Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hij liep zo over me heen en ik liet het toe, had ik met Rivaldo eigenlijk ook behoorlijk
Nu is dat gelukkig heel anders, al vind het nog steeds wel moeilijk om streng op te treden en een lijn te trekken wat mag en wat niet mag.

Ik moest toch maar wedstrijden blijven rijden. Hahaha, nou buitenritten zullen de komende maanden vrees ik niet gaan gebeuren, dat vind hij te koud.
dat hij zoveel zand in zijn darmen heeft/had.Citaat:Dan vraag ik me af wat mensen nou leuk vinden aan een paard houden?
groomen zie ik echt niet als verplichting, is super leuk!
Nog ff gewandeld met tuigje om, gaf hij natuurlijk niets om, stoer mannetje. Ook flinke stuk gewandeld met Alwyn. Soort hindernistocht. Met plassen, langs de wegopbreking, over van die ijzeren platen heen, tussen kraanwagens en hopen zand plus stenen enzo

blij dat ik het heb mogen doen ook, anders had ik dids nooit gehad
die heb ik namelijk ook eerst verzorgd 
maar geen stal hier, dids staat 24/7 buiten 

gaan wij ook eten
soep met stokbrood met kruidenboter

want vind mennen veel leuker dan longeren.
. Maar het is goed gelukt. Ben benieuwd wat mijn instructrice ervan vindt. Wsl erg lelijk. Nou ja, voor mijn paarden is dit een fijne oplossing denk ik. Snel droog na het werk, maar niet koud. Weet nog dat Amerigo vorig jaar echt liep te bibberen.

.
.