[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:29

*\o/* Jenkins *\o/* superrrrrr!!!!! Eigen bedrijf dat 's nachts werkt, kan handig zijn heb je vrij unieke positie op de markt denk ik, kun je gewoon doorgaan met hoe je nu bezig was :P wat een heerlijk idee zal dat zijn zeg, dat je klaar bent.
Ga je nog een Master doen of ben je er nu letterlijk en figuurlijk compleet klaar mee?

Zo er was gelukkig nog een auto beschikbaar, autoverhuurbedrijf is achterbuurman, die kennen we dus al jaaaaren en zo heerlijk makkelijk eigenlijk, is ook hele weekend open, dus je hoeft geen weekend te huren als je alleen een zaterdag of zondag nodig hebt. Krijg ook altijd trouwe klanten tarief, slaat nergens op huren inderdaad elk jaar wel een paar keer maar ja, om dan als trouwe klant te worden gezien, maar het scheelt wel mooi 10% op totaalfactuur.

Met een beetje geluk heeft Bente straks weer haar eigen menwagen ... :D het is een wagen waar ik ook tweespan mee kan rijden met de pony's :D hoop dat het door kan gaan :D

@Poeltje mijn instructeur zegt ook dat tandem moeilijker is dan 4-span en geeft mij dan het 4-span in handen zo van doe dat maar :+ ik heb bij die 4 pony's ook zo het idee dat je niets te vertellen hebt := nu heb ik dat bij Snuitje en Rattan tweespan of enkelspan ook al wel eens dus naja :+

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:48

@ Jenkins: gefeliciteerd!!!
@ VHU; nieuwe menwagen op het oog?
@ Biancacoo; hier ook een hekel aan ramen lappen, ga het niet doen ook nu met dat wisselvallige weer!

Gwin heeft nieuwe ijzers. Beer kwam net met wandelen een Nova Scotia Duck Tolling Retriever tegen, ze vonden elkaar leuk!! Heel aandoenlijk <3

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:48

@HT: goeie service van die mensen he? Terwijl we niet eens een annuleringsverzekering hadden gekozen, dus vind 't echt top
@Aks: paard en tuig al gefatsoeneerd? En bijzondere gelegenheid voor dat oppoetsen??? Misschien afgelopen dagen overheen gelezen…
@VHU: drukte in de beestenboel gisteren kennelijk, bij jou een hyper-pup :D
@Poeltje: geen vlekkenloze rondjes gereden, maar wel weer van geleerd :-) Ik ga je topicje zo ff bekijken!
@Tine: vrees dat ik hier zo'n vriendje heb zitten die jij beschrijft aan Aks :+ En paardjes weer lekker naar de wei, behalve Amerigo, die moet aan 't werk (maar is nu waarschijnlijk ook wel klaar :D )
@Tallechie: druk programma voor jou en dan niet zo lekker fit :(:) Beetje op jezelf passen hoor
@Biancacoo: heeft grote schoonmaakplannen voor morgen en is nu aan het werk, werkse!
@Frensie: haha, fijn, zo'n voorbeeldrol van Bubbles voor die kleine… gelukkig houdt die nog niet van modderplassen :=
@Avaluna: haha, dezelfde interpretatie van vieze ramen als ik :x

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:50

Jenkins schreef:
Goedenmiddag allemaal!

Even een ego post om te vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn studie Communication and multimediadesign!!!

Was ontzettend zenuwachtig voor mijn presentatie.. Heb er dan ook veel te lang over gedaan :P maar heb een 7 gekregen voor mijn project en het advies een eigen bedrijf te beginnen haha.

Gefeliciteerd natuurlijk !!! *\o/* *\o/* *\o/*
had je post gemist met mn samenvatting, was nogal lang aan de phone :D

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 12:59

@jenkins Gefeliciteerd!!!!

