tine10 schreef:Ben naar Annen geweest. Had me opgegeven voor de 15 km. Toen we onderweg waren, zagen we ineens dat er 25 km op het papier stond. Gelukkig heeft Rembrand een goede conditie, dus was het geen enkel probleem (hebben er 2 uur en 1 kwartier over gedaan).
De markering onderweg was erg slecht (of niet herkenbaar of weg, of op vreemde plaatsen), gelukkig hadden we ook een kaart (die wel onduidelijk was) en een beschrijving (waarvan ik aan het begin dacht, wat moet je daar nu mee) mee. Want hebben de route eigenlijk puur op de beschrijving gereden. Begreep dat er meerdere mensen verkeerd waren gegaan. Wij gelukkig niet, want dan waren het nog meer km's dan die +10 van nu geworden. Dus heb ze even wat tips gegeven, verder was het prima verzorgd. Was hun eerste keer, dus ja, dan kunnen er dingen nog een beetje fout gaan he?
Nu snel even rusten, dan mag Thabor straks nog even voor de kar.
Ook wij waren in Annen vandaag,helaas martine niet gezien.
Wij hebben 18 km gereden twee lussen afgesneden omdat we juist niet zo ver wilden.
impressie foto

Mijn gezelschap

Melissa mol op zelko(ons paard maar zij rijd hem.) en

Willemien baarslag op haar blossum.
Inderdaad was de route erg slecht aangegeven. Als je dat kaartje met uitleg niet had was je mega verdwaald volgens mij. Maar mijn groom Bianca heeft ons prima door het drentse landschap geleid. Spannende route erg leerzaam voor db. Tunneltje was spannend en de hoordes porsches

dwars door dorpjes en over een groot bp tankstation.
Een geslaagde rit. Hij was erg braaf. En moe op het eind maar volgens mij vooral door de indrukken.
Ga nu ff bijlezen