Sonjim, het is voor mij ook niks hoor. Hou er helemaal niet van. Heb al 12 jaar gewoon brave paarden. Maar ik had net besloten dat ze in training ergens zou gaan en toen viel Pablo weg, dus toen kon ze niet meer weg. Ik heb er 2 nu, Det kan niet alleen blijven.
avaluna
Geplaatst: 30-07-14 22:53
@Tine: en meteen genoten van het ritje
@HT: was idd de bedoeling om naar de "musical" te gaan, maar twijfel nou of het niet wat te heftig is voor dochterlief, die heeft weg gekeken bij sommige stukken, allez film is officieel ook niet voor onder de 12.
Ips ik zou zeggen kom een shet lenen maar de afstand is wel ver
janouk
Geplaatst: 31-07-14 06:41
balen, dat Fera zich zo slecht kan gedragen af en toe. Van dat soort streken moet ik ook niets hebben.
Gem
Geplaatst: 31-07-14 08:57
Goeiemorgen!
Ips, ik denk dat Fera wel een paar goede lessen NH kan gebruiken. Niet die zweverige types maar een no-nonsens type. Anyw1 hier op bokt is er zo eentje. Even een tijdje goed de leiderspositie bevestigen en signalen opvangen. Het is dat Ster zich zo ongeveer voor me ophing, maar ik heb via haar moeten leren dat ze een veel dominantere merrie is dan ik ooit gedacht had. En ik daar dus als zodanig naar moest handelen.
VHU, is Ber nu echt van jou?
Tine: het gaat de goede kant op met Rembrand!
Vanmiddag mijn oudste zoon ophalen van het NaWaKa . Zijn spullen zullen wel goed goor zijn van al die modder. Vanavond kan ik dan lekker even met Moos koetsen en morgenochtend rij ik met zoon weer terug naar boord.
Ik moet inderdaad even iemand contacten. We hebben hier in de buurt ook wel iemand die daar erg goed mee uit de voeten kan. Mijn zus vond nawaka vroeger altijd helemaal top.
Yeah Tine super goed nieuws van Rembrand Baudyh Gem lekker koetsen vandaag met Moos en zoon heeft blubberspullen. Ips heeft een stout paard en moet ff rechtgezet gaan worden als ik het goed begrijp VHU heeft een beetje een angstige pown Met veel geduld en liefde komt het vast goed.
Vandaag ff op de fries rondje doen Pown heeft lekker nog rust na het drukke afgelopen weekend en de les. Die mag morgen of zaterdag weer aan de arbeid
VanHuisUit
Geplaatst: 31-07-14 10:44
Ips blijf vooral bij je eigen gevoel.
Ber is afgestaan, als ik haar ooit wegdoe of besluit dat het einde oefening is afgesproken dat ik de vorige eigenaar contacteer. Ben dus eigenaar. Ze is gezelschapspaard. Vind ik wel het grootste nadeel als je alles zelf doet, dat je eigenlijk altijd met drie dieren 'zit'. Maar ben ongelooflijk blij met mijn wei+stal en mijn pony's doen het er super, dus je hoort me er verder niet over hoor. Een paard van iemand anders erbij zag ik niet zitten, heb hele rare dingen meegemaakt met mijn vorige wei en paard(en) van andere mensen, dat wil ik nooit meer.
Veel plezier met de Fries Dingetje Gem, wat is Nawaka precies
Ik ben er wel hoor maar zit niet zo goed in mijn vel en heb het stuiter druk. Geen goede combi. Morgen CK in Norg moeten we met het veulen heen en dan zaterdag en zondag marathon in Boijl. Veel ste veel dingen. Kan ik erg slecht tegen.
Gisteren met db in de seawalker geweest. Een aantal jaar geleden hielp dat goed voor zijn stap dus toch maar weer proberen.
janouk
Geplaatst: 31-07-14 10:48
Janouk is altijd heel inventief, als het in haar eigen voordeel is.
Dit heeft ze bedacht als ze even helemaal klaar met mij is............of ik even af wil stappen en wel hier: veel duidelijker kan ze het niet hinten.
Baudyh vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Het geeft toch ook niet dat je niet zoveel tijd hebt om te bokken, ben ook een poosje weggeweest door drukte enz. Veel plezier iig van het weekend. Seawalker, klinkt goed vind DB het ook leuk?
janouk
Geplaatst: 31-07-14 11:24
@baudyh misschien even een paar dagen rust in de je agenda inplannen volgende week zonder afspraken; daar knap ik altijd van op: even niets moeten. In ieder geval veel succes op CK Norg en Marathon Boijl.
Mijn hoofd loopt een beetje over en dan is eigenlijk alles te veel. Mijn marathon wagen werkte ook niet mee. Remblokjes moesten vervangen worden en dat wilde niet. Heb hem net weg gebracht. Hopelijk morgen klaar.
