@Prinsjeh, hij is deze week gewoon 'wat minder' en ik ben écht een zeikerd... dus wil ik gewoon dingen uitsluiten...meestal voel ik feilloos aan als iets anders is als anders
Smickey2011
Geplaatst: 21-06-12 21:55
Ollie1 schreef:
@Prinsjeh, hij is deze week gewoon 'wat minder' en ik ben écht een zeikerd... dus wil ik gewoon dingen uitsluiten...meestal voel ik feilloos aan als iets anders is als anders
haha, dacht dat ik je aan het pb-en was... maarreh... hier net zo'n 'zeikerd' (ik noem 't gewoon superalert )
happytime
Geplaatst: 21-06-12 21:58
prinsje:balen wel mooi dat je een andere keer daarheen mag. aks: de treinen gaan morgen pas ellende geven,als jij ermee weg moet maar dan kan jij heerlijk baantjes trekken op je balkon, wat een luxe een zwembad op je balkon door de regen. beer was onstuimig hoe gaat het met Daan? alles goed met hem,foto hoe groot hij al is geworden
Akshay
Geplaatst: 21-06-12 22:01
haha @ht; ik hoef lekker niet met de trein morgen Morgen druk. Paard fatsoeneren en tuig fatsoeneren
Heb een nuttige avond gehad. Ga nu de boel dichtdoen uit muggenpreventie en dan mezelf nog wat chocola cadeau doen
VanHuisUit
Geplaatst: 21-06-12 22:52
Beer ging los Bruutje even een check Diddletje in de wasstraat
Wis ging ook helemaal vanavond met balletjes gooien Hoe is het met het inrijden van de ruin (ik vergeet steeds zijn naam, sorry!) HT?
@Bicci: Wat leuk dat jullie zo iedereen willen bedanken. Een foto na de tijd is altijd leuk! @Janouk: Gave bling bling springschoenen. Staat goed! @Prinsje: Klinkt niet fijn! Balen hoor.. @Frensie: Hihi, moet wel lachen om je reactie. Beestjes zijn net als kinderen.
Wij hebben gisteren weer onderlinge competitie van de menvereniging gehad. Baalde een beetje, want ze liepen met inrijden heel goed. Helaas werd Henkie geirriteerd van Sjors, doordat die een beetje heet werd door het belsignaal. Dus mijn rondjes gingen niet echt vlekkenloos. Maar desondanks blijven we allemaal weer leren iedere keer (en stiekem vind ik tandem rijden wel heel gaaf) Heb ook nog even een topicje aangemaakt [AR-ITP] Nieuwe uitdaging: tandem met hengstje Henkie en Sjors
Zijn er trouwens nog mensen uit dit topic die aankomend weekend naar Gaasterland gaan?
VanHuisUit
Geplaatst: 22-06-12 00:11
Leuk tandem rijden Poeltje, op naar vierspan Mijn instructeur was vanmiddag aan het oefenen met het vierspan (gaat steeds beter trouwens, sinds paar maanden nieuwe pony ertussen, lijkt mooie match) en ik vind dat zo gaaf om te zien.
HIer geen Gaasterland, over twee weken gaat instructeur naar Heijenrath. Ikzelf ga simpel ohz proefjes rijden in Prinsenbeek hahaha.
Nou moet nodig naar bed....eindelijk na al die pijnstillers van de rug weer eens lekker een wijntje en kaasje kunnen nuttigen
Hoor op het journaal nog steeds aan zee windvlagen tot 100 km/uur nou volgens mij is het hier windstil
Vriendje dacht mij alvast even te laten wennen aan m'n zondagochtend-wektijd ofzo.. Hij moest eerder weg. Verschil is dat ik altijd extra stil doe dan, en hij kouwe handen komt warmen, water komt spetteren etc Half 6 dus al wakker en met geen mogelijkheid nog kunnen slapen..
Achja, duurt de dag wat langer he..
tine10
Geplaatst: 22-06-12 07:05
Goedemorgen Aks: fijn zo'n vriendje. Wedden dat als je het terugdoet, hij stikchagrijnig wordt? VHU: aan de wijn gezeten Poeltje: hier geen Gaasterland. Vind ik te ver rijden. Jmmer dat het niet ging zoals je wilde met de onderlinge
Nou, de paarden hebben duidelijk weer voor niets op stal gestaan vannacht. Denk dat ik volgende keer niet meer luister Grrrr Is alleen wat regen gevallen. Nou, daar kunnen ze wel tegen.
