Wat jammer dat jullie niet meer konden sleeen, wij gaan zo de staleigenaar smsen of we in het land mogen, want denk niet dat er nog genoeg sneeuw ligt. De meiden die rivaldo verzorgen wilde nog graag een keertje .. en ik eigelijk ook wel Als we in het groote land mogen dan is dat echt een kilometer naar achteren ongeveer .. dat is wel stoer!
Leuke foto's Ze is inderdaad wat ieler gebouwd als je andere merrietje, maar dat zal vast wel bijtrekken als ze wat ouder wordt
Vandaag wezen mennen in de sneeuw met rivaldo, er lag te weinig sneeuw voor de slee dachten we, achteraf had het nog gekunt, maar hadden nu ook super veel lol, heb nog foto's gemaakt!
Keet was ook een stuk ieler, die is vorige winter uitgezwaard
L_Rivaldo
Geplaatst: 23-12-09 19:51
ja inderdaad! Echt veschil van puppy naar volwasse dame!
Kon het niet laten om toch 3 van de vele te laten zien haha, maak normaal nooit foto's maar met de meiden erbij opeens heel veel .. (ohja, de broek moet ik nog hogerop plaatsen, maar wilde dit met ovale ogen doen, als ik weer naar de zaak ga wil ik dat daar laten doen )
VanHuisUit
Geplaatst: 23-12-09 22:02
@Marianne: inderdaad zie bij jou Pijnacker, die van mij staan in Berkel! Misschien leuk eens bij jou te komen kijken, als het weer wat fatsoenlijk weer is zal ik je eens pb'en.
Bij ons kan echt nog niets, het toegangsweggetje ligt nog hopeloos veel sneeuw / prut. Maar ben allang blij dat niet alles meer bevroren is want ik had vrijwel geen water meer beschikbaar.
Maar goed, toch nuttig bezig geweest, want hier in de huiskamer staan twee bokjes met daarop het complete tuig van Simba en van ALwyn. Keurig schoongemaakt en nu al voor de 2e keer in het vet. Dus als het weer mooier weer wordt, zien wij er tenminste netjes uit
Geweldig die foto van die kleintjes in de trailer.
avaluna
Geplaatst: 23-12-09 22:41
Wat een leuke foto's, allemaal!
Flink vlijtig tuig gepoetst, lees ik. Hahahaha, ben eerst maar even met mijn huis bezig .
Tuig hoef ik nu minder bij te houden omdat ik tuig onderleggers er nu onder heb. Scheelt een hoop werk
Morgen ga ik appelflappen en andere lekkere koekjes of taart maken
avaluna
Geplaatst: 23-12-09 23:08
@Rivaldo: mmm, lekker! Ik moet eerst poetsen, nog wat kleine cadeautjes halen en vooral heel veel koken . We hebben vandaag een heel mooi kerstcadeau opgehaald...
Wat een leuke foto .. jij ook fijne dagen! (iedereen hier natuurlijk)
Me verstandkies komt lichtelijk door, auww!! Straks spulletjes halen voor de appelflappen en nog iets wat ik wil maken maar wat?
VanHuisUit
Geplaatst: 24-12-09 12:32
@Avaluna....en...wat is het? Vanochtend boodschappen gedaan gelukkig...wat een drukte!
Kaisa
Geplaatst: 24-12-09 15:55
Wat een ontzettend leuke foto's zie ik voorbij komen
Gisteren mn laatste werk dag gehad van dit jaar, hoef nu pas weer 6 januari te beginnen. Werk via Tempo-Team, en kreeg een brief dat ik vorige week mn eindejaarsgeschenk kon ophalen. Alleen vorige week zat ik hier in gesneeuwd, en had vandaag pas tijd om op te halen. Zeggen ze doodleuk, tsja sorry maar de geschenken zijn op Lijkt me toch logisch als je bijv. 20 mensen hebt werken, dan je dan toch 20 geschenken koopt of zie ik dat verkeerd? Dit was ieder geval de druppel bij mij, ik werk niet meer voor die locatie Straks een brief schrijven, want er wordt over meer dingen heel laks gedaan of verschillende versies verteld....
Kaisa: dat is vervelend zeg! Dat is inderdaad niet netjes.
Wij hebben gister kerstlunch gehad van mijn werk zoals elk jaar een envelop met inhoud gekregen niets te klagen
Tussen hoofdgerecht en dessert was er een muziekquiz 30 vragen, wist er 2 zeker, rest gegokt Had ik nog gewonnen ook 75 euro bon voor de freerecordshop en een dinercheque voor het restaurant waar we waren