Hallo ben ik ook weer
Ben aan het wachten op de nieuwe wasmachine. Heb er een genomen die maar liefst 8 kg aankan, kunnen dus ook dekens in
Wat een snoepie van een veulentje! Van Simba is vorige week ook nog een veulentje geboren, een zwart merrietje.
Wat een super gave foto Poeltje! En Hidalgo weer goed. Plus gedachten over mentrailers, tell me something...
Wij zijn in 2003 getrouwd, dus alweer 7 jaar
En nog steeds in love plus gezellig, hoe is het mogelijk he
had korte nauw aangesloten trouwjurk met mooie grote zijden sjaal, ben zelf nogal lang en dun, dan lijkt zo'n prachtige witte jurk echt niet. Heb ook een lekkere man natuurlijk
Gisteren gereden met Nolanda. Ik heb het toch wel steeds moeilijker hoor dat ik geen eigen paard meer heb om mee te rijden. Moet me ontzettend inhouden er niet een van marktplaats te plukken om mee aan de slag te gaan. De paarden van de stalhouderij waar ik op rij is natuurlijk mooi, maar je bouwt er natuurlijk veel minder mee op dan met een eigen paard. Ben toch zo'n type dat graag een soort van opbouw doet met een paard, snappen jullie wat ik bedoel? En als ik de ene week op de een en de andere week op de ander rij, omdat een paard bezet is, wat heel logisch is ze moeten hun geld verdienen, dan komt er van opbouw natuurlijk niets. Dus het is allemaal logisch, maar voor mij niet even leuk
Zou gewoon heel graag weer eens lekker op een paard willen rijden, mooi dressuren of parcoursje springen...