

spam jij maar raak hoor :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:51

ja voor de sgw zijn echt veel vrijwilligers nodig !! wel jammer dat je dan niet naar vaele kan.
Ik help zaterdag, en dan de week erop die menwedstrijd.. druk druk druk,....
maar goed dat is maar een periode hoop ik !!

Daan ziet er goed uit !!! knapperd :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:52

Hier is het echt prachtig weer. Super zonnig, bijna geen wind. Alleen zou ik ivm stof en pollen wel heel graag een stevige regenbui willen hebben. Is al 1,5 maand geleden ofzo.

Vanmorgen prive menles gehad met Rembrand. Ging heel fijn. Krijg eindelijk weer wat vertrouwen voor volgend weekend. Daarna pony gemend, maar dat ging voor geen meter. Tenslotte nog puppy gezadeld en half uurtje in de bak gereden. Ging heel fijn. Geprobeerd te galoperen, maar dat lukte neit. Maar dat heeft geen haast. Maar het voelt vertrouwd genoeg om volgende week met hem naar les te gaan (voor zekerheid ook mail gestuurd naar instructrice of zij dat ook een goed plan vindt)

Straks nog uitmesten, inpakken (we gaan een weekend naar Vlieland ivm bruiloft, maar ik ga natuurlijk ook lekker op de IJslanders rijden, moet dus veel zooi mee), Thabor oefenen met trailer laden, dat ik dat alleen kan, want maandag naar les moet ik het ook alleen doen. Trouwens, het alleen op stal staan gaat echt super goed, vanmorgen ook weer een uur, met de anderen die hem achterlieten. Geen enkel probleem.

@ Tallechie: net gewicht hoor!! Patrick woog 2910 bij geboorte. Wat een knoepert is Daan dan.

Petra is lekker aan het werk gezet.
Handig, zo'n groepje fietsers die precies met brengtijden langs school komen scheuren.

Nu ga ik snel slapen. Tot later!

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:05

Tine leuk dat de les zo goed ging.
Tallecie Daan spam is leuk <3
VHU is lekker aan de wijn.
Jenskins heeft geen zin om verder voor school te werken, daar heb ik ook geen zin in := Nooit eigelijk :')

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:05

@ biancacoo bij welke sgmw ga je helpen
@ tallechie wij (H.S 4span) en me moeder (coby van peperstraten 1 span) gaan ook naar schildwolde
@ tine leuk dat de lessn goed gingen

ik had gister weer menles had dit x een ander paard bij me die in het 4 span rechts achter staat en dit was ook goed te merken ze zat rechts goed vast en ik kreeg het niet zo maar los dus volgende week mag ze weer mee. vandaag nog even met me school werk bezig en me huisje schoon maken en morgen eerst werken en dan door naar coevorden daar alvast schoonmaken en als H vrij is gaan we parcour lopen lekker druk dagje dus weer

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:34

Zou fijn zijn als je je alleen kan redden inderdaad. Dat kan ik met veale ook niet, maar als ik weg ga moet de menwagen ook mee dus heb dan ook hulp nodig.

Fijn dat R en T goed gingen, Jammer dat A minder ging

Daan heeft een netjes gewicht vind ik. Ik woog zelf maar 1500 gram bij mijn geboorte (dat heb ik ruimschoots goed gemaakt :-) ) maar hoorde dat een collega van mijn vader een dochter heeft gekregen van 9 pond.

Tine heel veel plezier dit weekend en gefeliciteerd :-)

Lanouska bianca gaat helpen bij de smw onder het zadel in westerbork.
Ik zag dat je moeder en H.S. mee deden en er doen nog een aantal bekenden mee, maar ik kan niemand vinden die mee wil en ik mag niet alleen. Of vriendlief moet een heellllllleeeeeeee goed bui hebben maar daar ga ik niet van uit.

Dus ik baal want ik kan niet naar Schildwolde en niet naar Veale :-(

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:45

lanouska lekker actief gemend
tallechie daanspam :+: :D
tine keigoed aan de gang geweest met de paarden, en thabor is lief alleen op stal, super! :)

Ik heb gesprongen vandaag!! (heb 'r allemaal hoofdpijn van :o ) Dids is zo'n kanjer, hij heeft niet geweigerd, en mij 3x zo onwijs goed gered :D
ook poortje open/dicht geoefend met een slinger met vlaggetjes :P
en een L achteruit tussen balken door :D
was keileuk :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:57

zo... net deed bokt ff heel raar..

Was ik de enige met dit probleem?
Als ik op een topic klikte, dan werd er een geheel ander topic geopend :P en kon ook nergens reageren..

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:57

nope, had het ook :))

ik ga fotos uploaden :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 13:59

had ik ook, wilde er een topic over openen, maar dat ging ook fout.