Ik ga ze snel weer naar de wei brengen, de grote dan, Amerigo mag straks weer aan het werk.
Poeltje ik ga naar gaasterland. Is wel eindje rijden, maar goed. Hopelijk wel een beetje mooi weer. Daan moet namelijk mee. Straks naar stal proppengaten schoonmaken. Rond 14 uur die kant op om te verkennen en dan vanavond kar en veale nog wassen.
Zaterdag al om 930 starten dus 6 uur bij huis weg. Zondag hebben we buitenrit met de vereniging in Drents Friese Woud en dus ook al om 8 uur weg.
Ben niet fit, last van mijn keel
Biancacoo
Geplaatst: 22-06-12 09:00
Goedemorgen allemaal Stoer Tallechie dat je naar gaasterland gaat, succes !!! beterschap met je keel... en ook alle anderen die wedstrijd hebben aankomend weekeind, zet h'm op en succes !!!! Ollie even brutus naar de tandarts..beter nakijken idd. Prinsjeh...mick kreupel...hmmm...ook nakijken !! Poeltje ik ga zo je topic bekijken !! tandem rijden lijkt me onwijs gaaf, maar ook heeeel moeilijk !! Aks...haha...goed wakker gemaakt vanmorgen dus....ik zeg....een keer terug pakken !! en dan voor lief nemen dat hij ...heeul chaggie rondloopt.. vanmorgen moest mijn man al om 5 uur op....en dat is heel wat want ik sta elke dag om 6 uur op en hij blijft liggen tot 6.30...dus ik mocht nu even langer liggen...hahaha.. Vhu veel succes met de dressuurles !! vannacht 1 bui gehad..veel regen, gerommel ver weg dus viel reuze mee..paardjes weer lekker schoon geregent, dat is wel fijn !
morgen grote schoonmaak in de buitenkennels..moet dan in de slag met de hoge druk spuit...zoontje vind dat geweldig..en dan is alles weer lekker schoon en fris ! voor de volgende logé's . moet aan het werk...
Hier toch flinke onweer geweest gisteravond. Ik had dienst en dan staat het vaste telefoonnummer van het bedrijf altijd doorgeschakeld naar de mobiel, maar die deed het niet meer. Dus midden in de bui naar kantoor toe, gelukkig zit je dan veilig in je auto! Doorschakeling opnieuw erin gezet en toen bleef het werken. Vannacht drie telefoontjes gehad, maar gelukkig meteen weer verder kunnen slapen.
Net met Beer en Bubbles weer in het bos geweest. Bubbles vond het nodig om Beer te leren hoe je zo smerig mogelijk kunt worden door in de plassen te rollen. Beer stond erbij en keek ernaar, zelf doen vond hij nog geen goed idee, gelukkig!
Straks krijgt Gwin nieuwe ijzers, nu eerst even wakker worden met koffie!
@ Biancacoo voor hoeveel logé honden heb je plaats? Vrienden van ons hebben ook een kleinschalige opvang. @ Tallechie veel succes morgen! @ Poeltje leuke foto's van het tandem! Lijkt me inderdaad behoorlijk pittig! @ Tine lekker gemend met Amerigo?
Hmmm... Beer zit de ramen van de deur naar de tuin te likken... zal dat een hint zijn dat ik ze moet wassen?
avaluna
Geplaatst: 22-06-12 09:20
@Frensie: zou het dat zijn? Ik zie het altijd als bevestiging dat ik het weinig zin heeft om me druk te maken over de staat van de ramen
VanHuisUit
Geplaatst: 22-06-12 09:30
Je hebt het maar druk met alle hondjes Frensie!
@Ollie rij je nog het paard bij? Nu mijn rug 95% hersteld is kan ik ook weer Wyona gaan rijden, het kasteel van mijn stalhoudster, nu maar hopen dat drachtig is, zal nog weekje afwachten zijn, anders moet ze weer week naar de hengstenboer.
