Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het is zo'n cliché; maar baby's groeien soms zo snel, dat ze al weer uit hun rompertje gegroeid zijn voor je het in de gaten heb. Ik weet nog dat ik een paar kledingstukken achterin de kast had gelegd: want die waren nog veel te groot. Na een paar maanden kwam ik ze weer tegen
oeps nu waren ze te klein. Het is zo opletten met die maatjes.
mijn zoon vliegt straks naar Tokio Japan. Ik vind het geweldig voor hem; super stoer en ik ben benieuwd naar zijn verhalen en foto's.
ook al is dat niet iets officieels hahah
, maar ik lees ook over feliciteren? Viantha en Just Viantha?
. Ik weet het ook nog goed van die kleertjes... oepsss, als blijkt dat de gekregen kraamcadeautjes te lang zijn blijven liggen en niet meer passen. Zo heb ik nog een überleuk oranje badpakje liggen met waterijsjes erop. Heeft dochter nooit aangehad. Had ik al lang moeten weggeven, maar ik vergeet steeds dat ik hem heb.
. Liet hij zich niet vangen?
. Het was afvalbakkendag, dus met stelling naar buiten er langs. Dan weer putdeksels, waar je als een banaan omheen gaat, een rooster waar je overheen springt en soms tussen de afvalbakken en putdeksels door, dus dat was links kijken, rechts kijken en dan met een soort schrikkerig sprongetje er tussendoor
. Maar áltijd doorgaan, nergens stoppen
.
Sam kruipt in elkaar als ik hem insmeer, maja anders wordt ie helemaal lek geprikt...

Blij dat ik hem toen gevonden heb. Blijft alleen wel een beetje een dubbele dag, want dat betekent ook dat mijn paard alweer twee jaar aan het hemelen is. Het was de eerste waar ik definitief afscheid van moest nemen i.p.v. verkopen. Dus dat blijft je toch wat meer bij...
behalve even een
voor Biancocoo
.
.
, dat is ook moeilijk
, moet eerlijk zeggen dat ze inmiddels minder fanatiek is
.
; hij rook en maakte dat hij weg kwam
.

Fijn, kun je je weer focussen op de rit met Janouk.
vind het op de foto's ook zo'n prachtig veulen, die houding van haar, beetje arrogante uitstraling, heerlijk. Veel succes vandaag, het is gelukkig (hier in ieder geval) iets minder warm.
geniet er vandaag van
foto's maken hoor!
en dat is nog een hele klus met de honden...
, Biancao heeft al lekker gebbq't in het nieuwe huis, Tines schriktraining is in trek bij de buurt, pffff, kan me voorstellen dat het een hele geruststelling is, Janouk; fijn dat hij goed is aangekomen, hoop dat hij een mooie tijd heeft in Japan.
.
.