Zo wat kletsen we weer hard door hier! even kijken wat ik allemaal gelezen heb;
Patrick jeetje wat schrikken van Hidalgo, maar wat fijn dat hij zich nu zoveel beter voelt. Het staat wel een beetje sneu zo'n graasmasker, maar het is voor zijn eigen bestwil en hij klan zo toch lekker naar buiten. Kijk m springen op die foto's, dat is toch veel beter dan op stal houden.
Laura heeft ook een naar voorval meegemaakt met Rivaldo, knap hoor dat je dat hebt afgesloten en zonder schrik weer lekker kunt mennen. Ik heb zelf ook al het een en ander meegemaakt en dat gaat je toch niet in de koude kleren zitten. Ik ben toch best een angsthaas op de weg en rijd daarom nooit naast water en over dijken. Het liefst maak ik een kort rondje over de weg en ga daarna dressuur oefenen in de wei. Ik laad liever de boel op en ga dan in de bossen rijden!
vele hebben slechte ervaringen met verzorgers. ook ik heb dat eens geprobeerd maar nooit weer. Als je eengoede verzorgster hebt is dat goud waard. Het kan toch ook vaak heel fijn zijn.
Ik heb nog veel meer gelezen, maar weet het even niet meer.
Vandaag de hele dag wezen klussen bij mijn zusje die een bouwval gekocht heeft, werk genoeg dus. uiteindelijk zal het wel en paradijsje gaan worden, maar voordat het zover is..
morgen gaan we met de ponies een rit rijden die georganiseerd word door onze menvereniging. we gaan weer naar de veluwe! Ik heb er zo'n zin in! We starten om de 6 minuten en rijden dan zo'n 30 km met halverwege een stop. Dat zal voorlopig even de laatste rit zijn, want volgende week komt de hoefsmid om de ijzers eronder uit te halen. Ik rijd in de winter bijna niet op de weg en ik wil ze ook graag met sneeuw en ijs buiten kunnen zetten dus vandaar deze keuze. Helaas moet Lizzy wel altijd erg wennen dat ze op blote voeten loopt en is dan de eerste weken kreupel/erg gevoelig.