Janouk is weer schoon: ze geeft bijna licht *D *D voor zolang het duurt. Vanavond een avondwedstrijd in MiddenBeemster. 2 x ZZ dressuur en 2 x M vaardigheid.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:03

Jenkins, gefeliciteerd, super gedaan !!!!!!! echt knap van je !!
Janouk veel succes en veel plezier met de wedstrijd..
Frensie..Beer en een nova scotia..die zijn ook zo leuk !!
VHU nieuwe avatar..haha...zag niet dat jij het was...hihi..

begint te waaien hier..en ik moet nog buiten bezig..brrrrrr....zoontje wil ook binnen blijven..dus ik heb mazzel..hoef ik ook niet, ik laat hem niet alleen..hahaha.. !! 8-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:28

@Frensie niet iets nieuws hoor, 3e of 4e hands schat ik zo in :7 ik ben nogal van goede merken met spullen dus tja, als ik zoiets in die kwaliteit nieuw wil kopen da's niet haalbaar / wordt mijn man gek :7
@PrinsjeH zijn ze al bij Mick geweest?
@Biancocoo ja ik vond die van een stuiterende Bente zo grappig :+

Ik moet m'n stuur ook goed vasthouden en straks op 't peerd blijven zitten want het waait hier ook nogal heftig }:0

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:40

@Janouk: een bling bling Janouk weer, alvast veel plezier/succes met wedstrijd, mag je zowel in M als Z starten op dezelfde wedstrijd? (heb er geen verstand van :o )
@Biancacoo: := mag binnenblijven dankzij zoontje
@VHU: yep, boef staat vijf tot zeven dagen op boxrust, wel voldoende stappen elke keer en koelen, is heel minimaal, maar er zat iets vocht in de peesschede. Dat kan rustig door een verstapping zijn en de DA moest goed kijken wat wij bedoelden met niet helemaal zo voorwaarts als anders :o Maar goed, het kan een vervelende blessure worden als je er niet de juiste acht in neemt, dus even alleen op harde bodems werken voorlopig. Verder bleek uit foto's een gezond paar onder-voorbenen qua botten/banden/spieren en pezen, behalve dan dit dingetje... hebben cd rommetje meegekregen met al het materiaal erop

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 13:43

Dames wat kletsen jullie snel!! Ik heb het eigenlijk ook een beetje druk, maar vind in elk geval meelezen al gezellig om een beetje op de hoogte te blijven.
Janouk vanavond op wedstrijd. Succes!! Voor mij de zoveelste wedstrijd die ik moet missen :(
@vhu lekker bezig met L2 proeven, ik vind jullie echt een mooie combinatie en Bente is zo gaaf uitgegroeid (is natuurlijk alweer bijna 2 jaar terug dat ik haar gezien heb in obdam)
Ik ben momenteel bezig met het uitzoeken van een energieleverancier, tv/telefoon etc, adreswijzigingen ed. Volgende week rond deze tijd hebben we de sleutel en kunnen we aan de bak. Heel wat gedoe geweest voor de hypotheek (hoeveel geld moet je hebben om een huis te kunnen kopen dachten we op een gegeven moment...) Maar de laatste berichten zijn hoopvol :D Dus keuken, badkamer, bijkeuken, vloeren ed zijn besteld :D
Morgen ga ik naar 2dehands boxen kijken, stonden op marktplaats. Precies wat ik mooi vind, weinig tralies. En voor veel minder geld als nieuw natuurlijk!
Ook hier heeeeeel leuk nieuws voor mij persoonlijk, maar helaas dat mag nog niet het world wide web op :P
Met Det blijft het nog niet goed gaan. Ik ga haar (als het droog blijft) vanavond weer een keer proberen in te spannen. Ze heeft er alweer 1,5 week niet voor gestaan. Ze is een paar dagen als leerpaard gebruikt vorige week bij www.dressuurnatuurlijk.nl Hebben ze lekker aan de hand gewerkt met haar en haar aan de longe gedaan. Erg leuk.
Ook is ze woensdag behandeld volgens de happy athlete methode. Ben dus benieuwd of we vandaag beter een bochtje rechtsom kunnen draaien.
Dit was even mijn egoistische geklets, dit weekend even zonder paard naar Epe (gelukkig heeft een vriendin er 3 mee dus kan er 1 lenen :D )

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:05

Jenkins schreef:
Goedenmiddag allemaal!

Even een ego post om te vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn studie Communication and multimediadesign!!!