Hier vanochtend nog flinke wind en af en toe een bui, maar nu gelukkig droog. Kinderen hebben een schoolfeest. St Jan, vieren ze langste dag van het jaar en tegelijkertijd doop van Johannes, is speciale viering zit van alles omheen is echt iets van de Vrije School http://www.vsvredehof.nl/actueel.php?id=st_jan , voor wat achtergrond, heerlijk verteld op zijn Vrije Schools . Is altijd erg leuk feest en heel gezellig maar omdat ik nog zo ontzettend verkouden ben ga ik dit jaar niet mee. Tallechie, die zere keel komt me dus ook zeer bekend voor, is hier gelukkig alweer aan het afzakken, alles kriebelt nu, bij mij meestal teken dat het de goede kant opgaat.
Met fiets naar stal met tegenwindkracht 6/7 schat ik zo ongeveer, respect Akshay Eind juli is trouwens een paardenvierdaagse rond Etten-Leur, komt ook door rijgebied waar ik meestal zit. Denk dat ik een of twee dagen mee ga rijden met / zonder wagen wat weet ik nog niet. Misschien voor mensen die in de buurt zitten ook leuk? Je kunt dus ohz of met de wagen. Zijn flinke ritten van rond de 30/35 km. Je mag er de hele dag over doen
Nu even naar de achterburen vragen of ik auto met trekhaak kan huren want manlief moet auto dit weekend ook hebben.... dan zou ik het toch weer zo fijn vinden als ik zelf weer een goede trekauto heb. Ben wel stiekem op zoek maar goed
Had ik ook begrepen Aks dat het doorgaat op de 22e!
@ Avaluna laat ik het ook maar zo opvatten, scheelt weer werk
Beer is net bij de dierenwinkel geweest. Dinsdag was ik daar ook geweest met hem en hij wist meteen waar hij moest zijn voor snoepjes, hahaha. Het is maar goed dat Zhazha al het speelgoed dat kapot kan ook echt kapot maakt, anders zou ik veels te veel leuke dingen halen voor Beer, hihi.
Nou, ik ga de Beer instoppen in zijn benchje en dan naar stal. De andere honden blijven nu ook thuis, want ik wil niet dat ze zich misselijk eten aan de stukjes hoef van Gwin.
Biancacoo
Geplaatst: 22-06-12 09:57
leuk de paardenvierdaagse, wel lange ritten zeg !! frensie ramen lappen...vreselijk werk vind ik dat... en ik heb 5 kennels voor loge honden, dus echt hobby matig hoor ! tot mijn sledehonden hobby grotere vormen aanneemt... dan heb ik er geen 5 meer over..hahaha....mijn man ziet me aankomen zeg... vhu zoon schoolfeest, super !! Aks...idd respect..op de fiets...succes
@VHU: Vierspan is ook heel gaaf. Wij doen ongeveer 1 a 2 wedstrijden in een jaar mee met vierspan. Volgens Pieter is het wel makkelijker dan tandem, omdat met tandem je voorpony helemaal los staat. Zelf ga ik geen vierspan rijden, omdat ik nu al weer dat ik die 4 gekke pony's van ons dan niet kan houden. Daarom heb ik ook bewust gekozen om met Henkie in het tandem te rijden en niet met Peppie.
@Tallechie: Leuk dat je ook naar Gaasterland gaat, wij starten tandem. Onze eerste officiele van het jaar. Gelukkig hoeven wij niet zo ontzettend vroeg weg, omdat het redelijk naast de deur ligt.
@Biancacoo: Succes met je grote schoonmaak!
@Frensie: Jij toch noodweer gehad? Hier alleen wat flitsen en regen. Lekker dat je vanochtend naar het bos bent geweest.
Ik ga maar even aankleden en richting het gemeentehuis. Vanmiddag tuig en kar poetsen en dan een paard laten keuren. Vanavond parcour verkennen en dan is de dag alweer voorbij! Fijne dag allemaal!
Even een ego post om te vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn studie Communication and multimediadesign!!!
Was ontzettend zenuwachtig voor mijn presentatie.. Heb er dan ook veel te lang over gedaan maar heb een 7 gekregen voor mijn project en het advies een eigen bedrijf te beginnen haha.