ook ongekend 
en voor geen goud mee kwam

blaas en bries zou nog mogen
stuiterdestuiter en poinkpoink zou die wel achterwege moeten laten om het acceptabel te houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook ongekend 

..heb net e.e.a. in huis opgeruimd en gepoetst, dus vind dat ik dat wel verdiend heb...
ik heb al gedroomd over een bonte muilezel

gras is blij met dit weer
Liggen dus nu voor de verwarming die ik lekker hoog heb gezet. Gelukkig eventueel nog wel reservedekbedden indien nodig, maar baal van stomme actie
)
. Moos heeft vanmorgen met lesmees flink gewerkt aan de dubbele longe (en weer een stapje verder: de rugriem met culeron zat er aan
) , het was bovendien warm en hij was flink bezweet. Uitgestapt, lekker laten rollen in de bak tot hij van onder tot boven onder het zand zat en dus zonder deken de paddock in gelaten "omdat het toch niet ging regenen" . Wel dus
.
? Nee, maar ik ben daar een muts in en eigenlijk erg van de dekens
. Dit paard was bij aankoop geschoren geweest (óf erg dun behaard van zichzelf, daar ben ik nog niet uit), wel doorlopend wat wit neusvloeisel (maar hoest of niest nooit), dus na zweten ben ik dan toch bezorgd dat hij het koud krijgt.
Beetje jammer.
bah, bomaanslagen in boston..