Sterkte met je zonnesteek. Wel supergaaf dat Romeo zo'n resultaat neerzet met je eerste vaardigheid! knap hoor!
IT: vervelend dat rafiki zo reageerde, stond hij te slapen ofzo? Storm heeft daar ook wel een handje van, als hij met zn aandacht heel ergens anders is kan hij heel fel reageren. Tis gelukkig wel geminderd, toen ik hem net had probeerde hij dan zn voorpootjes op mijn schouders te leggen.
Inderdaad veel oefenen en heel veel "gekke" dingen doen en daarbij zelf compleet uitstralen dat het de allernormaalste zaak van de wereld is dat jij daar vrolijk een kabouterdans aan het hupsen bent met een grote toeter in je hand ofzo.
Millanka: fijn om te horen dat het goed gaat met Mastro.
Laura: Ik zou zeggen, neem de tijd voor jezelf... Maar ik weet zelf ook hoe lastig dat is

Hier gaat het met ups en downs. Vandaag verraste ik mezelf door opeens bang te zijn terwijl ik met mn paarden bezig was en was ook echt niet meer in staat om te bepalen wat ik nou moest doen. Ik had mn groom hard nodig om mij ff tot de orde te roepen want mn jongens werden juist zenuwachtig van mijn gestress. Stom, dat heb ik met mn eigen mannen echt nog nooit gehad en toch hebben we al veel vreemdere situaties meegemaakt.
groetjes lacuna