[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:19

Mick even in de lappenmand :(:) , Ollie druk met o.a. inkopen doen en net als wij allemaal ook erg op zoek naar zomer volgens mij is die gewoon niet in het assortiment dit jaar :7 , Bicci met zieke flap :(:) en Biancocoo met zo'n mooie avatar <3 , Akshay helemaal af van de fietstocht, Ips bedankt voor het compliment :D en hoop dat het wat heeft geholpen bij Det, wat is het unieke van de happy athlete methode, ken het niet?

Zo ben weer bij :+

Na heel mooi loswerken (zo gaaf als dat lukt op zo'n mooie opbouwende manier) is instructrice alle punten van proefje 14 met me langsgegaan en bij wat niet direct mooi liep zijn we door gaan oefenen. Al met al waren we zomaar anderhalf uur bezig... :oo ... alleen was er iets mis met de verhouding....Bente zweette echt niet maar ik was helemaal gesloopt hahaha. Ook veel gestapt hoor, want bijv van arbeidsstap naar middenstap en weer terug enz dat is allemaal nog behoorlijk ingewikkeld af en toe :7 Heb weer genoeg stof voor de komende tijd om lekker aan het werk te gaan :list:

Zondag wordt het trouwens helemaal hondenweer -O-

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:32

neeee VHU :\ nietes.. ('t hondeweer)

les wel fijn, en lang :oo

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:39

zo, weer terug....
wss heeft ze een parasiet,
die zorgt voor druk in dr bolletje, zodat ze neurologische verschijnselen krijgt, klopt, heeft ze ook..
VA was toch positief, want hij ging gelijk spuitje tegen de zwelling pakken, en vloeistof die ze elke dag 1,5 ml van moet krijgen.
ze it nu in de ren apart,
zodat ze rust heeft, en ik er goed bij kan, die vloeistof moet ze nl 4 weken lang..
ieder geval was de VA dus positief, dus we gaan ervoor...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:59

Bicci....sterkte met je witte nijntje !
vhu, errug fijn gereden !! wat zul je morgen spierpijn hebben.. :+

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:01

dankjewel naamgenoot,

sneeuwtje is echt super speciaal,
hoop zo dat het goed komt..

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:14

janouk schreef:
@jenkins Gefeliciteerd!!!!

Janouk is weer schoon: ze geeft bijna licht *D *D voor zolang het duurt. Vanavond een avondwedstrijd in MiddenBeemster. 2 x ZZ dressuur en 2 x M vaardigheid.

Ik krijg net een belletje dat de gouden springschoenen van Janouk al erg veel geluk hebben gebracht *\o/*
@Bicci, beterschap voor nijn :(:)

Wordt t echt zo slecht zondag? Heb hier nog kaartjes voor Duinrell liggen en wilde daar misschien naartoe gaan..... :7 :(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:55

ze hebben het over veel regen....blegh....toch maar een andere dag kiezen misschien ollie..of even de berichten in de gaten houden, misschien valt het mee...ze hebben het wel vaker mis..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 20:57

Hoi allemaal,

voor wie op de benefietdagen aanwezig waren,
vanavond zend stadsTV Breda uit wat er op 17juni is opgenomen.

... Uitzendtijd: 19:00 uur. Herhalingen: 21:00 en 23:00 uur, zaterdag om 01:00, 10:00, 16:00 uur, 19:00, 21:00 en 23:00 uur en zondag om 01:00, 10:00 en 16:00 uur.

groetjes,

Het Trail Team

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:33

Helaas niet te zien hier in Rotjeknor :+

(m)endurance Etten Leur gaat dus echt door *\o/* ga meedoen klasse I endurance *\o/* eindelijk wedstrijd beetje dichtbij :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:36

I told ya! ;)

Hoop dat ie volgend jaar ook doorgaat. Zou wel heel graag 's meedoen, met de wagen of onder het zadel. Gewoon om 's meegemaakt te hebben :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:43

voor hen die het nu niet kunnen zien live op tv, na het weekend komt het online op stadsTV Breda

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:58

Leuk Bicci.
Akshay is hartstikke leuk om te doen en bepaalde dingen wil je gewoon een keer doen (TREC is zoiets waar ik zelf ook nog een keer aan mee wil doen). Je kunt gewoon meedoen zonder startkaart in de kennismakingsklasse. Ik hoop ook echt dat het dit jaar doorgaat zodat het voortaan gewoon 'vast' op de kalender komt te staan.
Overigens is de gedachte vanuit de KNHS om de mendurance meer aan men-evenementen te koppelen en los van de endurance. Lijkt me prima plan want endurance en mendurance door elkaar gaat altijd ten koste van mendurance. Gewoon omdat veel ruiters toch wat schrik hebben van aanspanningen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:06

Bedankt voor de felicitaties allemaal!! Besef het zelf nog niet helemaal en mijn hersenen zijn nog constant bezig met bedenken wat ik wel nog niet allemaal moet doen..
Morgen hele dag werken en zondag schrijven bij onderline menwedstrijd en maandag ook weer werken, dus uitrusten zit er nog niet in :P
Net onderweg naar huis van stal, vliegt me fietsketting er halverwege af.. zat ik in de middle of nowhere op de grond om m weer te fixen :P Nou had fietsenmaker kunnen worden hahaha!