Was ontzettend zenuwachtig voor mijn presentatie.. Heb er dan ook veel te lang over gedaan :P maar heb een 7 gekregen voor mijn project en het advies een eigen bedrijf te beginnen haha.

proficiat!!!!!!!!! *\o/* *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:07

gelukkig prinsjuh,.....valt mee... :*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:52

prinsjeh, gelukkig valt het mee...boxrust vind ik altijd naar, maar is soms wel noodzaak, blijft mick er rustig onder ?? die van mij zou de box meteen uitstuiteren...zelfs met een zeer been.. :Y)
ik moet ook nog een nieuwe avatar zoeken...
geen idee welke..komt wel..gelukt dus..dakota die met haar voorpoten bij mij op schoot staat en zachtjes huilt..hahaha..
Ipsilonka...Det is dus druk geweest !! ik ben benieuwd hoe ze het nu straks voor de kar doet !!
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 22-06-12 15:02, in het totaal 2 keer bewerkt

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 14:58

Jenkins schreef:
Goedenmiddag allemaal!

Goed gedaan!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 15:09

@Jenkins, van harte gefeliciteerd
@VHU, het rijden staat momenteel op een laag pitje , want het ontbreekt me momenteel aan tijd :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:20

@Ips: :(:) voor Det... ik duim dat inspannen vanavond heerlijk gaat! En gelukkig dat het qua verhuizing klein beetje vorm begint te krijgen
@Bic: Dankjewel :*
@Biancacoo: Gave avatar!!! En ik laat m af en toe even in binnenbak 10 minuten los lopen, dan kan hij beetje energie kwijt en ik heb hem compleet van voer af met dat nieuwe hooi en volle wei, dus zonder krachtvoer is het ook heel verschil qua energie level :D
@Ollie1: :(:) voor drukte... Of is het leuke drukte??? Dan natuurlijk *\o/* Vertel eens hoe het met de superpony van je gaat... al tandarts gebeld en nog gereden vandaag?

Een vraagje aan allemaal: WAAR IS DE ZOMER NOU?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:30

3de gangpad , aan de rechtse kant, bij het bordje, zon en zomer...

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:31

_O- ga ik ff snel halen ...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:32

:+

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:57

bicci schreef:
3de gangpad , aan de rechtse kant, bij het bordje, zon en zomer...

_/-\o_ _O- _/-\o_ en al gevonden PrinsjeH... of moeten we helpen zoeken.....

De DA komt aanstaande woensdag, dan ben ik vrij en het heeft geen spoed.. alleen ffies een APK-tje ;)

@Biancacoo, mooie ava :j
@Ipsilonka, een dikke :(:) voor Det
@Prinsjeh, heb het momenteel druk met shoppen _O- :+ geintje :+ ... nee hoor met 'van alles en nog wat'....

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 17:59

>;) >;) >;)

was uitverkocht...

-O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:20

PrinsjeH schreef:
>;) >;) >;)

was uitverkocht...

-O-

Hebben wij weer .....:( ;)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:25

das snert...

hier nog meer snert,
allemaal duimen,
mn witte konijntje is niet lekker, weet niet wat het is..
maar merk dat ze zich niet goed voelt.
heb gelijk afspraak gemaakt,
moet over half uurtje bij dierenarts zijn.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:27

@jenkins; gefeliciteerd!!
@prinsje; hopelijk gauw over bij mick
@bic; :(:) voor nijn

:wave:
terug van stal.. tjeutje wat een storm := maar op de heenweg (wind tegen) gemiddeld 19,8 km/h gereden. Me goed kwaad gemaakt en doet overal zeer :P

Nu gauw eten maken :)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:49

Helaas de zomer uitverkocht...

PrinsjeH gelukkig valt het mee met Mick!
Ollie druk met van alles en nog wat.
Aks gefietst met harde wind, doe ik je niet na!
Bicci hoe was het bij de dierenarts met je Nijntje???
Ipsilonka lekker gemend met Det?

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:53

ai Bic, da's niet zo mooi, geen gewoonte van maken op vrijdag met nijnen naar DA te moeten hoor! Ik draai fanatiek met duimen voor sneeuwtje!!! :(:)

Aks, petje af dat je met die wind dat eind op fietsje bent gegaan zeg, wel fijn dat terugweg wind in de rug zat... Goed bezig gij :))

Ol, wordt nog nageleverd ghi :+

SL, was even benieuwd... ben je weer helemaal 'geland' of is 't nog onwennig om terug te zijn???

Net heerlijk gegeten, krieltjes met champignons met verse knoflook en peterselie opgebakken en gegrilde courgettes en een niet zo exotische maar toch lekkere slavink :9 ga nu ff Downton Abbey kijken :wave: