Frensie..ik moest echt goed kijken om Beer te zien !! hahaha...mooooi veilige plek hoor !! Tine....jeeey wat balen van de stekker van de bus zeg......echt niet fijn !! ik hoop dat het snel opgelost kan worden !!! zoontje is niet lekker...buikpijn en heeeel rustig...niet leuk !! Vhu, wat heftig voor je zoontje dat zijn vriendje naar USA gaat...gelukkig is er skype enzo, maar toch...zoiets maakt wel indruk !!
sander_lotte
Geplaatst: 23-06-12 14:14
@ Jenkins: gefeliciteerd!!!
@ Frensie: schattige Beer!!
@ PrinsjeH: Ik sta helemaal terug met de voetjes op de grond! Van een jetlag heb ik helemaal geen last gehad, dus voor mij klopt het helemaal dat je enkel een jetlag hebt als je oostwaarts vliegt. (had ik op internet gelezen) Mijn voeten zijn ook weer beter, alleen lang rechtstaan doet wel beetje pijn, dan voel ik een felle druk op mijn voeten. Maar de zwelling is ongeveer weg en het paarse ook.
Ben heel blij om terug thuis te zijn, het was toch erg lang om thuis weg te zijn. We hebben wel heel wat gebeurtenissen gemist in die 3 maanden, even een snel overzicht: - schoonvader heeft na 25 jaar trouwe dienst zijn ontslag gekregen (besparingen, enkele honderden zijn moeten gaan) - schoonbroer heeft accident gehad (met de auto die mijn vriend zou krijgen als we gingen samen wonen, auto kon rechtstreeks naar de schroothoop, schoonbroer had gelukkig niet veel) - 2 heel goede vrienden van mijn vader gestorven op 1 week tijd (eentje door kanker en de andere is door een dak gevallen, recht op zijn hoofd beland) - de vrouw van die tweede man heeft nu borstkanker - buurman gestorven - oma van schoonbroer gestorven - dokters hebben ondervonden dat mijn oma Alzheimer heeft Ik kan zo nog wel even doorgaan
Maar goed, dat is het leven zeker? Het zou niet anders geweest zijn als we thuis waren geweest, ik heb ook nog altijd geen spijt van mijn reis naar Nieuw-Zeeland, maar toch is het jammer als er zo veel gebeurt en je er niet kan zijn.
update sneeuwtje, vind haar nog maar zo zo... hoop dat het verbeterd..
hier alle benefietzooi etc gesorteerd en opnieuw ingepakt. halfgare dozen vervangen voor stevigere of de dozen versterkt met duktape later straks kan het de schuur weer in. toch paar dozen leeg weten te maken , dus wel iets minder volume gelukkig nu.
wasmachine update, ondanks rondje woonboulevard, toch online gekocht, was stuk goedkoper. hoop dat die begin komende week dan komt, want nu blijft alles liggen :-(
rondje karren misschien straks... nu ff moe,
Biancacoo
Geplaatst: 23-06-12 15:19
SanderLotte.. dat is idd het leven, maar soms..moet alles in 1 x lijkt het wel !! gelukkig ben je zelf nu weer gezond en wel thuis !! en ben je er nu weer om iedereen te steunen. hoe gaat het met je benen, al weer wat beter ?
Bicci..ik duim voor sneeuwtje...
zonnetje schijnt hier....met hondjes gewandeld....de 3 hussen lekker spelen en gek doen... en verder....bedenken wat we vanavond eten gaan..
sander_lotte
Geplaatst: 23-06-12 15:33
@ Bicci: Ik duim ook voor sneeuwtje!!
@ Biancacoo: Ja zo leek het inderdaad, alsof alles in 1 keer moet... Met mijn benen gaat het al beter. Voel regelmatig nog veel druk in mijn voeten, maar de echte pijn is weg. (behalve als ik iets te lang moet staan)
Maar er is toch nog wat positief: Ik ben NIET bijgekomen tijdens mijn 3 maanden Nieuw-Zeeland De weegschaal die daar stond, geloofde ik écht niet, het kon echt niet zijn dat ik niet was bijgekomen. Zelfs mijn vriend zei dat ik ben bijgekomen (buikje gekregen), maar ik had vanochtend de moed om op onze weegschaal te gaan staan, en het is nog steeds hetzelfde (zelfs 300 gr minder ) Klinkt misschien vreemd, maar ik ben er echt blij mee
biancaaatje
Geplaatst: 23-06-12 17:37
hoi hoi snelle kletsers,
@balen ngtje van wasmachine, ps online bedrag onthouden en in de winkel afdingen, doet ik ook altijd. Maar vervelend. benefiet overgepakt, goed bezig jij vandaag. Knuf voor nijnlief @sander, al beetje bijgekomen. Hoop ellende om je heen lees ik wel. @frensie, die gekke beer. @tine, zat niet mee met de polige stekker lees ik wel. @aks, voorbereiding op morgen op harde stappen. Morgen moet je maar niet tijdens de buien iets gaan doen. @vhu, dat is niet niks, verhuizen naar amerika @janouk, foto van gouden springschoenen, ik rij zonder die dingen, persoonlijk ook niet mijn smaak. Maar super gereden met winst zie ik. @jenkins, stomme fietsketting.
