Er werd nog een hoop over gepraat, dat zeker. Het ging behoorlijk snel rond dat we om waren. Bij de 2de demo kwamen nog mensen vragen hoe het met ons was.
VanHuisUit
Geplaatst: 21-12-09 20:59
Dat is dan wel weer aardig. Leuke pony, leuke sulky! Wat voor sulky is het/waar heb je die vandaan? Ze heeft gewoon haar serieuze dressuurgezicht en haar funny face
@kaisa. Gelukkig dat alles goed gaat met jullie. Ik was 1 van de mensen die kwam vragen hoe het ging. Maar ik geloof best dat je een paar dagen last van spierpijn hebt gehad.
Liever ik dan mn merrie, zo denk ik dan maar weer Bora @ VanHuisUit; mn merrie is zo'n veelzijdig beestje Dressuur, racen, obstacle aan de hand en voor de kar, springen aan de hand, showmanship at halter. Daarnaast kan ze heerlijk tuttelen met de buurkinderen, en heeft ze lekker pit voor mij
Evelinee_
Geplaatst: 22-12-09 08:37
Heeey kaisa! Fijn dat jullie weer helemaal op de been zijn!
Ik heb het ook zien gebeuren op paard&koets. Zag er best wel even heftig uit! Goed dat ze er geen trauma aan over heeft gehouden!
Dat is wel balen van die sneeuw dat je niet naar stal kunt. Hier was alle sneeuw bijna weg maar is gister weer bijgevallen... nu ligt er een klein laagje, het is wel glad nu...
Ik heb geen winterbanden dus kom bij ons de straat al niet uit, dat is te gevaarlijk. En bij stal is de oprit ook een glijbaan dus dat is gewoon niet vertrouwd. Ik moet daar ook met het paard langs dus dat lijkt me niet zo slim.
Hier sneeuwt het al weer. En er ligt hier al meer als 30 cm. Op sommige punten zelfs nog meer. Waar ze nu strooien en schuifen kan je wel langs maar ik moet eerst bij huis weg kunnen
Heb ook geen winterbanden, maar ben zondag 60 km op en neer naar utrecht geweest toen de snelwegen nog slecht waren. Vandaag 40 km naar Hilversum (vanavond weer 40 terug0 en geen enkel probleem gehad Als je rustig en netjes rijdt kan je ook zonder winterbanden best de weg op hoor......... tenzij ze niets aan de sneeuw doen........
Hier doen ze op sommige stukken niks aan de weg. Het wil ook wel, maar glibber alle kanten op. Vriendlief heeft winterbanden, dus als ik weg ga is het met zijn auto. Heb de vorige keer dat er sneeuw lag een boom van dichtbij gezien, ben dus niet meer zo'n held. Bij ons op stal kunnen we niet komen Staleigenaar heeft gebeld dat het daar spiegelglad is. Als hij weggaat is het met de tractor.
Gisteren wilde ik zo graag sleeen dat ik na de fisio de bus gepakt hebt en een eind gelopen heb om op stal te komen, deed dit samen met een ander meisje die een stal voor mij staat, dus dan was het lopen sneller en gezelliger. Het was weer een groot succes en het is zo leuk Gisteren belde me vriend me op en die zei spontaan dat hij ook wel op de slee wilde, schrok me dood!! (mijn vriend is totaal niet van de dieren en vind mijn pony maar eng haha)
Hihi, die van mij ook niet hij vond keet maar zielig met al haar tuig op Maar toen ie eenmaal een rondje gezeten had, vond hij het prachtig Als er de 24ste nog sneeuw lag wilde hij weer
Leuk hoor,, zaterdag kwam mijn vriend er onderuit. Heb gesmeekt of hij mee wilde om mijn slee te brengen en we zouden gaan sleeen, maar er lag niet genoeg in de bak.. Waardoor hij zoiets had van ha, dat scheelt weer, daarna had hij zich verstopt bij de verwarming in de auto.. haha .. Maar hij hoorde zulke leuke verhalen van mij dat ik zo blij was, dat ik het idee heb dat hij stiekem nieuwsgierig is geworden en het voor mij wilt doen ..
Leuk hoor al dat geslee. Ik durf het met Veale niet, hij is me net iets te groot er voor. Mijn vriend gaat echt nooit mee naar de paarden. Hij vind dieren sowieso niet leuk.
ik hoop dat als ik hem meer meeneem hij het leuker gaat vinden, hij is geen dierenliefhebber en ik wel. Hij accepteerd het maar heb het idee dat hij wel steeds meer intresse toont, maar denk vooral om mij blij te maken