Citaat:
Dan vraag ik me af wat mensen nou leuk vinden aan een paard houden?
Geen idee Milanka, ik snapte mijn bijrijdsters / verzorgsters die ik heb gehad ook niet. Het is toch logisch dat je het paard/de spullen/de stal netjes achterlaat als je bent geweest. Ik heb zelf ook heel vaak paarden van anderen verzorgd en gereden. Het rijden doe ik nu ook weer bij de stalhouderij. Daar heb ik dus gezegd dat ik niet kan mesten of zoiets omdat mijn knieen dat zware tillen van kruiwagen e.d. niet kunnen. Dus groom ik en in ruil daarvoor rijd ik de paarden, prima ruil vind ikzelf
groomen zie ik echt niet als verplichting, is super leuk!
Leuk dat het goed ging met Amerigo! Winstpuntjes komen vast wel weer. Zo vaak heb je toch geen 0 gereden? Tenminste, in mijn geheugen heeft hij steeds wintspunten gehaald, maar twee keer niet ofzo?
Vandaag tuigje van Sim gepast op Freddy en dat moest ietsje kleiner worden gezet bij de borst maar de rest paste perfect. Alleen het hoofdstelletje wordt een drama, maar goed, dat zien we dan van het voorjaar wel. Hij heeft echt zo'n ieniemienie koppie
Nog ff gewandeld met tuigje om, gaf hij natuurlijk niets om, stoer mannetje. Ook flinke stuk gewandeld met Alwyn. Soort hindernistocht. Met plassen, langs de wegopbreking, over van die ijzeren platen heen, tussen kraanwagens en hopen zand plus stenen enzo
Het tuigje van Alwyn ga ik te koop zetten. Voor de liefhebber, prima beginnerstuigje, kunststof schoftje, rest leer, gebruikt maar in goede staat. Voor Welsh A of B (bij Alwyn zat alles op het kleinst). En ik heb ook nog een heel mooi Ideal leidsel maat pony te koop (heb ook nog een webtech, dit is een leren, die zit niet lekker bij mijn handen) en een vrijwel nieuw Pfiff menhoofdstelletje maat shet (te groot voor Alwyn en Freddy)