Goedemiddag
Ik sluit me aan bij de samenvattingen
Trailer was binnen 5 minuten gerepareerd, moest er alleen 1,5 uur voor rijden (heen en terug dan). Maar goed, is nu weer veilig.
Fructaan gehalte is juist nu hoog. Kort gras kan gevaarlijker zijn dan lang gras hoor. Het stapelt zich op als het zonnig weer is, maar het gras niet goed kan groeien. Bijv omdat het nog te koud is of te droog, zoals nu het geval. Ik ga het straks wel opbouwen als ze naar de volle zomerwei gaan (volgende week) maar dat is neit zozeer voor het fructaangehalte als wel voor de volle buikjes.
Door het met een paar dagen op te bouwen hebben ze het eerste deel van de beschikbare wei wat korter gegeten, dan gaan ze over en komt er iedere dag een meter ofzo bij. Anders kan ik ze naar huis gaan rollen als ik met ze wil gaan werken.
Heb vanmorgen puppy al gelongeerd en er ook even een stukje achter gelopen. Interesseerde hem niets. Ik heb bij het longeren zelf nog wel af en toe dat hij over buitenschouder weg loopt, en als dat gebeurt loopt hij wel bij de uitgang. Nu weet ik alleen niet of dat komt omdat hij jong is of omdat hij me uitprobeert.
Straks zoon naar muziekles, dan ga ik even shoppen. Moet een paar nieuwe shirts hebben. Hopelijk heb ik daarna nog puf om Amerigo te mennen en Rembrand ohz te doen.
Man heeft niet veel last van zijn oog gelukkig. Is natuurlijk wel gevoelig en hij ziet ook nog niet scherp, maar het valt allemaal mee gelukkig.