Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij deed het wel braaf vandaag, hij was een beetje in de war maar pakte het al snel goed op en liet zich braaf sturen!
heeft ie slechte pootjes? 
Of ja, waar kan je dat nou mee vergelijken...?
Merk aan hem dat hij er nu ook wel echt aan toe is.

Zit er wel naar uit dat jullie beide het wel leuk vinden!
Ik heb een bijrijdster die kan echt alles onder het zadel met hem, rijd dus ook in de bak met hem, en rijd buiten uren met hem, super combo is het.
geef mij maar een karretje en een tuig en ik maak hem wel klaar voor de kar, daar heb ik ook echt vertrouwen in, weet ik wat ik doe en heb ik oprecht plezier in...
Beessie vind het zelf ook leuker dat ik er naast loop, ben ik in eens een stuk meer te genieten. Ben er denk ik te vaak en te vroeg in m'n leven af te gevallen, het plezier van er op zitten zit er bij mij gewoon niet in helaas. Alleen soms als ik met iemand anders mee rij, dan kan ik het nog wel is leuk vinden. 

dan moet je het ook niet doen toch
! Verder geen permanente schade opgelopen tijdens die val? 

(dat heet naaltje-logica
)
voor jou in elk geval, ik duim voor je sollicitaties, en voor bruutje 

) 
Op onderdelen niet, want ook beun de haas moet onderdelen kopen 

voor Brutus !! ik hoop dat het allemaal snel goedkomt, sterkte !!!
kom er gewoon niet uit, en het lijkt me echt een handig programma, de tijd dringt ook. dus als iemand weet hoe het programma werkt, laat het me weten, zelfs de uitleg en handleiding zijn niet uitleggend genoeg voor mij !!!
hij staat nu lekker zonder deken, maar ik heb een gevoerde waterdichte deken die opgaat als het gaat regenen, maar die vind ik nu echt te warm... De dierenarts adviseerde een regendeken voor dit paard als hij met regen naar buiten gaat 
maar kreeg het me toch een partij kóud altijd 

Naaltje schreef:@biancacoo; thanx voor 't compliment
helaas ken ik het programma niet, sorry.. succes ermee, kun je geen internet-forum vinden waarop gepraat wordt over dat programma?
Zoiezo gaat hij straks zo lang mogelijk het land op, en dan is het rond de herfsttijd ook wel fijn als die een beetje droog blijft. Er zijn daar geen schuilstallen waar die kan staan.
) maar hij gaat daar full time het land op. Nou weet ik dat dat eigenlijk niet goed is, en dat een paard daar goed ziek van kan worden om van niks naar heel veel te gaan. Maar ik kan het ook niet echt laten wennen, op deze stal hebben ze geen grasweilanden en op het andere land staan ze dan niet meer op stal...