Wat is hc eigenlijk Tine ik ben een beetje dom qua wedstrijden, hihi. Wel balen dat je zoveel moeite doet en dan zo'n reactie.
Zaterdag hebben we indoor van het stamboek uit. Waren wel veel mensen of paarden dubbel ingepland. Oftewel er moeten paarden in 2 rubrieken tegelijk rijden. Bij mij moet Latifa om 10 uur tot 10.20 in een rubriek, maar volgens mij gaan de kindjes allemaal tegelijk, en ik om 10.36 met tweespan is best krap, maar goed ik heb 2 grooms bij me moet wel lukken denk ik.
VHU Bente gaat ook wel een keer relaxed voor de wagen staan daar ben ik van overtuigd. Ik moet wel bekennen dat een rillerig type mij ook heel veel moeite kost, ik ben zelf meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg. De shet van mijn pa is wel zo'n miep en sinds kort laat ze zich door niemand meer vangen behalve door mij, dus nu heb ik beloofd haar te gaan beleren in de hoop dat mijn pa dan ook weer met haar aan de slag gaat. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken ik en zenuwtrees. ik wil dus nu eerst het vertrouwen winnen voordat ik verder ga.
Laatst bijgewerkt door sonjim op 27-10-11 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt