Het is een heerlijk huis, maar wel afzien als je comfort gewend bent. Gelukkig hebben we dat waar we nu wonen ook niet
. Eerst verhuizen, dak vervangen en dan sparen voor houtwerk vervangen door keralit en kunststof kozijnen met houtuitstraling. Alles is relatief bij ons.
en hier en daar een pittig accent vind ik ook altijd wel leuk. Zo hadden we in ons andere huis een muur in een soort zeegroen/blauw iedereen zei altijd zo zeg dat is een heftig kleurtje maar wij vonden het prachtig
oftewel weinig activiteiten. Schijnt voor pubers goed te zijn
voor moeders ook zo af en toe
vandaag nog twee weken vrij geboekt in de agenda van ons B&B zodat er tijdens de grote vakantie ook tijd voor elkaar is naast de vakantie die we gaan doen naar Engeland. Voelt wel lekker luxe maar vind dat we dat verdienen. Moet zoonlief wel overgaan anders moet hij die twee weken naar summerschool (organiseert de school als kinderen bespreekgeval zijn). Maar mocht hij het zo bont maken dat dat nodig is (bij hem weet je het maar nooit) dan heb ik besloten dat ik dan lekker in mijn eentje (liefst met paard trouwens maar dat weet ik nog niet of dat gaat lukken) naar ... Boszicht ga een paar dagen

Eerst uitgebreid gelongeerd overigens. Rijden stelt nog niets voor mag ook niet maar ik ben wel heel blij om er weer op te zitten.
Vandaag veel tijd genomen in de klas voor dodenherdenking. Mooi hoe de jeugd daar toch wel erg mee bezig is.
ik zet haar op stal zodat ze kan bij-eten en kan rusten maar blijkbaar heeft mevrouw daar geen behoefte aan... dus vanavond blijft ze op de wei en ik doe haar wel even een regendeken om dat ze het niet te koud krijgt (lees: dat ze wel op gewicht blijft want ze is erg gevoelig voor kou).
heb zo wel 1,5 uur gezeten tot dat hij weer wat interesse toonde voor zijn omgeving, daarna nog ruim een half uur in de tuin gelopen en dan pas de wei weer in, hij is namelijk de laagst in rang.
goedemorgen, gefeliciteerd ! Fijne dag vandaag