, Ollie druk met o.a. inkopen doen en net als wij allemaal ook erg op zoek naar zomer volgens mij is die gewoon niet in het assortiment dit jaar
, Bicci met zieke flap
en Biancocoo met zo'n mooie avatar
, Akshay helemaal af van de fietstocht, Ips bedankt voor het compliment
en hoop dat het wat heeft geholpen bij Det, wat is het unieke van de happy athlete methode, ken het niet? Zo ben weer bij
Na heel mooi loswerken (zo gaaf als dat lukt op zo'n mooie opbouwende manier) is instructrice alle punten van proefje 14 met me langsgegaan en bij wat niet direct mooi liep zijn we door gaan oefenen. Al met al waren we zomaar anderhalf uur bezig...
... alleen was er iets mis met de verhouding....Bente zweette echt niet maar ik was helemaal gesloopt hahaha. Ook veel gestapt hoor, want bijv van arbeidsstap naar middenstap en weer terug enz dat is allemaal nog behoorlijk ingewikkeld af en toe
Heb weer genoeg stof voor de komende tijd om lekker aan het werk te gaan
Zondag wordt het trouwens helemaal hondenweer
nietes.. ('t hondeweer)

zo richting stal, ben vroeg want nog heel middagprogramma thuis. O.a. zoonlief die een afscheidsfeestje heeft van zijn beste vriendje. Ze kennen elkaar al vanaf groep 1 en jongetje gaat verhuizen naar USA. Ik vind het zo sneu voor onze zoon hij weet al een jaar dat het gaat gebeuren maar het is gewoon zo verdrietig
Zal het jongetje zelf ook gewoon missen want hij is hier heel veel geweest natuurlijk.
(was groep 3 ofzo.. dus dat ik dat nog weet
illustreert hoeveel indruk het toen maakte..)
Hopelijk is het een beetje rustig, want ik heb best wel last van m'n been na dat fietsen van gisteren 
jemig wat een wind. Zelfs het omdoen van reisbeschermers was een uitdaging. Ik moest nog achter 1 aanrennen, want die had de wind meegenomen de lucht in
Ze was echt gisteren super fijn te rijden ondanks de storm.