.Gelukkig groeit het snel bij hem
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
), paar voertonnen, kantenmaaier op accu (erg handig voor weideonderhoud, zo een met een draadje), kantenknipper ook op batterij (gewoon voor randjes langs pad) nog erg schattig veulen/mini shetlander dekentje (blauw, sierdekentje met wolletje erin), zak nerv control van Pavo (ooit gekocht voor Snuit maar nooit gebruikt), drie van die zwarte tonnen / cementtonnen/bakken (?) waar water in kan en last but not least stroomgenerator 12V werkt op benzine en aantal batterij-TL lampen, ook erg handig voor degenen die geen stroom bij stal hebben.
misschien wat voor onze schuilstal, kunnen we daar poetsen van de winter, hoeven we niet 2 km te lopen naar de poetsplaats voor licht 
de voorste helft was nog 10 cm langer, maar ik kan heel slecht tegen ongelijke manen

) en de winter, tja, dat is als je ment echt afzien vind ik hoor
(ook een goede reden om op je menpaardje te gaan rijden ipv mennen
).
puppen zijn braaf en rustig, trekken heeft nu geen zin...mijn lichaam geeft immers veel minder mee als mijn armen...
. Dat is ook maar een paar seconden hoor, als je haar gewoon negeert en aan de slag gaat, staat ze gewoon stil (zo van OK dan doe ik maar normaal
).
Maar door deze actie mis ik waarschijnlijk wel 4 inschrijvingen (zijzelf nog met ander paard en nog 2 mensen die erbij horen)
maar uiteindelijk hebben we zelfs al een galopje uitgeprobeert
en gaan ze vrijdag weer in het 4 span in de les bij (ome) leo kraayenbrink