Ga vw een paar dagen naar het westen naar mijn moeder. Dan hoeft er niks.
Als je hoofd over loopt is inderdaad alles te veel, dat vind ik nu zo heerlijk ik hoef maar een ding en verder niets. Mijn hoofd is nu eindelijk eens echt leeg is echt een fijn gevoel. Hopenlijk werkt het om een paar dagen af te schakelen bij je moeder.
VanHuisUit
Geplaatst: 31-07-14 17:29
Dat is inderdaad waardeloos Baudyh volgende week lekker bijtanken Zou fijn zijn als het met stappen zo weer kan verbeteren...
Vanmiddag tussen het poepscheppen en onkruid uit de wei halen Ber eens even aan de leadrope gedaan en wat grondwerk met haar gedaan. Dat vond ze dus wel leuk maar 5 minuutjes wat rondjes gelopen en paar keer halthouden. Maar goed, misschien dat ze het werk zo weer wat gezellig gaat vinden. Hoeft natuurlijk niet in een paddock, kan overal het was vandaag ook net of ze aangaf dat ze wel wat wilde doen want ze liep steeds uit het groepje naar me toe. Heb eindelijk bijna mijn hele wei jakobskruiskruid, distel en brandnetel etc vrij. Het begint nu weer op een wei te lijken in plaats van een soort wildernis..
Gelukkig mijn kar weer kunnen ophalen. Moest een nieuwe remklauw. En bij de andere nieuwe blokjes. Maar hij is weer klaar voor de marathon.
Maar eerst nog even morgen naar de CK in Norg. Viantha en Just Viantha staan er weer strak bij.
janouk
Geplaatst: 01-08-14 14:17
Gefeliciteerd Baudyh en wat zul jij vanavond lekker slapen. Overwinning is zoet.
Biancacoo
Geplaatst: 01-08-14 20:59
hallo allemaal. ben ik weer, internet werkt weer, we zijn over gegaan naar ons nieuwe huis. t'is nog 1 grote bende, en ik heb het er emotioneel nog niet zo makkelijk mee...valt me tegen. de hondenkennels zijn geweldig mooi op hun plek, de hondjes voelen zich ook thuis, dus dat is erg fijn. nu in het huis nog wat klussen ...
baudyh, niet lekker in je vel..ik kan je een hand schudden dus.. vhu, goed bezig in weide, en ber die leadrope leuk vind, fijn ! janouk en roze dirndl. sonjim, lekker met kindje bezig, haha, janouk en dat krukje ! dingetje met fries op pad. gem heeft modderboel om schoon te maken en met moos gereden, tine heeft goed nieuws van rembrand, top ! ips...wat balen van fera....ik hoop dat je iemand vind die je helpen kan..
verder...ben ik het kwijt..sorry. nou ik ga filmpje kijken en me verder....zenuwachtig blijven maken...ik voel me altijd slecht op mijn gemak met nieuwe dingen..zo ook hier, baal daar echt van, want ben er zelfs ziek van..dom van me, maar heb het niet echt in de hand.. nou..tot later..fijn weekeind voor jullie, wedstrijdgangers succes.
Gem
Geplaatst: 01-08-14 21:01
Altijd lastig om het nieuwe plekje weer eigen te maken, Biancacoo .
avaluna
Geplaatst: 01-08-14 21:09
@biancao en baudyh:
Ik wilde net eindelijk weer eens lekker met romeo trainen, maar geloof dat hij niet erg gecharmeerd was van mijn muggenmelk ; koets maar weer binnen gezet
tine10
Geplaatst: 01-08-14 22:51
Bianca en Baudy: even een dikke knuffel voor jullie
Voor de mensen die morgen meedoen aan districtskampioenschappen SGMW: heel veel plezier en succes.
En dus net terug van de gewone dressuur/vaardigheidwedstrijd in Boijl. Wint die gekke oude Amerigo toch gewoon de M met 207 punten in de dressuur. Omdat de ringen outdoor (30x60) toch wat veel zijn voor het oude ventje, maar 1 dressuurproef gedaan.
Maar wel 2x vaardigheid (klasse Z) meegedaan, dat vindt hij namelijk HEEL ERG LEUK. En hij deed het nog goed ook. Eerste omloop 1 bal, maar wel snelste tijd, dat was goed voor een 1e prijs. Tweede omloop foutloos, maar 1 bal in de barrage (wel snelste tijd). Gelukkig mocht hij na de tweede omloop even op adem komen van de jury voor hij de barrage in ging (als dat niet had gemogen had ik geen barrage gereden), want hij kwam amper over de finish. Had iets te goed zijn best gedaan.
Oftewel, gewoon met 5 winstpunten weer naar huis. Dat kan slechter
Eens zien of hij er morgen nog 2 leuke dressuurproeven onder het zadel uit kan persen met zoonlief.
Welterusten allemaal, zal morgen proberen wat socialer te reageren.