[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:45

zonde tine....

lopen wij met de benefietdagen ook altijd tegenaan,
zoiezo ben je voor ene goed doel bezig dan...dus dan begrijp ik gezeur al helemaal niet eigenlijk...
maar dan nog..je wilt ieders wensen en verzoeken zo goed mogelijk waar maken...
en over algemeen.......deksel op je neus... :(

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:51

Balen is dat het Tine, probeer je zo je best te doen voor iedereen...............
maar niet van wakker liggen hoor, dat is zonde van je nachtrust en het echt niet waard !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:52

Bicci: dat is inderdaad bij een goed doel nog veel minder te snappen.

Persoon hier is zelf jury, zou toch echt moeten weten dat je zonder startkaart niet hc mag starten. Maar goed, wil ik toch proberen iets te regelen, trekken ze zich ineens terug. Deze persoon schrijft zich eigenlijk ook altijd te laat in, en stuurt nooit coupons op. Terwijl dat voor organisatie veel tijd scheelt als alles op tijd gebeurt.

Maar goed, ik moet toch maar proberen het los te laten.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:54

Vervelend Tine!
Ik doe het dressuursecretariaat voor onze vereniging. Ik probéér altijd voor iedereen een fijne indeling te maken, maar hoe flexibeler je zelf wordt, hoe meer mensen van je gaan EISEN. Echt aso sommigen en dan kan ik nog weleens een iets pissig mailtje terug sturen, hihi. Kreeg voor komende wedstrijd verzoek binnen van 2 mensen die willen allebei op vrijdagavond en dicht bij elkaar starten en de ene rijd B en de ander M1.... dus.... dat gaat niet lukken he. Ik snap niet dat sommigen zoveel eisen durven te stellen, zij willen wedstrijd rijden...
Maar gewoon van je af zetten hoor, ze zijn het niet waard om er wakker van te liggen.

IT succes met je laarzen!!!

Ik ga zo naar de manueel therapeut, ik denk dat ik alleen dit jaar nog ga en volgend jaar niet meer. Moet het wel redden zonder nu de revalidatie goed gaat. Vanuit de manueel therapeut rijd ik door naar een winkel waar ik de bekertjes voor de wedstrijd moet bestellen, dan naar Voorthuizen terug en boodschappen doen en daarna naar huis om vanmiddag naar de revalidatie te gaan en van daaruit door naar een quilt bee. Dat is een gezellige middag waarbij je je eigen werkjes meeneemt en met andere dames gaat zitten quilten. Ik ben altijd veruit de jongste, maar toch is het wel leuk. Kan je zien wat anderen maken en tips krijgen.

Vanavond ohz in de les rijden. Lekker dagje dus!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:55

Wat is hc eigenlijk Tine ik ben een beetje dom qua wedstrijden, hihi. Wel balen dat je zoveel moeite doet en dan zo'n reactie.
Zaterdag hebben we indoor van het stamboek uit. Waren wel veel mensen of paarden dubbel ingepland. Oftewel er moeten paarden in 2 rubrieken tegelijk rijden. Bij mij moet Latifa om 10 uur tot 10.20 in een rubriek, maar volgens mij gaan de kindjes allemaal tegelijk, en ik om 10.36 met tweespan is best krap, maar goed ik heb 2 grooms bij me moet wel lukken denk ik.

VHU Bente gaat ook wel een keer relaxed voor de wagen staan daar ben ik van overtuigd. Ik moet wel bekennen dat een rillerig type mij ook heel veel moeite kost, ik ben zelf meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg. De shet van mijn pa is wel zo'n miep en sinds kort laat ze zich door niemand meer vangen behalve door mij, dus nu heb ik beloofd haar te gaan beleren in de hoop dat mijn pa dan ook weer met haar aan de slag gaat. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken ik en zenuwtrees. ik wil dus nu eerst het vertrouwen winnen voordat ik verder ga.
Laatst bijgewerkt door sonjim op 27-10-11 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:55

@tine; da's balen. Maar als je misschien extra jury moet regelen heb je al best wat inschrijvingen, je doet 't dus hartstikke goed :)

@lanouska; kéi goed een eindcijfer 8!

@IT; veel plezier met je laarzen, euh ponys :D

@sonjim; klinkt als een geweldig mooi ritje! :)

Nou, ik ga vandaag een buitenritje maken.. Veel te vroeg, dat weet ik. Maar als ik het nu niet doe, wordt het alleen maar enger. Ik was juist zo blij dat ik daar overheen aan het komen was. Dus ik ga, met stalgenootje, en we gaan een rustig ritje doen. Maar met minimaal 1 galopje.
Hopelijk blijf ik nu wel zitten :o

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:57

zo, stampen we met 3 tegelijk op enter :))
@frensie; manueel therapeut, is dat vergelijkbaar met een osteopaat?

@sonjim; ik snap wat je bedoelt, ik kan ook niet zo goed met rillerige types omgaan.. ofja, ik kan het wel, maar dan moet ik zelf helemaal goed in m'n vel zitten.. Terwijl ik met dids ook als ik een rotbui heb qua omgang best een eind kom :)

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 07:57

Sandra HC is meedoen zonder dat de punten echt meetellen, toch tine?
Lanouschka gefeliciteerd!
Naaltje succes op buiten rit.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:06

Manueel therapeut is beetje te vergelijken met osteopaat en beetje te vergelijken met kraker. Is alleen iets minder drastisch dan kraker, maar als ik nu paar ribben of werveltjes vast heb zitten, maakt hij ze los. Dankzij manueel therapeut staat mijn bekken weer recht.