hier verder bezig met dagelijkse drukte. Net gegeten, manlief met koetjes bezig, zoonlief buiten aan het spelen, mams even boktijd. Verder hier wasmachine wel druk gehad, nu hangen de rompertjes buiten te drogen. Dus ook aantal dozen naar beneden gehaald van babyspul.
biancaaatje
Geplaatst: 23-06-12 17:38
ziet wel funny uit. Moet toch weer even allen door de wasmachine heen.
Biancacoo
Geplaatst: 23-06-12 18:31
haha...biancailona...grappig al die rompertjes... heb nog gave foto's van de hussen gemaakt...erg leuk ! ga even uploaden.. Onze Dakota kan vliegen !! En ze kan zich in 2 bochten tegelijk wringen.. Dit was eergisteren met die ene onweersbui, kijk die lucht die net voorbij is...wij waren al weer lekker in de zon.. En onze Cash kan lachen om Eagle die op dat moment de jolly-bal te pakken had..
Dat waren de leukste foto's Wij zijn errug blij met dit 3-tal, het is een heel bijzondere kans dat deze honden bij ons mogen zijn, super !! Ik heb er lekker veel afleiding aan nu ik niet meer kan en wil mennen !! ga straks dus met deze 3 beginnen te "mennen" is weer eens wat anders hahaha...
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 23-06-12 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt
biancaaatje
Geplaatst: 23-06-12 18:42
Zie je meteen hoe vaak de bak gebruikt wordt al het onkruid. Leuke pics
haha..ja idd BI..jullie bak ziet er mooi groen uit..hier geen bak meer, is allemaal al bij het hooiland aangetrokken..maar dat gaat erg snel.. Frensie bedankt, ik geniet echt van ze, ze kunnen ook zo goed met ons zoontje opschieten en zijn heel voorzichtig met hem, geweldig om te zien !
biancaaatje
Geplaatst: 23-06-12 19:33
tja ben gewoon geen bakrijder met trainen voor trail rit met ngtje, toen werd die meer gebruikt ivm longeren. straks kan verzorgster alleen nog maar in bak rijden. Ijzers gaan er donderdag onderuit en ilona loopt altijd op tenen dan vooral in begin. En als ik zelf wil rijden doe ik grotere ronde met veel berm erbij. Dan wil ik niet dat zij de hoefjes verslijt namelijk. Heeft nog jonge verzorgster
opstrooien kan ook he... wel meer uitmesten als je er aan begint,haha
Gem
Geplaatst: 23-06-12 19:54
Hier een leuk verhaal : Vriendin Loes d'r man (= boer) is ontzettend anti-paard.... hoe vaak hij niet gedreigd heeft dat hij die rotbeesten door de slager laat ophalen is niet te tellen . We kennen hem, dus het blijft bij dreigen, maar goed: het is nou eenmaal niet zijn ding . Loes echter heeft al zo vaak gezegd dat ze een pony wil voor haar kinderen en voor de kinderen van de zorgboerderij om te vertroetelen. Daar kwam dus niks van in . Nu is Wilf jarig geweest en viert hij vanavond zijn verjaardag met zijn vriendenclub. Waar kwamen ze mee aanzetten? Een shetlander met zadel en hoofdstel erbij . Kon het niet laten om hem een smsje te sturen: dat hij geweldige vrienden heeft, die weten dat hij ALLES voor zijn vrouw en kinderen over heeft ! En de pony zal blijven (mits braaf natuurlijk).... daar ben ik zeker van .
mannen he.... grote bek, maar ag.. zooooowwwwnn klein hartje joh
biancaaatje
Geplaatst: 23-06-12 20:27
@ngtje, wat opstrooien, ze staan buiten @gem, gaat morgen waarschijnlijk niet komen. Ps ze voorspellen ook snert weer ej. wat een verhaal....uiteindelijk toch een perke
biancaaatje
Geplaatst: 23-06-12 20:32
zo net nog wat spulletjes uitgezocht. Had nog hoop over tuurlijk, watttt kind heeft al heel zwitsal uitzet, sommige dingen nog nieuw van vorige keer, hoezo sommige dingen heb je niet nodig. verder al een luieruitzet. In drie maten klaar liggen in de kast mot toch niet gekker worden.