@VHU een eigen bedrijf van huis uit (haha) kan erg handig zijn. Maar zie het nog niet zitten een eigen bedrijf op te zetten. Vroeger zei ik wel dat ik altijd een eigen reclame bureau wou. Maar voel me te onzeker qua mijn eigen kunnen om met mijzelf met volle vertrouwen te verkopen.
Ben benieuwd naar je bijna wagen! En rust maar even uit van je les haha. Leuk dat je mee doet met de endurance!

@Frensie, je verhalen over Beer zijn leuk! Wil zelf ook heel graag een hond. Alleen (nog) niet mogelijk. Maarja ik zou er van elk dier wel 2 willen hebben hahaha (vriend wordt er gek van :P)

@Janouk, ben benieuwd hoe je vaardigheidwedstrijd ging!

@Ipsilonka, Gaat een leuke en drukke verhuis tijd tegemoet! Wel leuk dat je keuken enz. kon gaan uitzoeken! Dat is toch wel t leukste gedeelte :P

@Bicci, beterschap met je nijntje!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:53

HeLEMAAL geweldig.! Super Janouk met gouden springschoenen. haha het publiek was verdeeld over de gouden springschoenen. Maar ze brengen geluk. Dus volgende keer gaan ze weer om.
2 x eerste *\o/* *\o/* met 2 foutloze rondes in beide parcoursen Dus 4 winstpunten. Nog eentje dan mag ze naar et Z.

In de dressuur was het extreem. Windkracht 8. haha schreeuwen in plaats van voorlezen. 1e proef 2e met 215 punten en dus een vette winstpunt. Deandere proef stond pal op de wind, dus mevrouw wilde bij het halthouden met haar kont in de wind draaien. een 4 haha

Maar wij zijn supertrots met 5 winstpunten naar huis gereden. _/-\o_ *\o/*

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 23:54

Wauw janouk, hebben jullie goed gedaan! Jammer dat ik niet meer op wedstrijden ben en ik naar jullie kan kijken!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 07:33

Goedemorgen!

@Janouk ik vind het zo gaaf dat jullie zulke mooie punten hebben gereden *\o/* maak je even een kopietje van de staat zodat die voortaan mee kan richting kritische instructeurs die denken dat je een dure KWPN'er moet aanschaffen etc etc om een winstpuntwaardige ZZ proef te rijden _/-\o_

Hier best wel spierpijn :o zo richting stal, ben vroeg want nog heel middagprogramma thuis. O.a. zoonlief die een afscheidsfeestje heeft van zijn beste vriendje. Ze kennen elkaar al vanaf groep 1 en jongetje gaat verhuizen naar USA. Ik vind het zo sneu voor onze zoon hij weet al een jaar dat het gaat gebeuren maar het is gewoon zo verdrietig ;( Zal het jongetje zelf ook gewoon missen want hij is hier heel veel geweest natuurlijk.

Het weer lijkt hier....redelijk.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 07:49

Goedemorgen,

Bic, hoe gaat het met Sneeuwtje?
Janouk, gefeliciteerd met maar liefst 5 WP *\o/*
VHU veel plezier op stal, hier is weer ook redelijk ok... lijkt heel stuk lichter dan voorgaande dagen!
Jenkins had 'panne' met de fiets en kan nu naast de reclamewereld ook het fietsvak in :+

Wij hebben nog geen echt dagprogramma... er is zat in huis te doen, maar ook buitenshuis een hoop lol te beleven... met beetje wind aan de kust is dagje kitevliegeren ook wel weer eens leuk misschien... Vriendlief slaapt nog en ga zo eerst naar m'n grote vriendje paar honderd meter verderop /3

Fijne dag allemaal en wedstrijdrijders (volgens mij Poeltje en Tallechie in elk geval) veel succes/plezier!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:02

he VHU, :(:) voor jou en zoon.
Weet nog toen ik op de basisschool zat vertrok mijn beste vriendinnetje.. Laatste avond hebben we toen pannekoeken gegeten! :9 (was groep 3 ofzo.. dus dat ik dat nog weet := illustreert hoeveel indruk het toen maakte..)
En succes met je spierpijn ;)

@janouk; wauw!!! :oo doen ze ''ff'' met zo'n haffemaf :D

Hier gewoon weer een dagje werken :) Hopelijk is het een beetje rustig, want ik heb best wel last van m'n been na dat fietsen van gisteren >;)

Na het werk door naar stal en spullen klaarzetten. En even lekker een stukje stappen over het harde. Ter voorbereiding van morgen :P

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:38

Gefeliciteer Janouk!!!!! Jullie dame kan het wel!
Zijn jullie de andere wedstrijden van de competitie er ook bij? Ik ben 8 juli in Barsingerhorn er weer bij met Roos. Een laatste keer knallen voor het EK en districts kampioenschappen.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 08:53