HC is idd meedoen zonder dat de punten tellen. Dus evt. verliespunt telt niet mee, maar evt. winstpunt ook niet.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:06

@ Naaltje gewoon lekker een rondje stappen buiten. Is voor je rug ook niet al te belastend.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:11

@frensie; osteo maakt vastzittende botjes ook los toch? Of heb ik een osteo met andere onderdelen getroffen? (ik ben gewoon nieuwsgierig)

Buitenritje wordt rustig, maar wel met 1 galopje. stappen durf ik namelijk. Maar ik wil die drempel galop=vallen eruit. Heb een nierband om om te doen tijdens het rijden, en een pijnstillertje :+ Komt goed :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:26

idd tine.....loslaten...

je kan het toch nooit iedereen naar de zin maken....helaas pindakaas

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:53

Goede morgen :D.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 08:56

Mogge,

@Tine, trek het je niet aan... je kunt het niet iedereen het naar het zin maken hoe graag je dat ook zou willen. Misschien wel een leer voor de volgende keer om standaard hobbyklasse ook aan te vragen. Echter zeker een jury moet weten dat ze niet HC kan starten zonder coupon, dus dat zou ik zeker naast me neerleggen.

Hier weinig te melden vandaag, vanmiddag werken en zometeen even de paardjes doen....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 09:06

Goedemorgen allemaal.
Tine :(:) balen, stress, vervelende dingetjes....ik trok dat niet hoor, ben gestopt...
Jammer dat de theatervoorstelling tegen viel.
Frensie therapeut dagje...en dan door nl crossen voor van alles en nog wat.
Lanouska geslaagd met een 8 !!!! gefeliciteerd !!!! ( waarvoor ??, want dat heb ik gemist, sorry Y;( !!)
Sonjim, zo'n buitenritje is toch heerlijk, daar geniet je toch van....
ik was al blij als ik weer heelhuids thuis was, en melody is echt betrouwbaar....ben zo'n angsthaas...
Naaltje gewoon lekker rustig buitenritje maken, is goed voor je vertrouwen en overbelast je je rug minder.
IT nieuwe laarzen aan !!

Ik was gisteren mee met groep 1 en 2 van school als taxi voor de kids naar een theatervoorstelling, was echt voor de kids verschrikkelijk leuk gedaan !!! super domme humor,maar de kids lagen dubbel van het lachen, zo gaaf om mee te maken !!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 09:27

@ bianca ik heb voor de mcdonalds de opleiding fast service gedaan.
@ tine ik heb H.S opdracht geven tot...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 09:30

ah, mcdonalds...fast service....hmmm ga graag naar mcdonalds...een 8 is wel een super mooi cijfer !!!
wat goed dat ze zelf aan opleiden doen ! wist ik niet, weer wat geleerd, hahaha. :j

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 09:34

het is geen opleiding van de mcdonalds zelf. maar gewoon voor alle fast service restaurants daaronder vallen dus ook bakker bart, la place (van v&d), snackbar en cafetaria en dergelijk

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:12

zo paardjes zijn weer gedaan :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:31

Gefeliciteerd Lanouska!

@ Naaltje osteo maakt ook botjes los, iig wel de osteo die bij mijn paard komt ;) Maar osteo kijkt meer naar geheel van skelet en inwendige organen. Voorbeeld: 2 jaar geleden is mijn paard heel erg ziek geweest en had ze een leverontsteking. Toen ze eenmaal weer wat opgeknapt was, liep ze niet lekker ohz. Misschien wel logisch, want als jouw lever ontstoken is en daardoor flink vergroot, dan doet dat zeer en ga je proberen om die pijn te ontzien door misschien wel anders te lopen. Gevolg: verkeerde belasting van spieren en botten. Resultaat: geheel gaat scheef zitten. Oplossing: osteopaat :D

Krijg net smsje van de osteo of ze ook a.s. maandag kan komen ipv volgende week vrijdag. Ik zeg: GRAAG!

Zo, ik ga lekker met de honden naar het bos! 40 Minuten wandelen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 11:47

Hier ook een aantal personen boos gemaakt.

Kreeg vanochtend smsje dat er een paard moet worden opgehaald. Maar is 2 uur enkele reis met gewone auto. Dus kost me 5 uur. Die tijd heb ik nu niet en paard moet dit weekend weg. Helaas pindakaas. Dan maar boos zijn.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:00

Hoezo moet jij dan dat paard wegbrengen Tallechie?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:01

Ik bedoel ophalen....

Ik ben de enige met trailer en auto op stal

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:03

Hmm maar het is niet jouw paard dus toch ook niet jouw verantwoordelijkheid??? 8)7
Sommige mensen denken echt te gemakkelijk gebruik te kunnen maken van anderen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:40

Even snel tussen door.

Tallechie: trailers kunnen ook gehuurd worden! Ze denken wel heel makkelijk te kunnen beschikken over jouw tijd en spullen. Ik leen mijn trailer eigenlijk niet uit hoor.

Thabor heeft de schuiltent gesloopt, tenminste, een hele scheur in het doek gemaakt. Maar met dukttape aan het knutselen geweest en hopen dat hij de winter overleeft zo.

Nou, ik ga even naar bed en dan straks nog iemand zien te vinden die me naar de garage kan brengen. Wat een ellende, zo'n vent die zover weg werkt.
;(