, maar vooral
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

goed van mij he
Heb intussen wat staan kleppen met de gemeente-schoffelaars daar, en vriendje gesmst dat ze d'r weer een potje van hadden gemaakt 
Onze poes weegt 6,5 kg. Probleem hier is dat ze een buitenhuiskat is, ze zit enkel in de winter binnen. Als we haar minder eten geven, zaagt ze de oren van ons hoofd of gaat ze op een ander (wat uiteraard niet de bedoeling is).
Mooie foto's trouwens! Past leuk samen die 2
Bij eentje is het gewoon ijzer op ijzer dat ligt te schuren.
denk dat als je daarmee om kunt gaan het helemaal geweldig is. Alleen kan ik dat nog niet
Peter wel, die vindt dat prachtig
Citaat:@ VHU: weet jij wat voor remblokjes jij aan je Dutch had?
deze week komt de wagenmaker langs, voor die lager, hij kijkt hem dan direct na geloof ik. Hopenlijk is de rest nog heel, zit nu echt niet te wachten op een enorme reparatie, vooral omdat we hem eruit willen doen.
. Hij mocht toen alleen de wei op. Daar heeft hij wel wat gegild en gerend. Toen ik met pony in de bak bezig was stond hij rustig, toen pony weer op poetsplaats was, weer onrustig. Maar ik denk wel dat als ik het wat langer volhou, dat hij stil wordt. Morgen maar stapje moeilijker doen. Pony had ik trouwens op advies van instructrice gelongeerd met menhoofdstel. Hij liep heel fijn. Kun je met menhoofdstel ook balkjes laten lopen of is dat link?
) 7 heb. en dat kan dus niet gelaserd worden, maar ik zou zó graag geen bril hebben

moet zelfs bril zoeken om op de wekkerradio de tijd te kijken
Dus dat was netjes.

en hoog ook (voor mijn doen dan
) en ik krijg er fotos van
ooh ik ben zo
op dids

die Veale moet weer aan de bak haha.
**
want ik kon meezitten, en volgens mij zat ik niet eens zo heel beroerd. Het was een steiltje, op 2x zo hoog als ik durfde volgens mij al 

ik heb soep op 't menu vanavond, met stokbrood.

maargoed, dat ding wil je ook geen aanvaring mee tijdens het springen