Het was echt extreme dressage in de storm. %) jemig wat een wind. Zelfs het omdoen van reisbeschermers was een uitdaging. Ik moest nog achter 1 aanrennen, want die had de wind meegenomen de lucht in :D In de vaardigheid vlogen niet alleen de ballen door de lucht, maar ook de kegels. Super van de lesmeiden van de Beemsterruiters; zij stelden de binnenbak beschikbaar en gingen zelf buiten lessen, zodat de vaardigheidsparcoursen binnen opgesteld konden worden en we toch konden starten. _/-\o_

@Jenkins je kan altijd een keertje komen kijken zonder paard. Gezellig.

@Dennis we hebben verder nog niets ingepland aan wedstrijden tot aan de Districtskampioenschappen, omdat wij dachten nog niet klaar te zijn voor de ZZ.
Michael zei gisteren al: "niet gek voor een ongeschikte sport Haflinger". O:) _-:( Ze was echt gisteren super fijn te rijden ondanks de storm.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:21

sneeuwtje oogt stabiel, de medicijnen moeten komende 4 weken hun werk gaan doen...

helaas ook slecht nieuws,
-O- wasmachien overleden -O-

heel dagprogramma op zn kop..
nieuwe machine halen. :-(
hopelijk gaat dat vlot, dan kunnen we in de middag nor rondje karren.

iemand die mee wilt?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 10:26

janouk super gereden dus, gefeliciteerd, ondanks de harde wind, prachtige punten !! super !
Vhu spierpijn....haha...dacht ik al !!
aks.werkze..
bicci machine kapot..da's balen...kost altijd een boel geld !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:03

Hallo allemaal,

Jullie gaan te snel, had even geen tijd om hier langs te komen, moet gelijk weer een paar pagina's bijlezen.
Ik begrijp dat ik goudkleurige springschoenen moet gaan kopen :D Super gedaan Iedereen wil nu een Haf die niet geschikt is voor de ZZ
Kapotte wasmachien -O- , las over spierpijn, storm en verder weet ik het niet meer.

Gisteren chaotische dag. Bus werd pas om 18.00 uur afgeleverd, bleek er een 7-polige ipv 13-polige stekker op de trekhaak. Grrrr, volgens de papieren zou hij gewoon 13 zijn. Maar goed, we hebben een verloopstuk, dus dacht dat dat wel goed kwam. Eerst manlief op weg geholpen voor zijn springles. Komt hij op de manege aan, blijkt het hoofdstel nog in de stal te hangen, want hij had het trailerladen met alleen halster gedaan (wat supergoed ging). Ik stond inmiddels (was 19.00 uur) eten te koken, dus dat maar weer uitgezet en met nieuwe bus naar manege gereden. Hij rijdt heel fijn. Om 20.00 uur waren we weer thuis, toen dus weer verder met eten koken en eten. Voordat zoon op bed lag vond ik het veel te laat geworden om nog met Rembrand en zijn nieuw afgestelde bomen te gaan mennen. Dus de bus ingepakt voor menritje van vandaag en wachten tot de trailer weer thuis was. Alles aangekoppeld, blijkt de stroomtoevoer niet te werken, dus geen verlichting aan/in de trailer. Bus maar weer losgekoppeld en auto van man er maar voor. Heb echt heel flink de balen, want had al mijn verenigingslessen weer geactiveerd, maar zal die van maandag in ieder geval nog wel missen. Want moeten eerst met leaseplan overleggen, dan garage regelen.

Maar goed, vanmorgen heerlijk menritje gemaakt. Ook daar wat pech, want kon niet de route rijden die ik wilde. Stonden ineens paaltjes bij de brug, dus kon er niet meer over. Dus omgedraaid en maar andere route gekozen en stuk door dorp van Onstwedde heen. Daar ook wegversperringen, dus weet niet precies hoe we nu gereden hebben. Zal straks proberen het een beetje na te rekenen hoeveel we hebben gerede en hoe snel.

Nu eerst naar bed....

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:07

Hallo allemaal!!

Janouk gefeliciteerd met jullie super punten!!! Echt fantastisch, jullie hebben een heel stel mensen een poepie laten raken :D
PrinsjeH nog aan het strand geweest? Staat Mick zo dichtbij jullie huis, heerlijk zeg. Gwin staat 4 km verderop, dus ook niet erg ver.
Jenkins ambieert carriere als fietsenmaker ;)
Bicci arme wasmachine... al een nieuwe gevonden?
VHU sneu voor je zoontje dat zijn vriendje weggaat, wel een goede reden om een keer op vakantie te gaan daar? ;)
Aks wat is er morgen dat je vandaag op het harde gaat stappen?

Beer heeft een identiteitscrisis... hij denkt dat hij boekenwurm is...
Afbeelding

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:08

@ Tine wel een beetje slordig dat die 13 polige stekker niet op de bus zit! En een rondje gemend met obstakels.